SNap er echt helemaal niets van deze polquote:
Een tattoo in zijn nek ! Ook goed over nagedacht voor ne flik.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Danny en Karen samen in de tatoo shop, ze laat de tatoo bijwerken die niemand snapte
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk alle ashley fans gaan op Glennquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap er echt helemaal niets van deze pol
Hoe komt Glenn aan zoveel stemmen?
Denk de as fans ook op hem?
Ik vind het sowieso geen eerlijke polls meer de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geloof ik al de tweede keerquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Natuurlijk alle ashley fans gaan op Glenn
Klopt dat hele stemmen is om zeep geholpenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geen eerlijke polls meer de laatste tijd
Laten ze maar strijden voor de overwinning, en niet via stemmen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat hele stemmen is om zeep geholpen
Ja helemaal mee eens dit is geen eerlijke strijd meerquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze maar strijden voor de overwinning, en niet via stemmen.
Is een fake tattoo staat op de insta van de tattooshopquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een tattoo in zijn nek ! Ook goed over nagedacht voor ne flik.
ja klopt wel nummer draait om Mambo nr 5 is de titelquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
En dan klinkt er een muziekje, ze denken dat het getal nr 5 is
Hoezo dom? Ze reageren juist enthiosastquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom reageren ze altijd zo dom op een opdracht pff
ja dat ook wel maar sommige dingen opnoemen wat echt niet kanquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo dom? Ze reageren juist enthiosast
ja ik maakte typfoutjequote:
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Het is een soort la Linea van een mens die een kat aait. Nu vind ik het mooi bedacht en gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Danny en Karen samen in de tatoo shop, ze laat de tatoo bijwerken die niemand snapte
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Danny heeft die hetzelfde?quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:29 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Het is een soort la Linea van een mens die een kat aait. Nu vind ik het mooi bedacht en gedaan.
ook van dat nummer 1,2,3,4,5 en 6 van kleuren of wat was 6quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet waarom ze 1, 2, 3,4, 5, 6, in gingen drukken eigenlijk
geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet gewoon wachten op de 6e cijfer
dat tweede geluidje was toch 2quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook van dat nummer 1,2,3,4,5 en 6 van kleuren of wat was 6
Ze mogen meerdere keren invoeren is gezegd (geen limiet genoemd). Dus waarom na die 53241 niet alles even allequote:Op dinsdag 9 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet waarom ze 1, 2, 3,4, 5, 6, in gingen drukken eigenlijk
ja is moeilijk maar het liedjes zingt '' 1,2,3,4.. 5 come and...''quote:
Ik weet het maar ik snapte die 1, 2, 3,4 ,5, 6, nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze mogen meerdere keren invoeren is gezegd (geen limiet genoemd). Dus waarom na die 53241 niet alles even alle
10 uitproberen?
ja, ja, dan krijg je 9999999 mogelijkheden. Dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:34 schreef Joyce-43 het volgende:
die 53241 hoeven perse ook niet die volgorde te hebben Alice
nee dat weet ik maar hij zei het wel geloof ik hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja, ja, dan krijg je 999999 mogelijkheden. Dat schiet ook niet op
One, two, three, four, fivequote:Op dinsdag 9 april 2024 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is moeilijk maar het liedjes zingt '' 1,2,3,4.. 5 come and...''
Je kunt toch wel gelijk hebben "omdat het anders gaat dan verwacht". Misschien nog een nadere aanwijzing van BB?quote:
ik denk ook een 8 want op FB schrijven ze dat er als 1e een 8 op het scherm wasquote:
ja ik denk ook 8 en werd ook al in huis gezegd maar Alice is altijd zo alles moet gaan zoals zij denkt en luisterd niet naar anderequote:Op dinsdag 9 april 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk ook een 8 want op FB schrijven ze dat er als 1e een 8 op het scherm was
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik denk ook 8 en werd ook al in huis gezegd maar Alice is altijd zo alles moet gaan zoals zij denkt en luisterd niet naar andere
Dan moeten die anderen dat zeggen en dat ze het intyptquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik denk ook 8 en werd ook al in huis gezegd maar Alice is altijd zo alles moet gaan zoals zij denkt en luisterd niet naar andere
Ja echt onzin dit weer, ze overleggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze overleggen en ze vraagt wat ze in moet tikkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Irritant hè, zo duidelijk een 8 maar de 20 jarige weet het weer beterquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Glenn zei het muts drijf je zin eens niet door 8
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Irritant hè, zo duidelijk een 8 maar de 20 jarige weet het weer beter
waren samen naar de tattooshopquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, die zullen elkaar wat opzoeken, en dan verwaterd het allemaal.
ja maar alice test het nietquote:
Ze weten het zelf niet eens, zelfs GLenn nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
ja op de 1 of andere manier is ze erg overheersend altijd nu komt ze zelf met de 8 en dan probeerd ze het welquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan moeten die anderen dat zeggen en dat ze het intypt
ja ok ik ga niet discusieren ik weet hoe ze is en ze overheerste zelf Ashley in het spelquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja echt onzin dit weer, ze overleggen
8 van de afbeeldingquote:
Alleen was het het nietquote:
3 x medegedeeld, 3 dus.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
BB Herhaald nog maar eenkeer
DIt spel gaat anders dan verwacht
O zegt alice er zit wel een 8 in, probeer maar, maar we hebben het al gedaan
Ze doen de code met de 8 vooraan en die is het ook niet
Gelulquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die code hebben ze al gehad, maar die doet het nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
8 van de afbeelding
5 mambo
3 en die 3 hoor ik ze telkens zeggen maar weet niet waarvan
2 lampen
4 DBK deur
1 deur
ALs ze er zijn welquote:
deed het anders nu welquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die code hebben ze al gehad, maar die doet het niet
Ja dan hadden ze net toch iets verkeerds gedaan met het indrukkenquote:
Yeahquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:52 schreef rinardo het volgende:
8 van de afbeelding
5 mambo
3 lampen knipperen 3 x
2 lampen
4 DBK deur
1 deur
ik had het goed
Ja helpt ze ook een beetje de dag door.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok ik ga niet discusieren ik weet hoe ze is en ze overheerste zelf Ashley in het spel
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok ik ga niet discusieren ik weet hoe ze is en ze overheerste zelf Ashley in het spel
Ze overlegden gewoon, maar goed je wilt zien wat je wilt zienquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vond het een leuk spel, leuke samenwerking, en Alice maakte wel slimme opmerkingen, Glenn dacht te ver door met optellen en aftrekken en van voor het huis achter het huis. echt leuk om te zien, en mijn mening, ik zag geen bazerige types in dit spelquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helpt ze ook een beetje de dag door.
Idd zo zag ik het ook. Gezamenlijk de puzzel oplossen op een leuke manier..quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vond het een leuk spel, leuke samenwerking, en Alice maakte wel slimme opmerkingen, Glenn dacht te ver door met optellen en aftrekken en van voor het huis achter het huis. echt leuk om te zien, en mijn mening, ik zag geen bazerige types in dit spel
Als die zoveel invloed zouden hebben dan had Ashley er nog wel in gezeten. Glenn is gewoon een leuke en lieve man en daarom stemmen mensen op hem.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Natuurlijk alle ashley fans gaan op Glenn
Ja, hij staat al heel lang hoog in de polls.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die zoveel invloed zouden hebben dan had Ashley er nog wel in gezeten. Glenn is gewoon een leuke en lieve man en daarom stemmen mensen op hem.
Precies.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij staat al heel lang hoog in de polls.
Je bedoelt dat mensen steeds maar berichten posten over Ash terwijl ze niet op stream is?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:17 schreef mangalie het volgende:
Het blijft maar doorgaan over Ash....Ze is niet on stream...![]()
Of over Ashleyfans. En dan kan er ook op gereageerd worden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen steeds maar berichten posten over Ash terwijl ze niet op stream is?
Wat moeten de dagen lang duren voor die mensen daarquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
*op fluistertoon* En we zijn inmiddels bij de halve finale van het wereldkampioenschap Rummikub. Scheidsrechter Randy houdt beide spelers goed in de gaten. De beurt is aan Glenn, die bedachtzaam kijkt..."
Ik vond het ook leuk, en ze speelde het spel mooi samen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vond het een leuk spel, leuke samenwerking, en Alice maakte wel slimme opmerkingen, Glenn dacht te ver door met optellen en aftrekken en van voor het huis achter het huis. echt leuk om te zien, en mijn mening, ik zag geen bazerige types in dit spel
Bedankt voor al je filmpjes in dit soort situaties, dat maakt streamverslagen maken een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:22 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/hxu4u3
[ afbeelding ]
Die is de badkamer aan het schoonmaken,quote:
Oh ja, de spiegel moet schoon zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is de badkamer aan het schoonmaken,
Oo 2 zielen haha er gaat er morgen 1 werd gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Zondag moesten ze hun kofffer al inpakken voor het vertrek maandag
Nu hebben ze nog geen koffer ingepakt, misschien dan toch pas donderdag een naar huis?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Oo 2 zielen haha er gaat er morgen 1 werd gezegd
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef chufi het volgende:
Gewoon 1 uur de tijd geven om je koffer in te pakken of achteraf
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Zondag moesten ze hun kofffer al inpakken voor het vertrek maandag
Nu hebben ze nog geen koffer ingepakt, misschien dan toch pas donderdag een naar huis?
Niets is zo onzeker als in het BB huisquote:
Liggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef Clasientjuh het volgende:
Kom op mensen blijven stemmen op Randy, hij mag naast Glenn in de finale staan
Al gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef Clasientjuh het volgende:
Kom op mensen blijven stemmen op Randy, hij mag naast Glenn in de finale staan
Oh daar hadden ze het net al overquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:05 schreef Luna68 het volgende:
BB: beste bewoners de voorraadkamer is open
Voor Jimmy, briefje handgeschreven door zijn moeder en ze eten vanavond nasi?
Kindjes die vragen worden daar niet overgeslagenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Alweer iets voor JImmy, Randy mag ook wel eens wat krijgen en Glenn, Jimmy heeft Dilano van de week nog gehad hij had heus wel dagje kunnen wachten hoor
Randy heeft ook al gehad hoor...Zalm en pasta gerecht...quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Alweer iets voor JImmy, Randy mag ook wel eens wat krijgen en Glenn, Jimmy heeft Dilano van de week nog gehad hij had heus wel dagje kunnen wachten hoor
Randy had van de week toch ook al gekookt ? Tegelijkertijd met ashley volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens mijn hoorde ik het hem ook als eerste zeggen, geen idee waarom hij dat nu niet zegt maar weet haast zeker dat ik hem vanuit de huiskamer 8 hoorde roepenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
U nu zegt Glenn dat hij altijd verw8 schrijft, o zegt ALice waarom had je dat nu niet door dan/
Ja kwit nie zegt Glenn
Nou Randy is een topper samen met Glenn. Ik zie het liefst Glenn met Randy als laatste 2 in de finale staan, 2 sociale lieve mannen. Daarna maakt het mijn niks uit wie er wint van de 2 of het Glenn of Randy is maar ik denk dat Glenn wint geen probleem🙂quote:
En zijn vriendin op bezoekquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy heeft ook al gehad hoor...Zalm en pasta gerecht...
Daar ben ik blij omquote:
Morgen is hij weg. Moet wel vandaag.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Als mensen eerlijk gestemd hadden was Randy en Jim en ook Alice er al lang uit gegaan. Steeds vrij laag in popi pol gestaan en toch in de finale zittenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat hele stemmen is om zeep geholpen
Daar zit ook geen greintje jaloezie in. Hij is ook altijd blij voor anderen als ze wat krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn is eigenlijk echt maar weinig gegund daar en daar heb je hem verder ook nooit over gehoord eigenlijk.
nee inderdaad misschien denken ze dan houd hij nu misschien even zijn mond maar goed hij krijgt alles voor elkaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden daar niet overgeslagen
Klopt, is een echte goedzak.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn is eigenlijk echt maar weinig gegund daar en daar heb je hem verder ook nooit over gehoord eigenlijk.
deze week toch niet? oja wel sorry gisteren alice en dag ervoor dan Randy klopt dat? ja nou glenn danquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy heeft ook al gehad hoor...Zalm en pasta gerecht...
Hij is nou weer blij voor een paar uurquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee inderdaad misschien denken ze dan houd hij nu misschien even zijn mond maar goed hij krijgt alles voor elkaar
heb het even over deze eind week dat ze speciale dingen krijgenquote:
ja is goed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Meestal wel om jouw posts hoor....Zo grappig die verzinsels
Nee Glenn wil spare ribs en frietekes das veel te duur..quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deze week toch niet? oja wel sorry gisteren alice en dag ervoor dan Randy klopt dat? ja nou glenn dan
ja duurt nooit zolang bij hemquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is nou weer blij voor een paar uur
Ze hadden het over pokerenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:25 schreef Luna68 het volgende:
Doen Glenn en Randy een nieuw kaartspel?
Heb deze nog niet eerder gezien, iemand die weet wat ze spelen?
Ik wou net gaan kijken of ik het pokerspel herkende, hoor ik ineens Ashley snotterenquote:
She’s back…quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou net gaan kijken of ik het pokerspel herkende, hoor ik ineens Ashley snotteren
Ik ken er wel een paar. Eens kijken of ik het herkenquote:
Dit is ook geen poker. Volgens mij noemde Glenn het 'fantasy'quote:
Komt ook uit de Indonesische keuken. Door ons koloniale verleden en veel Indo’s heel bekend maar misschien in België dus heel anders.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:38 schreef mangalie het volgende:
Glenn heeft nog nooit van ketjap gehoord...
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:40 schreef Willewa het volgende:
Poh nu heb ik zin in nasi met gebakken banaan.
Ze hebben geen "indonesische" invloeden bij het eten. Dus geen nasi kruiden, ketjap, sambal of bijv sateh saus.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:39 schreef chufi het volgende:
en met prei en ui... Glenn weet niet wat ketjap is
Food lovers unitequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:41 schreef mangalie het volgende:
[..]Ik heb dat ook vaak gisteren ook zo'n zin in macaroni
Spekjes,ui,prei, pakje kruiden, augurkjes, ketjap en sambal zag ik. Jimmy had er graag nog bananen bij gehad. Oja en satesaus..quote:
Volgens mij Alice tegen Jimmy die op de bank zat. Maar weet het niet zeker.....Jimmy zat een beetje glazig te kijken en toen liep ze uit de woonkamer weg.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hoorde ik het hem ook als eerste zeggen, geen idee waarom hij dat nu niet zegt maar weet haast zeker dat ik hem vanuit de huiskamer 8 hoorde roepen
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Spekjes,ui,prei, pakje kruiden, augurkjes en sambal zag ik. Jimmy had er graag nog bananen bij gehad. Oja en satesaus..
Ketjap heeft hij ook nog..Glenn had nog nooit van ketjap gehoord..quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenMaar alsnog prima te kanen.
En dat isquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenMaar alsnog prima te kanen.
Ja true, genoeg smaak. Maar bedoel, banaan en pindasaus zijn wel echt dominante smaken ook en maken het gruwelijk lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ketjap heeft hij ook nog..Glenn had nog nooit van ketjap gehoord..
dat is soja saus in de belgquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ketjap heeft hij ook nog..Glenn had nog nooit van ketjap gehoord..
Ik schreef er later nog de pindasaus bij. Die hebben ze ook. Peper en zout-maalpotjes ook nog.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja true, genoeg smaak. Maar bedoel, banaan en pindasaus zijn wel echt dominante smaken ook en maken het gruwelijk lekker.
En ja hoorde het, wel logisch, hier erg bekend vanwege Indonesische koloniale verleden, das niet in België.
Oh de pindasaus is er wel? En alleen geen banaan dus?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik schreef er later nog de pindasaus bij. Die hebben ze ook. Peper en zout-maalpotjes ook nog.
Ah oke wist niet dat het in België niet zo bekend was..
Is het ook, maar wel een onderdeel in ketjap.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
oh dat is best wel een verschil toch?
yupquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh de pindasaus is er wel? En alleen geen banaan dus?
bijzonder weer al die beste stuurlui staan aan wal receptenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
Als er spek bij moet, dan zo
Moksi Meti
Misschien iets voor Randy om te maken.
[ afbeelding ]
ze zijn nog maar met 4 en gisteren was genoeg voor twee dagen, daar hebben ze vandaag nog een keer van gegeten met de lunchquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Het is niet echt veel.. als je de hoeveelheden van gisteren zag..
Poh dat is ook lekker. Is buikspek tochquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
Als er spek bij moet, dan zo
Moksi Meti
Misschien iets voor Randy om te maken.
[ afbeelding ]
En dat is altijd goedquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder weer al die beste stuurlui staan aan wal recepten
Ze maken daar lekkere recepten zoals ze in de familie maken, dus ouderwets zoals oma het maakte
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Meestal wel om jouw posts hoor....Zo grappig die verzinsels
Ja hoor potje sambal gezien, glenn deed het buisje nasikruiden open om te ruiken, een potje peper en zout alles was erbijquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben geen "indonesische" invloeden bij het eten. Dus geen nasi kruiden, ketjap, sambal of bijv sateh saus.
Vind dat wel leuk aan de BE/NL edities, wat voor de een in hun land vanzelfsprekend is, kan wereldvreemd zijn voor een ander en dat krijgen we daardoor dan weer meequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja true, genoeg smaak. Maar bedoel, banaan en pindasaus zijn wel echt dominante smaken ook en maken het gruwelijk lekker.
En ja hoorde het, wel logisch, hier erg bekend vanwege Indonesische koloniale verleden, das niet in België.
Dat hadden morgen ook graag weer gehad denk ik maar er zal weinig tot niets over blijven deze keer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn nog maar met 4 en gisteren was genoeg voor twee dagen, daar hebben ze vandaag nog een keer van gegeten met de lunch
Nee, mama had alles geleverd wat Jimmy op het briefje had staan, ze was alleen de bananen vergetenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
ik reageerde op de post dat Glenn geen ketjap kent.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor potje sambal gezien, glenn deed het buisje nasikruiden open om te ruiken, een potje peper en zout alles was erbij
Is zeker leuk en ook met de taal is het grappig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat wel leuk aan de BE/NL edities, wat voor de een in hun land vanzelfsprekend is, kan wereldvreemd zijn voor een ander en dat krijgen we daardoor dan weer mee
Er was in een glazen pot kant en klare satesaus , hij dacht dat zn moeder die gemaakt hadquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Satésaus kan hij maken met de pindakaas. Doe ik ook.
Pindakaas, melk, ketjap en sambal.
Haha ja precies. Ik hoor wel eens geklaag over BE/NL gemixt, maar ik vind het geweldig ;p Zou ook niet terug willen persoonlijk naar aparte edities, fijn volkje die Belgen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat wel leuk aan de BE/NL edities, wat voor de een in hun land vanzelfsprekend is, kan wereldvreemd zijn voor een ander en dat krijgen we daardoor dan weer mee
En dat isquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
De 2 ingrediënten wat hij miste wil het ook gaan makenquote:
Dat zou je toch wel kunnen proeven of het vers gemaakt is of dat het uit een kant en klare bak of pot komt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er was in een glazen pot kant en klare satesaus , hij dacht dat zn moeder die gemaakt had
Ik zag hem er melk bij doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er was in een glazen pot kant en klare satesaus , hij dacht dat zn moeder die gemaakt had
Waarschijnlijk bedoelt hij de pan op tafelquote:
Ik dacht dus pindasaus en banaan, maar het was alleen banaan want er is dus wel pindasausquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En dat is
[..]
De 2 ingrediënten wat hij miste wil het ook gaan maken
Wie is er negatief dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef rinardo het volgende:
jammer van de negatieve reacties weer....
Jimmy zei dat het meer dan genoeg was voor 4 personen
Hij zei dat alles er was wat hij nodig had behalve , dat hij thuis nog klein gesneden bananen stukjes er naast heeft.
dus alles is er wat hij heeft gevraagd
Aha ok ja ik doe ook altijd nog ketoembar en Laos toevoegenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht dus pindasaus en banaan, maar het was alleen banaan want er is dus wel pindasaus
Ohh dat had ik niet eens gelezen. Ik lees in ieder geval veel meer positieve reactiesquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet genoeg, missen ingredieenten enz lees terug
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef mazaru het volgende:
Glenn heeft nog nooit nasi gegeten. Bami wel.
😂 Echt héquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef mazaru het volgende:
Glenn heeft nog nooit nasi gegeten. Bami wel.
Vergeet natuurlijk ook niet de rijst en gebakken ei @Gerrie_55 , die stonden nog niet in dat lijstjequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht dus pindasaus en banaan, maar het was alleen banaan want er is dus wel pindasaus
Geen idee. Ik stond er ook van te kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Jemig lust hij niet of nog nooit geprobeerd .Als je het bij de chinees haalt proef je toch ook nassi En rijst lekker over volgende nasi van maken
nee hoor, dat niet genoeg was maar heel evenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had lijstje opgeslagen dank jequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk ook niet de rijst en gebakken ei @:Gerrie_55 , die stonden nog niet in dat lijstje
Nu ze hebben opgeschept zie je idd dat het wel flinke porties zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef rinardo het volgende:
jammer van de negatieve reacties weer....
Jimmy zei dat het meer dan genoeg was voor 4 personen
Hij zei dat alles er was wat hij nodig had behalve , dat hij thuis nog klein gesneden bananen stukjes er naast heeft.
dus alles is er wat hij heeft gevraagd
Is echt ‘Nederlandse’ cultuur natuurlijk, kan supergoed zijn dat dat in België allemaal niet is toch. Net zoals er wat andere dingen andersom ook zo zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Jemig lust hij niet of nog nooit geprobeerd .Als je het bij de chinees haalt proef je toch ook nassi En rijst lekker over volgende nasi van maken
Missende ingrediënten waar Jimmy zelf over begon .. is dat negatief? Jeezquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar dat kun je echt niet met elkaar vergelijken.. Indisch of Chinees. Ze hebben in het huis ook vaak rijst gehad maar ook dat is heel anders als wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou ook best een bordje lustenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:12 schreef mazaru het volgende:
Dat mogen ze bij mij ook wel voor mijn neus zetten
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan dat, maar als je wel bami neemt en kent dat dan lijkt het me voor de hand dat je ook wel nasi eet....maar dat is dus niet zo.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is echt ‘Nederlandse’ cultuur natuurlijk, kan supergoed zijn dat dat in België allemaal niet is toch. Net zoals er wat andere dingen andersom ook zo zijn.
Nou je kan mij er voor wakker maken ,mijn man zei altijd je had een Chinees moeten trouwen hahahaquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:12 schreef mazaru het volgende:
Dat mogen ze bij mij ook wel voor mijn neus zetten
[ afbeelding ]
Heb je mij nog niet zien eten...quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zou wel misselijk worden van die Alice die met haar mond vol eten blijft tetteren
Omdat ze ook niet tussen die andere dingen konden kiezen....,maar als je je rijst opbakt gooi je er toch ook van alles in groente kip vlees wat je maar lekker vindt.....en dat noem ik ook nasie.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat kun je echt niet met elkaar vergelijken.. Indisch of Chinees. Ze hebben in het huis ook vaak rijst gehad maar ook dat is heel anders als wat ze nu hebben.
Vanaf het begin al bijna allemaal ransbakken daar aan tafelquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Witborst het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet zien eten...
Is, dat je er op let en een hekel aan dat meisje hebt.
Glenn eet ook als een varken en randy en wat dacht je van as.
Daar zit ik ook absoluut niet op te wachtenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Witborst het volgende:
[..]
Glenn eet ook als een varken en randy, Jim, en wat dacht je van as....
Vind haar altijd een beetje op een konijntje lijken zoals ze eet (de manier en snelheid van kauwen)quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Witborst het volgende:
[..]
Glenn eet ook als een varken en randy, Jim, en wat dacht je van as....
Even ter info Glenn is een Belgquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:28 schreef Clasientjuh het volgende:
Wij in Holland noemen het gewoon patat
Ja maar ieder eet op zijn eigen manier.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:24 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind haar altijd een beetje op een konijntje lijken zoals ze eet (de manier en snelheid van kauwen)
Was meer een constatering, viel mij op, is niet goed of slechtquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:31 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar ieder eet op zijn eigen manier.
Zo letten we net op Glenn hier.. leek ook wel een konijn.
Zo heeft ieder zijn smaak.
De één gaat wat sneller als de ander.
Nee, maar je kijkt er wel naar hier in het huis 😅quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit ik ook absoluut niet op te wachten
Nee ik val je ook niet aan hoor 🫶quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Was meer een constatering, viel mij op, is niet goed of slecht
Dat noem ik rijst met groente. Nasi is met bepaalde groenten en kruiden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet tussen die andere dingen konden kiezen....,maar als je je rijst opbakt gooi je er toch ook van alles in groente kip vlees wat je maar lekker vindt.....en dat noem ik ook nasie.
Uiteraard, een patat is ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |