Al gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef Clasientjuh het volgende:
Kom op mensen blijven stemmen op Randy, hij mag naast Glenn in de finale staan
Oh daar hadden ze het net al overquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:05 schreef Luna68 het volgende:
BB: beste bewoners de voorraadkamer is open
Voor Jimmy, briefje handgeschreven door zijn moeder en ze eten vanavond nasi?
Kindjes die vragen worden daar niet overgeslagenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Alweer iets voor JImmy, Randy mag ook wel eens wat krijgen en Glenn, Jimmy heeft Dilano van de week nog gehad hij had heus wel dagje kunnen wachten hoor
Randy heeft ook al gehad hoor...Zalm en pasta gerecht...quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Alweer iets voor JImmy, Randy mag ook wel eens wat krijgen en Glenn, Jimmy heeft Dilano van de week nog gehad hij had heus wel dagje kunnen wachten hoor
Randy had van de week toch ook al gekookt ? Tegelijkertijd met ashley volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens mijn hoorde ik het hem ook als eerste zeggen, geen idee waarom hij dat nu niet zegt maar weet haast zeker dat ik hem vanuit de huiskamer 8 hoorde roepenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
U nu zegt Glenn dat hij altijd verw8 schrijft, o zegt ALice waarom had je dat nu niet door dan/
Ja kwit nie zegt Glenn
Nou Randy is een topper samen met Glenn. Ik zie het liefst Glenn met Randy als laatste 2 in de finale staan, 2 sociale lieve mannen. Daarna maakt het mijn niks uit wie er wint van de 2 of het Glenn of Randy is maar ik denk dat Glenn wint geen probleem🙂quote:
En zijn vriendin op bezoekquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy heeft ook al gehad hoor...Zalm en pasta gerecht...
Daar ben ik blij omquote:
Morgen is hij weg. Moet wel vandaag.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Als mensen eerlijk gestemd hadden was Randy en Jim en ook Alice er al lang uit gegaan. Steeds vrij laag in popi pol gestaan en toch in de finale zittenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat hele stemmen is om zeep geholpen
Daar zit ook geen greintje jaloezie in. Hij is ook altijd blij voor anderen als ze wat krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn is eigenlijk echt maar weinig gegund daar en daar heb je hem verder ook nooit over gehoord eigenlijk.
nee inderdaad misschien denken ze dan houd hij nu misschien even zijn mond maar goed hij krijgt alles voor elkaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden daar niet overgeslagen
Klopt, is een echte goedzak.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn is eigenlijk echt maar weinig gegund daar en daar heb je hem verder ook nooit over gehoord eigenlijk.
deze week toch niet? oja wel sorry gisteren alice en dag ervoor dan Randy klopt dat? ja nou glenn danquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy heeft ook al gehad hoor...Zalm en pasta gerecht...
Hij is nou weer blij voor een paar uurquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee inderdaad misschien denken ze dan houd hij nu misschien even zijn mond maar goed hij krijgt alles voor elkaar
heb het even over deze eind week dat ze speciale dingen krijgenquote:
ja is goed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Meestal wel om jouw posts hoor....Zo grappig die verzinsels
Nee Glenn wil spare ribs en frietekes das veel te duur..quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deze week toch niet? oja wel sorry gisteren alice en dag ervoor dan Randy klopt dat? ja nou glenn dan
ja duurt nooit zolang bij hemquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is nou weer blij voor een paar uur
Ze hadden het over pokerenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:25 schreef Luna68 het volgende:
Doen Glenn en Randy een nieuw kaartspel?
Heb deze nog niet eerder gezien, iemand die weet wat ze spelen?
Ik wou net gaan kijken of ik het pokerspel herkende, hoor ik ineens Ashley snotterenquote:
She’s back…quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou net gaan kijken of ik het pokerspel herkende, hoor ik ineens Ashley snotteren
Ik ken er wel een paar. Eens kijken of ik het herkenquote:
Dit is ook geen poker. Volgens mij noemde Glenn het 'fantasy'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |