Ja, hij staat al heel lang hoog in de polls.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die zoveel invloed zouden hebben dan had Ashley er nog wel in gezeten. Glenn is gewoon een leuke en lieve man en daarom stemmen mensen op hem.
Precies.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij staat al heel lang hoog in de polls.
Je bedoelt dat mensen steeds maar berichten posten over Ash terwijl ze niet op stream is?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:17 schreef mangalie het volgende:
Het blijft maar doorgaan over Ash....Ze is niet on stream...![]()
Of over Ashleyfans. En dan kan er ook op gereageerd worden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen steeds maar berichten posten over Ash terwijl ze niet op stream is?
Wat moeten de dagen lang duren voor die mensen daarquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
*op fluistertoon* En we zijn inmiddels bij de halve finale van het wereldkampioenschap Rummikub. Scheidsrechter Randy houdt beide spelers goed in de gaten. De beurt is aan Glenn, die bedachtzaam kijkt..."
Ik vond het ook leuk, en ze speelde het spel mooi samen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vond het een leuk spel, leuke samenwerking, en Alice maakte wel slimme opmerkingen, Glenn dacht te ver door met optellen en aftrekken en van voor het huis achter het huis. echt leuk om te zien, en mijn mening, ik zag geen bazerige types in dit spel
Bedankt voor al je filmpjes in dit soort situaties, dat maakt streamverslagen maken een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:22 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/hxu4u3
[ afbeelding ]
Die is de badkamer aan het schoonmaken,quote:
Oh ja, de spiegel moet schoon zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is de badkamer aan het schoonmaken,
Oo 2 zielen haha er gaat er morgen 1 werd gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Zondag moesten ze hun kofffer al inpakken voor het vertrek maandag
Nu hebben ze nog geen koffer ingepakt, misschien dan toch pas donderdag een naar huis?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Oo 2 zielen haha er gaat er morgen 1 werd gezegd
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef chufi het volgende:
Gewoon 1 uur de tijd geven om je koffer in te pakken of achteraf
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Zondag moesten ze hun kofffer al inpakken voor het vertrek maandag
Nu hebben ze nog geen koffer ingepakt, misschien dan toch pas donderdag een naar huis?
Niets is zo onzeker als in het BB huisquote:
Liggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef Clasientjuh het volgende:
Kom op mensen blijven stemmen op Randy, hij mag naast Glenn in de finale staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |