ik bedoel dat hij die zo voor zich hield dat alice dr billen niet waren te zienquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een handdoek van zichzelf er al voor hangen..niks te zien
Ja dus datquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ze nu 80er en 90er jaren muziek draaien kunnen wij ook mee zingen
Maar echt hé. Halve jeugd komt voorbijquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:11 schreef lojanda het volgende:
Natasha Bedingfield- unwritten![]()
![]()
Blijft een lekker nummer.
Ze zijn nu Karen na aan het doen
Heerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar echt hé. Halve jeugd komt voorbij
Oooooo de billen van Alice Ik dacht de pipi van Jimmyquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:20 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoel dat hij die zo voor zich hield dat alice dr billen niet waren te zien
dus nee niks te zien
haha nee daar valt ook vanalles overheenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oooooo de billen van Alice Ik dacht de pipi van Jimmy
Waarom dan zo’n bikini dragen? Trek dan een badpak aan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:20 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoel dat hij die zo voor zich hield dat alice dr billen niet waren te zien
dus nee niks te zien
Zou wel een scène uit The exorcist kunnen zijn, wat een snelheid heeft dit gifjes. Nog een paar van dit soort sprongen, in het echt. En jimmy zou zo 30 kilo kwijt zijn 🤣🤣quote:
Ik denk dat ze cellulitis heeft of zo, anders kan ik het niet verklaren. Ze is in ieder geval niet bang om haar kont te laten zien in een pantybroekjequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
wel dagelijks met je reet richting camera staan te squaten, met een zo'n strakke legging dat echt alles te zien is, een reetveter als ondergoed
en dan niet in het zicht van de camera in de hottub durven stappen, dan moet er een handdoek voor
Ik snap dat niet
Ik denk dat Jimmy best wel wat kilootjes kwijt is geraakt daar. Volgens mij was die buik een stuk groter toen hij binnenkwamquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zou wel een scène uit The exorcist kunnen zijn, wat een snelheid heeft dit gifjes. Nog een paar van dit soort sprongen, in het echt. En jimmy zou zo 30 kilo kwijt zijn 🤣🤣
Is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
wel dagelijks met je reet richting camera staan te squaten, met een zo'n strakke legging dat echt alles te zien is, een reetveter als ondergoed
en dan niet in het zicht van de camera in de hottub durven stappen, dan moet er een handdoek voor
Ik snap dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |