Missende ingrediënten waar Jimmy zelf over begon .. is dat negatief? Jeezquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet genoeg, missen ingredieenten enz lees terug
Maar dat kun je echt niet met elkaar vergelijken.. Indisch of Chinees. Ze hebben in het huis ook vaak rijst gehad maar ook dat is heel anders als wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Jemig lust hij niet of nog nooit geprobeerd .Als je het bij de chinees haalt proef je toch ook nassi En rijst lekker over volgende nasi van maken
Ik zou ook best een bordje lustenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:12 schreef mazaru het volgende:
Dat mogen ze bij mij ook wel voor mijn neus zetten
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan dat, maar als je wel bami neemt en kent dat dan lijkt het me voor de hand dat je ook wel nasi eet....maar dat is dus niet zo.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is echt ‘Nederlandse’ cultuur natuurlijk, kan supergoed zijn dat dat in België allemaal niet is toch. Net zoals er wat andere dingen andersom ook zo zijn.
Nou je kan mij er voor wakker maken ,mijn man zei altijd je had een Chinees moeten trouwen hahahaquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:12 schreef mazaru het volgende:
Dat mogen ze bij mij ook wel voor mijn neus zetten
[ afbeelding ]
Heb je mij nog niet zien eten...quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zou wel misselijk worden van die Alice die met haar mond vol eten blijft tetteren
Omdat ze ook niet tussen die andere dingen konden kiezen....,maar als je je rijst opbakt gooi je er toch ook van alles in groente kip vlees wat je maar lekker vindt.....en dat noem ik ook nasie.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat kun je echt niet met elkaar vergelijken.. Indisch of Chinees. Ze hebben in het huis ook vaak rijst gehad maar ook dat is heel anders als wat ze nu hebben.
Vanaf het begin al bijna allemaal ransbakken daar aan tafelquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Witborst het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet zien eten...
Is, dat je er op let en een hekel aan dat meisje hebt.
Glenn eet ook als een varken en randy en wat dacht je van as.
Daar zit ik ook absoluut niet op te wachtenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Witborst het volgende:
[..]
Glenn eet ook als een varken en randy, Jim, en wat dacht je van as....
Vind haar altijd een beetje op een konijntje lijken zoals ze eet (de manier en snelheid van kauwen)quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Witborst het volgende:
[..]
Glenn eet ook als een varken en randy, Jim, en wat dacht je van as....
Even ter info Glenn is een Belgquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:28 schreef Clasientjuh het volgende:
Wij in Holland noemen het gewoon patat
Ja maar ieder eet op zijn eigen manier.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:24 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind haar altijd een beetje op een konijntje lijken zoals ze eet (de manier en snelheid van kauwen)
Was meer een constatering, viel mij op, is niet goed of slechtquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:31 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar ieder eet op zijn eigen manier.
Zo letten we net op Glenn hier.. leek ook wel een konijn.
Zo heeft ieder zijn smaak.
De één gaat wat sneller als de ander.
Nee, maar je kijkt er wel naar hier in het huis 😅quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit ik ook absoluut niet op te wachten
Nee ik val je ook niet aan hoor 🫶quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Was meer een constatering, viel mij op, is niet goed of slecht
Dat noem ik rijst met groente. Nasi is met bepaalde groenten en kruiden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet tussen die andere dingen konden kiezen....,maar als je je rijst opbakt gooi je er toch ook van alles in groente kip vlees wat je maar lekker vindt.....en dat noem ik ook nasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |