deed het anders nu welquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die code hebben ze al gehad, maar die doet het niet
Ja dan hadden ze net toch iets verkeerds gedaan met het indrukkenquote:
Yeahquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:52 schreef rinardo het volgende:
8 van de afbeelding
5 mambo
3 lampen knipperen 3 x
2 lampen
4 DBK deur
1 deur
ik had het goed
Ja helpt ze ook een beetje de dag door.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok ik ga niet discusieren ik weet hoe ze is en ze overheerste zelf Ashley in het spel
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok ik ga niet discusieren ik weet hoe ze is en ze overheerste zelf Ashley in het spel
Ze overlegden gewoon, maar goed je wilt zien wat je wilt zienquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vond het een leuk spel, leuke samenwerking, en Alice maakte wel slimme opmerkingen, Glenn dacht te ver door met optellen en aftrekken en van voor het huis achter het huis. echt leuk om te zien, en mijn mening, ik zag geen bazerige types in dit spelquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helpt ze ook een beetje de dag door.
Idd zo zag ik het ook. Gezamenlijk de puzzel oplossen op een leuke manier..quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vond het een leuk spel, leuke samenwerking, en Alice maakte wel slimme opmerkingen, Glenn dacht te ver door met optellen en aftrekken en van voor het huis achter het huis. echt leuk om te zien, en mijn mening, ik zag geen bazerige types in dit spel
Als die zoveel invloed zouden hebben dan had Ashley er nog wel in gezeten. Glenn is gewoon een leuke en lieve man en daarom stemmen mensen op hem.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Natuurlijk alle ashley fans gaan op Glenn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |