Komt ook uit de Indonesische keuken. Door ons koloniale verleden en veel Indo’s heel bekend maar misschien in België dus heel anders.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:38 schreef mangalie het volgende:
Glenn heeft nog nooit van ketjap gehoord...
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:40 schreef Willewa het volgende:
Poh nu heb ik zin in nasi met gebakken banaan.
Ze hebben geen "indonesische" invloeden bij het eten. Dus geen nasi kruiden, ketjap, sambal of bijv sateh saus.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:39 schreef chufi het volgende:
en met prei en ui... Glenn weet niet wat ketjap is
Food lovers unitequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:41 schreef mangalie het volgende:
[..]Ik heb dat ook vaak gisteren ook zo'n zin in macaroni
Spekjes,ui,prei, pakje kruiden, augurkjes, ketjap en sambal zag ik. Jimmy had er graag nog bananen bij gehad. Oja en satesaus..quote:
Volgens mij Alice tegen Jimmy die op de bank zat. Maar weet het niet zeker.....Jimmy zat een beetje glazig te kijken en toen liep ze uit de woonkamer weg.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hoorde ik het hem ook als eerste zeggen, geen idee waarom hij dat nu niet zegt maar weet haast zeker dat ik hem vanuit de huiskamer 8 hoorde roepen
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Spekjes,ui,prei, pakje kruiden, augurkjes en sambal zag ik. Jimmy had er graag nog bananen bij gehad. Oja en satesaus..
Ketjap heeft hij ook nog..Glenn had nog nooit van ketjap gehoord..quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenMaar alsnog prima te kanen.
En dat isquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mist dus 2 best belangrijke smaakmakende ingrediëntenMaar alsnog prima te kanen.
Ja true, genoeg smaak. Maar bedoel, banaan en pindasaus zijn wel echt dominante smaken ook en maken het gruwelijk lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ketjap heeft hij ook nog..Glenn had nog nooit van ketjap gehoord..
dat is soja saus in de belgquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ketjap heeft hij ook nog..Glenn had nog nooit van ketjap gehoord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |