De vetafzetting zorgt voor een stijvere borstkas, waardoor de normale ademhalingsfunctie wordt belemmerd. De longcapaciteit is vaak minder. Mensen met obesitas moeten niet alleen harder werken om adem te halen, maar krijgen ook tijdens de ademhaling minder zuurstof binnen.quote:
hebben ze zomaar muziek gekregen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:27 schreef lojanda het volgende:
Ik ken dit nummer alleen van Elton John..
Mooi nummer..
Heeft ook met fitheid te maken. Ik ben zeker niet dik maar door omstandigheden tijdelijk wel wat minder fit dan voorheen. Merk het wel eens bij mezelf 😅quote:
Zonder reden deze keer en kregen even later ook een fles Champagnequote:
Rinardo vergeet nog wel eens om de naam van degene die het gepost heeft erbij te zettenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze heeft @:spapaars toch al geplaatst
Zou ook standaard moeten zijn imo. 1 voor 1 op bijv de dinsdag/woensdag terug laten keren op ludieke/karakteristieke wijze, samen eten, feestje, nachtje slapen en herinneringen ophalen en in de loop van de woensdag/donderdag rond de middag weer vertrekken. Topstreams.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar werd dat gat gevuld met exbewoners van het afgelopen seizoen
ja, sorry, ik zag dat er binnenkomers waren met vragen, dus vandaar, nogmaals sorryquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze heeft @:spapaars toch al geplaatst
Waren ook mooie beelden, maar ik denk dat ze vonden dat het dan te veel uit de hand liepquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zou ook standaard moeten zijn imo. 1 voor 1 op bijv de dinsdag/woensdag terug laten keren op ludieke/karakteristieke wijze, samen eten, feestje, nachtje slapen en herinneringen ophalen en in de loop van de woensdag/donderdag rond de middag weer vertrekken. Topstreams.
Kan je van alles voor verzinnen om elk jaar weer iets anders te maken. En dan nog een paar dagen met z’n drieën voorbereiden op de verjaardag. Snap niet waarom ze daar vorig jaar mee zijn gekapt.
Ook daarvoor sorry, ik probeer er zo veel mogelijk om te denkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rinardo vergeet nog wel eens om de naam van degene die het gepost heeft erbij te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |