Dat zegt wel genoeg..quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
op de insta van Ashley staat dat ze finalist BB 2024 is/was maar dat klopt niet eens. ze staat niet in de finale
De anderen hebben dat toch ook laten hangen allemaalquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef Rhosyn het volgende:
Alice wil haar papieren banners boven haar bed laten hangen want zelfs als ze thuis is wil ze er naar kijken?
En degene die za pas weg hoeven moeten die zooi dan er af halen en aan haar geven.![]()
Ja doei..BB zeg er wat van. Alles moet mee. je kleren je makeupzooi en die banners!!!
Die willen het waarschijnlijk dan niet hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De anderen hebben dat toch ook laten hangen allemaal
True. Moest er ook al om gniffelen 😆quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
op de insta van Ashley staat dat ze finalist BB 2024 is/was maar dat klopt niet eens. ze staat niet in de finale
Denk wel dat ze bij de laatste blijven leuk zal vinden maar ze weet dat ze er geen invloed op heeft of zo en dus relativeert.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de indruk dat Alice het niet veel uit maakt of ze 1,2,3 of 4 wordt
De beste vriendin, die haar gisteren heeft opgehaald heeft de actie gestartquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop echt dat het een geintje is, want er staat met overleg van Bart het om te zetten in een reischeque.....![]()
voor wie het wil volgen, hier is de linkquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
De beste vriendin, die haar gisteren heeft opgehaald heeft de actie gestart
[ link | afbeelding ]
Alsof ze zelf geen reis kunnen betalen, geef dit geld aan een arm gezin met kids die niet de middelen hebben, de mensen die hier aan doneren beschouw ik echt als niet goed wijsquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
6.540 uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ging je ook over je nek bij het ophalen van 6.300, euro voor Tom.
Blijft inderdaad belachelijk om geld op te halen voor mensen wie het ook is die in een programma hebben gezeten
pas 125 euro haha, zo rap loopt het dus nog niet. wel triest dat bietsen om geldquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor wie het wil volgen, hier is de link
https://steunactie.be/act(...)rwKcDmwfxVFNlq2D71ot
Beetje schaamteloos, uit de verhalen van ashley is ze afgelopen jaar naar bali, Gambia, Griekenland en nog wat andere vakanties geweest. Ze moeten zich kapot schamen. Ze hebben geld zat geef het aan een goed doel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:54 schreef mazaru het volgende:
Jimmy loopt erbij alsof zijn executiedatum eraan komt
Okquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee dank je..quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor wie het wil volgen, hier is de link
https://steunactie.be/act(...)rwKcDmwfxVFNlq2D71ot
Ik ben het vaak niet met je eens maar hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje schaamteloos, uit de verhalen van ashley is ze afgelopen jaar naar bali, Gambia, Griekenland en nog wat andere vakanties geweest. Ze moeten zich kapot schamen. Ze hebben geld zat geef het aan een goed doel.
ze vraagt er niet zelf omquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje schaamteloos, uit de verhalen van ashley is ze afgelopen jaar naar bali, Gambia, Griekenland en nog wat andere vakanties geweest. Ze moeten zich kapot schamen. Ze hebben geld zat geef het aan een goed doel.
Eens. Heeft sowieso niets met de COS/streams te maken. Doe dit gejank lekker in SC ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn idee, laten we geen aandacht meer geven aan die donatie acties
Verassen met een online actie?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vraagt er niet zelf om
die vriendin zegt dat ze haar wil verrassen.
Maar ik ben met je eens dat dergelijk gebedel om geld, helemaal nergens op slaat. Niet bij Tom en niet bij Ash
Nog nooit is een finale van BB zo geweest maar het zou heel goed kunnen. Er zijn dit seizoen wel meer dingen anders gegaan als andere jaren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef marky het volgende:
Is het een rare gedachte als ik denk dat er vrijdag nog een uit gaat en dat we zaterdag maar twee op de bank hebben? Zo kunnen ze het nog spannend maken als bijvoorbeeld Randy vertrekt dat Tyron en Tom en Randy dan Alice full support geven. Dan kan het nog close worden.
Bart ( haar vriend) weet er blijkbaar wel vanaf, en vroeg in plaats van geld dus een reischeque. hij had ook kunnen zeggen een goed doel/of niet aan te willen nemen. maar goed ze bekijken het verder maar. niet mijn geld of zorgquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ik ben met je eens dat dergelijk gebedel om geld, helemaal nergens op slaat. Niet bij Tom en niet bij Ash
Ze hebben aan de vriend van Ash gevraagd over het hoe of wat met geld wat ze gaan ophalen. Er is door hun niet gevraagd om geldquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
verschil met tom is wel dat hij volgens mij niks gevraagd heeft, maar vriend van ashley Bart vraagt letterlijk om een vakantiecheque. wat ongelofelijk triest. ga gewoon zelf lekker werken voor je geld
Ik schrijf niet dat het vanuit ashley komt maar schaamteloos van diegene die dit opgestart heeft en ashley weet er denk ook van ondertussen dus die zou kunnen zeggen heel lief van je maar doe aan goed doel of stop ermee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |