Ik vind het echt een schande als ze dit accepteren en aannemenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
net als bij Tom, wordt dat gebedel gedaan door hun zogenaamde "fanbase"
ik vind het idioot.
Gewoon niet aanpakken....je gewone leven moet toch weer gewoon van jezelf zijn .....als je normaal alles kan betalen vind ik het een aanfluiting....er zijn er bij die het veel slechter hebben en waarschijnlijk zitten er fans tussen die het minder breed hebben dan hun.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook linke boel. Die mensen gaan haar en haar gezin dan waarschijnlijk ook claimen.
Ik zou zeggen geef het aan een goed doel dat diegene mag kiezen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schande als ze dit accepteren en aannemen
Nou we zijn het niet vaak eens maar hier in wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk. Net zoals die collecte voor Tom. Ook zwaar belachelijk. Volgens mij is dat ook nog nooit eerder gebeurd in een BB. Ik hoop niet dat dat een trant gaat worden.
Ik ben eerlijk gezegd voor totale afzondering, 3 maanden geen maar dan ook totaal geen contact met de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vliegtuigjes zijn ook overdreven. Verzin wat nieuws. Of laat die mensen gewoon het spel spelen en kijk de streams, het tv-programma en desnoods een keer naar de studio als je dat leuk zou vinden. Maar bemoei je er verder niet mee.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Jockari het volgende:
Jim moet kakken, en neemt alvast schijtpapier mee
[ afbeelding ]
Zo noemde BB ze wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
op de insta van Ashley staat dat ze finalist BB 2024 is/was maar dat klopt niet eens. ze staat niet in de finale
Maar wel fatsoenlijk eten en douchen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd voor totale afzondering, 3 maanden geen maar dan ook totaal geen contact met de buitenwereld
Zie je dat we elkaar wel kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou we zijn het niet vaak eens maar hier in wel.
Ja, of mensen zich daar mee willen bewijzen hoe veel ze er voor over hebben....quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben ook voor het afschaffen van die vliegtuigen
Dat zegt wel genoeg..quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
op de insta van Ashley staat dat ze finalist BB 2024 is/was maar dat klopt niet eens. ze staat niet in de finale
De anderen hebben dat toch ook laten hangen allemaalquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef Rhosyn het volgende:
Alice wil haar papieren banners boven haar bed laten hangen want zelfs als ze thuis is wil ze er naar kijken?
En degene die za pas weg hoeven moeten die zooi dan er af halen en aan haar geven.![]()
Ja doei..BB zeg er wat van. Alles moet mee. je kleren je makeupzooi en die banners!!!
Die willen het waarschijnlijk dan niet hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De anderen hebben dat toch ook laten hangen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |