SNap er echt helemaal niets van deze polquote:
Een tattoo in zijn nek ! Ook goed over nagedacht voor ne flik.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Danny en Karen samen in de tatoo shop, ze laat de tatoo bijwerken die niemand snapte
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk alle ashley fans gaan op Glennquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap er echt helemaal niets van deze pol
Hoe komt Glenn aan zoveel stemmen?
Denk de as fans ook op hem?
Ik vind het sowieso geen eerlijke polls meer de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geloof ik al de tweede keerquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Natuurlijk alle ashley fans gaan op Glenn
Klopt dat hele stemmen is om zeep geholpenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geen eerlijke polls meer de laatste tijd
Laten ze maar strijden voor de overwinning, en niet via stemmen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat hele stemmen is om zeep geholpen
Ja helemaal mee eens dit is geen eerlijke strijd meerquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze maar strijden voor de overwinning, en niet via stemmen.
Is een fake tattoo staat op de insta van de tattooshopquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een tattoo in zijn nek ! Ook goed over nagedacht voor ne flik.
ja klopt wel nummer draait om Mambo nr 5 is de titelquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
En dan klinkt er een muziekje, ze denken dat het getal nr 5 is
Hoezo dom? Ze reageren juist enthiosastquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom reageren ze altijd zo dom op een opdracht pff
ja dat ook wel maar sommige dingen opnoemen wat echt niet kanquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo dom? Ze reageren juist enthiosast
ja ik maakte typfoutjequote:
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Het is een soort la Linea van een mens die een kat aait. Nu vind ik het mooi bedacht en gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Danny en Karen samen in de tatoo shop, ze laat de tatoo bijwerken die niemand snapte
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Danny heeft die hetzelfde?quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:29 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Het is een soort la Linea van een mens die een kat aait. Nu vind ik het mooi bedacht en gedaan.
ook van dat nummer 1,2,3,4,5 en 6 van kleuren of wat was 6quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet waarom ze 1, 2, 3,4, 5, 6, in gingen drukken eigenlijk
geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet gewoon wachten op de 6e cijfer
dat tweede geluidje was toch 2quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook van dat nummer 1,2,3,4,5 en 6 van kleuren of wat was 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |