Alle jaren geweest laatste paar dagen 3quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Morgen WEER iemand weg? Serieus tot zaterdag 3 MAN?
Maar tot vorig jaar werd dat gat gevuld met exbewoners van het afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als altijd, 3 gaan naar de finaledag.
Vorig jaar toch ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar werd dat gat gevuld met exbewoners van het afgelopen seizoen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Nou mensen, polonaise in de cos![]()
[youtu [/youtube]
Dat kwam bij mij niet zo over, ik zag echt een gelukkig gezicht , je moet niet vergeten 3 maand zonder muziek voor iemand die leeft voor muziek , is niet mis hoor. Hij heeft ook een grote muziekkennis, hij kent alle nummersquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy even een show opvoeren van kijk hoe leuk ik ben
Mijn laatste woord hierover.....dat moest er nog eens bijkomen erom vragen.....Maar ze hadden vol overtuiging nee kunnen zeggen.....heb het niet nodig. Hou het zelf of geef het aan een ander doel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze hebben aan de vriend van Ash gevraagd over het hoe of wat met geld wat ze gaan ophalen. Er is door hun niet gevraagd om geld
Hapt naar lucht....lijkt wel of er niks door die neus komt.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap niet waarom Jimmy zijn mond altijd open heeft en zo vies ademt. echt goor om naar te luisteren
Daar hebben wel meer mensen met overgewicht last van.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hapt naar lucht....lijkt wel of er niks door die neus komt.....
Doriana hoorde hem bij binnenkomst in de draaideur al ademen zei zequote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap niet waarom Jimmy zijn mond altijd open heeft en zo vies ademt. echt goor om naar te luisteren
Het is toch wel een leuk gemêleerd groepje die laatste 4.quote:
lolquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Doriana hoorde hem bij binnenkomst in de draaideur al ademen zei ze
Had ik ook, toen ik dik wasquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen met overgewicht last van.
Ja is altijd tochquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Morgen WEER iemand weg? Serieus tot zaterdag 3 MAN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |