En dat isquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenMaar alsnog prima te kanen.
De 2 ingrediënten wat hij miste wil het ook gaan makenquote:
Dat zou je toch wel kunnen proeven of het vers gemaakt is of dat het uit een kant en klare bak of pot komt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er was in een glazen pot kant en klare satesaus , hij dacht dat zn moeder die gemaakt had
Ik zag hem er melk bij doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er was in een glazen pot kant en klare satesaus , hij dacht dat zn moeder die gemaakt had
Waarschijnlijk bedoelt hij de pan op tafelquote:
Ik dacht dus pindasaus en banaan, maar het was alleen banaan want er is dus wel pindasausquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En dat is
[..]
De 2 ingrediënten wat hij miste wil het ook gaan maken
Wie is er negatief dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef rinardo het volgende:
jammer van de negatieve reacties weer....
Jimmy zei dat het meer dan genoeg was voor 4 personen
Hij zei dat alles er was wat hij nodig had behalve , dat hij thuis nog klein gesneden bananen stukjes er naast heeft.
dus alles is er wat hij heeft gevraagd
Aha ok ja ik doe ook altijd nog ketoembar en Laos toevoegenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht dus pindasaus en banaan, maar het was alleen banaan want er is dus wel pindasaus
Ohh dat had ik niet eens gelezen. Ik lees in ieder geval veel meer positieve reactiesquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet genoeg, missen ingredieenten enz lees terug
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef mazaru het volgende:
Glenn heeft nog nooit nasi gegeten. Bami wel.
😂 Echt héquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef mazaru het volgende:
Glenn heeft nog nooit nasi gegeten. Bami wel.
Vergeet natuurlijk ook niet de rijst en gebakken ei @Gerrie_55 , die stonden nog niet in dat lijstjequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht dus pindasaus en banaan, maar het was alleen banaan want er is dus wel pindasaus
Geen idee. Ik stond er ook van te kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Jemig lust hij niet of nog nooit geprobeerd .Als je het bij de chinees haalt proef je toch ook nassi En rijst lekker over volgende nasi van maken
nee hoor, dat niet genoeg was maar heel evenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet genoeg, missen ingredieenten enz lees terug
Ik had lijstje opgeslagen dank jequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk ook niet de rijst en gebakken ei @:Gerrie_55 , die stonden nog niet in dat lijstje
Nu ze hebben opgeschept zie je idd dat het wel flinke porties zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef rinardo het volgende:
jammer van de negatieve reacties weer....
Jimmy zei dat het meer dan genoeg was voor 4 personen
Hij zei dat alles er was wat hij nodig had behalve , dat hij thuis nog klein gesneden bananen stukjes er naast heeft.
dus alles is er wat hij heeft gevraagd
Is echt ‘Nederlandse’ cultuur natuurlijk, kan supergoed zijn dat dat in België allemaal niet is toch. Net zoals er wat andere dingen andersom ook zo zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Jemig lust hij niet of nog nooit geprobeerd .Als je het bij de chinees haalt proef je toch ook nassi En rijst lekker over volgende nasi van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |