SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt, maar door Bergwijn hebben ze nog wel enkele potjes van laagvliegers gewonnen. Zelfde geldt voor Brobbey. Het zijn geen geweldige spelers maar nog wel een ander niveautje dan wat daar achterin rondliep.quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef fetX het volgende: [..] Mja In het geval van Brobbey heeft hij het langer niet laten zien dan wel, maar eens dat daar wel talent in zit al denk ik dat hij in een grotere competitie niet heel ver gaat schoppen. Doet veel op kracht. Bergwijn zie je al tijden niks meer van.
Ja, vind ik ook. Al hebben ze op Twente na nog wel een erg makkelijk programma.quote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een beetje druk erop zakten ze wel heel erg door het ijs, dan vond ik ploegen als Sparta en Utrecht toch een heel stuk beter. Daar staan ze wel nog boven.
Het is mentaal gewoon heel fragiel. Als ze achter komen gaan de koppen naar beneden en de werklust omlaag.quote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee klopt, maar door Bergwijn hebben ze nog wel enkele potjes van laagvliegers gewonnen. Zelfde geldt voor Brobbey. Het zijn geen geweldige spelers maar nog wel een ander niveautje dan wat daar achterin rondliep.
Met een beetje druk erop zakten ze wel heel erg door het ijs, dan vond ik ploegen als Sparta en Utrecht toch een heel stuk beter. Daar staan ze wel nog boven.
Lijkt echt het Feyenoord van een paar jaar terug wel. Toen zakte het na een achterstand ook in als een pudding.quote:Op zondag 7 april 2024 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is mentaal gewoon heel fragiel. Als ze achter komen gaan de koppen naar beneden en de werklust omlaag.
Zo’n vernedering in de klassieker (keer twee) heb ik zelfs als Feyenoorder nooit meegemaakt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lijkt echt het Feyenoord van een paar jaar terug wel. Toen zakte het na een achterstand ook in als een pudding.
Nou heeft Feyenoord heel wat diepe dalen gekend, maar ik vraag me toch af of Feyenoord ooit zo diep heeft gezeten als Ajax nu. Zowel sportief als bestuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n vernedering in de klassieker (keer twee) heb ik zelfs als Feyenoorder nooit meegemaakt.
Wij werden met pijn en moeite 10dequote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef Pistolero het volgende:
maar ik vraag me toch af of Feyenoord ooit zo diep heeft gezeten als Ajax nu. Zowel sportief als bestuurlijk.
Het is dat je 6-0 wint en er bijna geen haan naar kraait, maar aan het einde van de streep is dat volgens mij gewoon rood en is je ook nog een pingel ontnomen (dat tweede moment).quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
die knjb var is echt ongelofelijk
die klap van bergwijn op niewkoop schandalig
Bizar inderdaad, zeker wanneer je bedenkt dat zij gewoon alle geld van de wereld hadden om kwaliteit te kunnen kopen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n vernedering in de klassieker (keer twee) heb ik zelfs als Feyenoorder nooit meegemaakt.
Wie is deze gozert ook alweer.quote:
Wij zaten veel dieper maar hebben nooit een vergelijkbare vrije val gemaakt natuurlijk. 100 miljoen aan brandhout uitgeven, zesde staan in de Eredivisie, TD/AD/Trainer ontslagen, in de beker uitgeschakeld worden door een middenmoter uit de derde divisie en over twee wedstrijden 10-0 eraf bij de aartsrivaal, zo’n bingokaart kregen zelfs wij in onze donkerste dagen niet in één jaar vol.quote:Op zondag 7 april 2024 19:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wij werden met pijn en moeite 10de
Met geweldenaren als Simon, van Beukering, Swerts.
Gelukkig wel de zilveren bal gewonnen met als invaller stagiair Sergej Chizjnitsjenko. De cup is uiteindelijk bij Sparta is blijven liggen omdat Feyenoord niet kon meebetalen aan de 50k die het kostte om die wedstrijd te organiseren.
Nee, sorry, wij zaten echt wel dieper.
Krisztián Simonquote:Op zondag 7 april 2024 19:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is deze gozert ook alweer.
Dat shirt is volgens mij uit het eerste seizoen van Cisse met zijn teen.
Het is ook moeilijk om zo'n vrije val te maken als je nooit zo goed als Ajax onder Ten Hag presteert natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zaten veel dieper maar hebben nooit een vergelijkbare vrije val gemaakt natuurlijk. 100 miljoen aan brandhout uitgeven, zesde staan in de Eredivisie, TD/AD/Trainer ontslagen, in de beker uitgeschakeld worden door een middenmoter uit de derde divisie en over twee wedstrijden 10-0 eraf bij de aartsrivaal, zo’n bingokaart kregen zelfs wij in onze donkerste dagen niet in één jaar vol.
Ah, dank.quote:
Nou ja, we hadden destijds ook kunnen degraderen of failliet kunnen gaan natuurlijk. De vrije val had met name in 10/11 nog een stuk erger kunnen zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om zo'n vrije val te maken als je nooit zo goed als Ajax onder Ten Hag presteert natuurlijk.
[..]
Ah, dank.
Feyenoord had 100 miljoen schuld, heeft talentenpoules moeten verkopen voor een paar grijpstuivers, op tv lopen bedelen voor een tientje en de 10-0 was toen binnen de 90 minuten geregeld.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zaten veel dieper maar hebben nooit een vergelijkbare vrije val gemaakt natuurlijk. 100 miljoen aan brandhout uitgeven, zesde staan in de Eredivisie, TD/AD/Trainer ontslagen, in de beker uitgeschakeld worden door een middenmoter uit de derde divisie en over twee wedstrijden 10-0 eraf bij de aartsrivaal, zo’n bingokaart kregen zelfs wij in onze donkerste dagen niet in één jaar vol.
En zelfs toen verloor je nog niet met 10-0 in de klassieker.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord had 100 miljoen schuld, heeft talentenpoules moeten verkopen voor een paar grijpstuivers, op tv lopen bedelen voor een tientje en de 10-0 was toen binnen de 90 minuten geregeld.
Einde van het seizoen stond je tiende.
Of je hebt het verdrongen, of je bent nog te jong, maar dat was (ook) intens treurig.
Nee hoor dat herinner ik mij helaas nog al te goed, echter was dat proces van aftakeling al jaren aan de gang.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord had 100 miljoen schuld, heeft talentenpoules moeten verkopen voor een paar grijpstuivers, op tv lopen bedelen voor een tientje en de 10-0 was toen binnen de 90 minuten geregeld.
Of je hebt het verdrongen, of je bent nog te jong, maar dat was (ook) intens treurig.
Sjaak Swart die een tientje gaf was cult.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. Dat niet nee.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs toen verloor je nog niet met 10-0 in de klassieker.
Makkelie had vandaag net zoveel medelijdenquote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sjaak Swart die een tientje gaf was cult.
Sjaak Swart is een lieve man.quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sjaak Swart die een tientje gaf was cult.
Nou ja, ‘een lieve man’. Wel een ongelooflijke narcist. DVD’tjes van zijn hoogtepunten uitdelen op kringverjaardagenquote:Op zondag 7 april 2024 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Sjaak Swart is een lieve man.
Jammer dat hij voor de verkeerde club is.
Wij hadden van 2006 tm 2011 een hele donkere periode maar het diepste punt werd veel geleidelijker bereikt inderdaad. Hier gaat echt continue bijna alles mis op een hilarische manier.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwa periode rond 2010 dat we geen geld hadden, 10e werden in de competitie en 10-0 verloren in Eindhoven en zelfs Sjaak Swart uit medelijden een tientje doneerde op nationale tv was ook wel schrijnend hoor. En dan heb ik het nog niet over eind jaren ‘80.quote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou heeft Feyenoord heel wat diepe dalen gekend, maar ik vraag me toch af of Feyenoord ooit zo diep heeft gezeten als Ajax nu. Zowel sportief als bestuurlijk.
Het grootste verschil is dat Ajax iig nog wel wat geld heeft en niet bang hoeft te zijn om failliet te gaan. Maar verder, lol.
Die pingels is verder niet boeiend, maar een rode kaart kan wel invloed hebben op de competitie. Stel dat Bergwijn de komende 2 wedstrijden de winnende maakt vlak voor tijd en Ajax zo 5e wordt ipv een NEC die er 1 punt achter eindigen. Het is gewoon zwaar rood. Die VAR moet gewoon zijn werk doen (net als met die pingel)quote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is dat je 6-0 wint en er bijna geen haan naar kraait, maar aan het einde van de streep is dat volgens mij gewoon rood en is je ook nog een pingel ontnomen (dat tweede moment).
Dat is wel een verschil, wij speelden wel al jaren dramatisch en hadden geen geld. In Amsterdam dachten ze wel weer even met de Europese top mee te kunnen doen met bakken vol geld wat ze nu met bakken te gelijk verspillen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij hadden van 2006 tm 2011 een hele donkere periode maar het diepste punt werd veel geleidelijker bereikt inderdaad. Hier gaat echt continue bijna alles mis op een hilarische manier.
Speelde helemaal niet zo slecht hoor. Hield genoeg man bezig, won toch wel een aantal duels. Werkte hard. Als Minteh en Nieuwkoop hem 2x voorleggen dan had ie ook een goalquote:
History in De Kuip! Thank you for all the support. ❤️🔥quote:
Komt echt wel weer. Hij is het niet ineens verleerd. Heeft een matige periode. Als hij verstandig is blijft hij nog een seizoen om te vlammen.quote:
Of het wordt de nieuwe Jørgensen. (lol)quote:Op zondag 7 april 2024 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt echt wel weer. Hij is het niet ineens verleerd. Heeft een matige periode. Als hij verstandig is blijft hij nog een seizoen om te vlammen.
Had vandaag ook echt veel pech in de afronding. Rulli keepte zijn ballen goed. Had er natuurlijk alsnog wel minimaal één in moeten schieten, maar dan vond ik Ueda slechter spelen (die kostte ons een goal, verdorie).quote:Op zondag 7 april 2024 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt echt wel weer. Hij is het niet ineens verleerd. Heeft een matige periode. Als hij verstandig is blijft hij nog een seizoen om te vlammen.
Alle drie de recordaankopen zijn het net niet, dat is wel pijnlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 20:21 schreef Vis1980 het volgende:
Maak mij wel zorgen over de nieuwe aankoop, ik kan mij voorstellen dat Slot not amused is.
Tijd dat ze die zwerver met die puist uit een helikopter flikkerenquote:Op zondag 7 april 2024 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Grappig feitje:
El Bombastico zat vandaag in de Kuip bij de historische 6-0 overwinning.
[ afbeelding ]
Groot fan @:Caland niet.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat ze die zwerver met die puist uit een helikopter flikkeren
Helemaal klaar mee met die profiteur
Ik bedoel Moussa.quote:Op zondag 7 april 2024 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle drie de recordaankopen zijn het net niet, dat is wel pijnlijk.
Sowieso vind ik onze bank niet best. Veel matige en dure breedte aankopen gedaan. En dan nu Moussa en Smal, tja.quote:Op zondag 7 april 2024 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle drie de recordaankopen zijn het net niet, dat is wel pijnlijk.
Tegen een veel lager salaris wellichtquote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Verleng dat contract gewoon
Akkoord.quote:Op zondag 7 april 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen een veel lager salaris wellicht
Stevige kaaklijn wel.quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dit eerder ja, ik verwacht dat die de laatste 6 wedstrijden (incl finale) niet meer scoort.quote:Op zondag 7 april 2024 20:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Of het wordt de nieuwe Jørgensen. (lol)
Jij houdt ook van hem, toch Dombo?quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Klopt. Gouden gozer.quote:Op zondag 7 april 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt ook van hem, toch Dombo?
Voor mij hoeft hij niet te blijven, Minteh wel graag.
Maar dan alleen voor een prikkie.quote:Op zondag 7 april 2024 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Gouden gozer.
Heel belangrijk in de kleedkamer, zag je ook weer na het laatste fluitsignaal vandaag. En dat herhaalt zich elke week.
Dan kies ik dat.quote:Op zondag 7 april 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima verkoopbaar aan de zandbak mocht je dat nog willen.
Genoteerd.quote:Op zondag 7 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, stuur ik jouw akkoord ook door naar Dennis
Vrees dat Ali een te goed moraal heeft voor de zandbakquote:Op zondag 7 april 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima verkoopbaar aan de zandbak mocht je dat nog willen.
Dan moet Ali met z’n lieve karakter buiten de zandbak ook tevreden zijn met minder doekoe.quote:Op zondag 7 april 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrees dat Ali een te goed moraal heeft voor de zandbak
Die 0.06, mag die naar boven worden afgerond?quote:Op zondag 7 april 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een ongekende tyfushekel aan xG, maar toch is dit ergens wel heel erg grappig.
Niet alleen bij die assist 🫣😅quote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef Wotte het volgende:
Die Gimenez raakt 'm ook een partij belabberd bij die assist.
Alle vertrouwen in Santi. Speelde niet zo slecht hoor vandaag.quote:Op zondag 7 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Deze jongen moet het loslaten.
God laat 'm in de steekquote:Op zondag 7 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
GodGod is tegenwoordig zo druk bezig met het pesten van Ajax dat hij geen tijd meer over heeft om te luisteren naar de gebeden van Santi.quote:
Hij stelt hem op de proef.quote:
Tijd om hem te verkopen. Ueda moet een kans in de basis krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 7 april 2024 21:49 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Tijd om hem te verkopen. Ueda moet een kans in de basis krijgen.
Het is ook heel normaal dat je een keer een mindere periode hebt. Als hij nou halverwege het volgend seizoen op 5 goals staat kun je aan een Jorgensen scenario gaan denken maar daar is het nu toch veel te vroeg voor.quote:Op zondag 7 april 2024 21:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Santi komt wel weer terug. Heb er alle vertrouwen in.
Wieffer, Geert en Q hadden ook een mindere periode maar hebben hun normale niveau uiteindelijk gewoon weer aangetikt.
Meh. Denk dat Jan Bak misschien zelf ook nog wel tegen een paar balletjes wil trappen. Hier is het toch meer een soort mascotte.quote:
Misschien krikt het zijn waarde nog enigszins op.quote:Op zondag 7 april 2024 21:57 schreef hhh38 het volgende:
Walemark scoort zojuist 2 goals
Nog steeds niet goed genoeg voor ons, maar leuk voor die jongen
De buitenspelregel afschaffenquote:Op zondag 7 april 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Zelfs de aanwezigheid van Ono kon Ueda niet inspireren. Ik weet niet wat er nodig is om hem te laten scoren.
Matige tweede helft zegquote:Op zondag 7 april 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een ongekende tyfushekel aan xG, maar toch is dit ergens wel heel erg grappig.
Met 2 pingels en een rode kaart voor Bergwijn was het sowieso de dubbele cijfers in gegaan.KNJB.quote:Op zondag 7 april 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog de samenvatting gezien bij NPO. Was inderdaad twee keer een pingel voor hands @:scrummie
En dan nog 6-0
Het zal je maar gezegd worden.quote:Op zondag 7 april 2024 21:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meh. Denk dat Jan Bak misschien zelf ook nog wel tegen een paar balletjes wil trappen. Hier is het toch meer een soort mascotte.
Dit zeggen we al anderhalf jaar.quote:Op zondag 7 april 2024 21:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meh. Denk dat Jan Bak misschien zelf ook nog wel tegen een paar balletjes wil trappen. Hier is het toch meer een soort mascotte.
Alireza god. Op basis van zijn karakter wel een van mijn favoriete spelers.quote:
Zometeen ff zien wat ze er bij Studio Ajax Voetbal er van vindenquote:Op zondag 7 april 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog de samenvatting gezien bij NPO. Was inderdaad twee keer een pingel voor hands @:scrummie
En dan nog 6-0
Ali liep na de wedstrijd ziedend naar hem toe, maar dat was meer geinend. Ze liepen lachend samen weer wegquote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza god. Op basis van zijn karakter wel een van mijn favoriete spelers.
Mag nog wel ziedend zijn op Ueda wegens zijn afgekeurde goal maar dat is ie vast niet want het is zo’n lieve gozer
Als je Ali van zijn portemonnee berooft rent ie je achterna om te zeggen dat je wellicht ook zijn autosleutels nog mag hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ali liep na de wedstrijd ziedend naar hem toe, maar dat was meer geinend. Ze liepen lachend samen weer weg
Vind je?quote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeggen we al anderhalf jaar.
De gespeelde westrijdjes tikken ondertussen gewoon door.
quote:WEDSTRIJDEN GESPEELD 11
WEDSTRIJDEN GESTART 2
WISSELS IN 9
WISSELS UIT 2
SPEELMINUTEN 322
Geldt die verplichte koopoptie ook bij degradatie van Sassuolo?quote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwkoop doet het uiteindelijk prima in de 2e seizoenshelft. Blijkt ie toch gewoon een verbetering ten opzichte van Pedersen.
Wordt ook beter gebruikt. Heeft het bovendien eenvoudiger naast Beelen dan naast Trauner of Geert.quote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwkoop doet het uiteindelijk prima in de 2e seizoenshelft. Blijkt ie toch gewoon een verbetering ten opzichte van Pedersen.
Stel de vraag nog eensquote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef Jeroboam het volgende:
Is de Mediamarkt tegenwoordig niet een beetje de Action van de elektronica-winkels, of is dat het niveau waar Feyenoord zich mee identificeert?
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforumquote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug trouwens @:helpmefok ik bedoel @:uedamania
wieffertje had ook wel een kaart mogen krijgenquote:Op zondag 7 april 2024 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet idioot trouwens dat Bergwijn geen rood kreeg
Pedersen werd hetzelfde gebruikt, maar die kon niet voetballenquote:Op zondag 7 april 2024 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt ook beter gebruikt. Heeft het bovendien eenvoudiger naast Beelen dan naast Trauner of Geert.
Sow dan!quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dan leef je niet in het verleden, dan hang je erin
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
Oneens, Pedersen kon in veel grotere ruimtes verdedigen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen werd hetzelfde gebruikt, maar die kon niet voetballen
Ik heb het over het aanvallende gedeelte. Maar wel eens dat de snelheid van Beelen ervoor zorgt dat Nieuwkoop hoger op het veld kan verdedigen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, Pedersen kon in veel grotere ruimtes verdedigen.
quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef UedaMANIA het volgende:
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dat tellen gaat je nog niet best af.quote:Geregistreerd op maandag 18 december 2017 @ 22:06
Dan wel eens alhoewel Nieuwkoop eigenlijk ook niet kan voetballen. Maar aanvallend is het wel een verbetering.quote:Op zondag 7 april 2024 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over het aanvallende gedeelte. Maar wel eens dat de snelheid van Beelen ervoor zorgt dat Nieuwkoop hoger op het veld kan verdedigen.
Nieuwkoop kan wel echt een stukje beter voetballen, beetje onderschat op dat vlak.quote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wel eens alhoewel Nieuwkoop eigenlijk ook niet kan voetballen. Maar aanvallend is het wel een verbetering.
Hij heeft vooral een ontzettende drive en als het simpel voor hem blijft, is het een goede speler. Naast een trage Trauner of een vooruitschuivende Geert werden de ruimtes vaak te groot en het spel te ingewikkeld voor Bart. Maar nu met Beelen gaat dat prima.
Zullen we kijken of we de lat eens iets hoger kunnen leggen?quote:Op zondag 7 april 2024 23:33 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen zit je met Nieuwkoop en Read op rechtsback wel prima denk ik.
Mwah, ik zou toch investeren in een hele goede rechtsback die Geertruida waardig kan opvolgen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:33 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen zit je met Nieuwkoop en Read op rechtsback wel prima denk ik.
Ik denk dat er aankomende zomer genoeg te vervangen valt dus laten we daar mee beginnen. Als er wat geld overblijft kun je dat eventueel investeren, maar als Wieffer, Hancko, Geertruida en wellicht Timber en Gimenez vertrekken heb je een uitdaging. Dan heb je een spits op de bank die er niet veel van kan en achter Stengs ook niet veel goede opties die er direct staan.quote:Op zondag 7 april 2024 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zullen we kijken of we de lat eens iets hoger kunnen leggen?
Die gozer spreekt waanzinnig Nederlands voor iemand die hier niet is opgegroeid. Nou heeft die best een aantal jaren in NL gespeeld, maar ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo goed was, erg knapquote:
Volgens mij al vrij snel nadat ie in Nederland is komen te spelen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gozer spreekt waanzinnig Nederlands voor iemand die hier niet is opgegroeid. Nou heeft die best een aantal jaren in NL gespeeld, maar ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo goed was, erg knap
Als die spelers allebei vertrekken, dan pak je zo 125-175 miljoen. Tel daar bij op dat je de CL miljoenen van dit jaar nog op de bank hebt staan en volgend seizoen ook 40-50miljoen binnenhaalt met de CL. Dan vind ik dat je mag hopen/rekenen op een betere bezetting dan Nieuwkoop/Readquote:Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat er aankomende zomer genoeg te vervangen valt dus laten we daar mee beginnen. Als er wat geld overblijft kun je dat eventueel investeren, maar als Wieffer, Hancko, Geertruida en wellicht Timber en Gimenez vertrekken heb je een uitdaging. Dan heb je een spits op de bank die er niet veel van kan en achter Stengs ook niet veel goede opties die er direct staan.
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als die spelers allebei vertrekken, dan pak je zo 125-175 miljoen. Tel daar bij op dat je de CL miljoenen van dit jaar nog op de bank hebt staan en volgend seizoen ook 40-50miljoen binnenhaalt met de CL. Dan vind ik dat je mag hopen/rekenen op een betere bezetting dan Nieuwkoop/Read
Ach, die 5 spelers hebben gezamenlijk 20 miljoen gekost. Als je dan voor elk van die spelers beduidend meer dan dit totaal kunt vangen… liefst zou ik ook willen dat er een paar blijven hoor, maar anders heeft slot ondertussen wel bewezen dat ie een team kan opbouwen. Na de conference league finale vertrokken er geloof ik 13 ofzo?quote:Op maandag 8 april 2024 00:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.
Je krijgt wel Stengs in plaats van Kokcu dat is een Lada ten opzichte van AMG. Maar goed Stengs doet het naar behoren.
Moet je zo je hele as vervangen dat wordt ingewikkelder. Maar goed, eigenlijk heeft minimaal drie kwart van die gasten sowieso niets in het buitenland te zoeken.
De kans dat ze op de tribune zitten is veelal groter dan de basis.
Gewoon teleurgesteld dat het er niet meer zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha heerlijk, wat een wedstrijd 6-0 !
1-0 in de 34e minuut
Wat een kut spits ook he, sinds 1-12 niks meer geraakt.quote:Op maandag 8 april 2024 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon teleurgesteld dat het er niet meer zijn.
• 2 strafschoppen onthouden
• Die 7-0
• Bergwijn die donkerrood had moeten krijgen
• Santi hopeloos uit vorm
Roystongodquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Royston Drenthe is vandaag jarig.
Toch ook alweer een jaar of 23 gok ikquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Royston Drenthe is vandaag jarig.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Minteh was toch een speler met oog voor medespelers, aldus Minteh
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik erger me kapot aan die Muntthee, wisselen.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Minteh heeft de bal.
Minteh had de bal.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
minteh moet meer individuele acties gaan maken
alleen dan kan je deze wedstrijd gaan openbreken
10 keer fout 1 keer goed
Altijd weer lachen met Minteh.quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.quote:Op maandag 8 april 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met Minteh.
Die kritiek is ook vaak terecht. En dat is prima want je ziet dat er meer potentie in zit. Als je de Minteh van nu vergelijkt met de Minteh van begin seizoen is dat al een wereld van verschil. Kan je nagaan als hij nog een seizoen blijft. Hij is ook pas 19, en ook leergierig want Arend is goed met hem aan de slag gegaan. Zeker met drukzetten, jagen en overzicht. En zeker dat laatste kan hij nog meer stappen maken, dat voorbeeld van Klaas ook, was bij 0-0 en die had die gewoon moeten afleggen op Santi die hem voor het intikken had (Nieuwkoop had dat trouwens ook moeten doen).quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.
Dat drukzetten en jagen zat er nou juist vanaf het begin al in.quote:Op maandag 8 april 2024 09:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Die kritiek is ook vaak terecht. En dat is prima want je ziet dat er meer potentie in zit. Als je de Minteh van nu vergelijkt met de Minteh van begin seizoen is dat al een wereld van verschil. Kan je nagaan als hij nog een seizoen blijft. Hij is ook pas 19, en ook leergierig want Arend is goed met hem aan de slag gegaan. Zeker met drukzetten, jagen en overzicht. En zeker dat laatste kan hij nog meer stappen maken, dat voorbeeld van Klaas ook, was bij 0-0 en die had die gewoon moeten afleggen op Santi die hem voor het intikken had (Nieuwkoop had dat trouwens ook moeten doen).
Het is soms een blind paard, maar er zit wel enorm potentie in. Leuk ventje, met echt kwaliteiten
Klopt alleen was dat wel veel meer ongecontroleerd, dus met domme overtredingen en rennen als kip zonder kop. Slot heeft dat echt enorm verbeterd, maar wel eens dat hij het altijd al in zich had.quote:Op maandag 8 april 2024 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat drukzetten en jagen zat er nou juist vanaf het begin al in.
Het ziet er soms gewoon wat onbeholpen uit, alsof hij zelf geen idee heeft wat hij aan het doen is. En als het dan fout gaat ziet het er vaak wel lachwekkend uit.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.
Ik kijk echt heel erg uit naar Kale en Kokkie.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
Al een lijstje podcasts die de moeite waard zijn?
-Die telegraaf pulp met Valentijn
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
-Dick voor mekaargoden morgen
Vul maar aan
Als je het over ongepolijste pareltjes hebt dan is Minteh daar een schoolvoorbeeld van. Die mag echt zo dankbaar zijn dat hij juist in deze fase van zn carrière en trainer als Slot treft. Voor z’n ontwikkeling moet hij natuurlijk nog een jaartje blijven. Ik zou het ook aandurven om hier gewoon 15 miljoen voor neer te leggen (geen idee wat zn marktwaarde is overigens)quote:Op maandag 8 april 2024 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ziet er soms gewoon wat onbeholpen uit, alsof hij zelf geen idee heeft wat hij aan het doen is. En als het dan fout gaat ziet het er vaak wel lachwekkend uit.
Verder is het natuurlijk wel een ideale Arne Slot speler, stukje werkethiek en zijn snelheid is echt een groot talent.
En afronden kan hij ook nog.
Echt heel fijn dat jij niet de financiële beslissingen bij Feyenoord neemt.quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je het over ongepolijste pareltjes hebt dan is Minteh daar een schoolvoorbeeld van. Die mag echt zo dankbaar zijn dat hij juist in deze fase van zn carrière en trainer als Slot treft. Voor z’n ontwikkeling moet hij natuurlijk nog een jaartje blijven. Ik zou het ook aandurven om hier gewoon 15 miljoen voor neer te leggen (geen idee wat zn marktwaarde is overigens)
Ik heb geen flauw idee bij welke podcast of welk programma die parameter-gast zit, maar zijn mening zou ik ook graag horen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
De hele dag met een kapotte poot Ajax-podcastjes luisteren dus?quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Heerlijk man. Ik hoorde die gast met dat vissenhoofd in de pantelic podcast al roepen dat Ajax de lange termijn toch wel echt beter had weggezet dan Feyenoord. En dat een paar uur nadat je tot bloedens toe anaal vernederd bent.quote:Op maandag 8 april 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele dag met een kapotte poot Ajax-podcastjes luisteren dus?
De NOS voetbalpodcast uiteraard.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
FC Afkickenquote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee bij welke podcast of welk programma die parameter-gast zit, maar zijn mening zou ik ook graag horen.
Die verkoopt Newcastle echt niet voor minder dan ¤30mquote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je het over ongepolijste pareltjes hebt dan is Minteh daar een schoolvoorbeeld van. Die mag echt zo dankbaar zijn dat hij juist in deze fase van zn carrière en trainer als Slot treft. Voor z’n ontwikkeling moet hij natuurlijk nog een jaartje blijven. Ik zou het ook aandurven om hier gewoon 15 miljoen voor neer te leggen (geen idee wat zn marktwaarde is overigens)
Stuttgart staat (makkelijk) derde met allemaal spelers van Mislintat. Met een goede trainer raakt wellicht de ploeg van Ajax gewoon aan de praat en dan gaan al die jonge talenten (Hato, Kaplan, Mannsverk) ook beter spelen, potentie zat.quote:Op maandag 8 april 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk man. Ik hoorde die gast met dat vissenhoofd in de pantelic podcast al roepen dat Ajax de lange termijn toch wel echt beter had weggezet dan Feyenoord. En dat een paar uur nadat je tot bloedens toe anaal vernederd bent.
quote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee bij welke podcast of welk programma die parameter-gast zit, maar zijn mening zou ik ook graag horen.
Was dit een vaste gast in die podcast? Of is die ooit wel weer ergens verschenenquote:
Gelukkig was het niveauverschil zo gigantisch dat het niet uitmaakte, maar eigenlijk kan het niet, dat je die rode kaart en later die strafschop bij de handsbal van Hato niet geeft. Wel heel veel rare VAR-momenten dit seizoen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Gênant moment voor de KNVB
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-beoordeeld-door-var
Volgens mij een vaste gast, hij zei in dat fragment dat hij wel vaker in de show de xG gebruikte als argument.quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was dit een vaste gast in die podcast? Of is die ooit wel weer ergens verschenen
Wel eens ja. Maar ik zie serieus in Minteh dezelfde potentie als een Sinistera. Heeft een een veel groter potentieel dan een Paxiaoquote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt heel fijn dat jij niet de financiële beslissingen bij Feyenoord neemt.
Pantelic gaat niet door zeiden ze gisteravond bij LangsdeLijn.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Pantelic wedstrijd editie was erg kort gisteren, wel weer gelachen daar.quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pantelic gaat niet door zeiden gisteravond bij LangsdeLijn.
Oja eens hoor. Maar daar speelt de VAR geen rol in. Vind er echt totaal geen peil meer op te trekken dit seizoen. Echt meerdere regels, hands, buitenspel, mensen slaan. Allemaal pure willekeur.quote:Op zondag 7 april 2024 23:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wieffertje had ook wel een kaart mogen krijgen![]()
Dat podcastje van VI met Pieter Zwart is vrij dodelijk als je van de inhoud bentquote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Bizar dit, Dieperink laat zijn clubvoorkeur teveel meewegen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Niet alles is altijd clubvoorkeur. Heeft ook te maken met hoe iets in beeld is gebracht, of de scheidsrechter aangeeft of ie iets goed heeft kunnen beoordelen, hoe snel het spel wordt hervat.quote:Op maandag 8 april 2024 11:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bizar dit, Dieperink laat zijn clubvoorkeur teveel meewegen.
Het is in elk geval een advocaat, wist Google me te vertellen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was dit een vaste gast in die podcast? Of is die ooit wel weer ergens verschenen
Ik hoor net dat Bergwijn tegen die beslissing in beroep is gegaan.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Wat een pseudo aanvoerder ook. Heeft gewoon 32 miljoen gekost he. Doet werkelijk niets om het team te helpen en is behalve die klap totaal niet in beeld geweest. Zit je dan met Berghuis en Bergwijnquote:Op maandag 8 april 2024 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Bergwijn tegen die beslissing in beroep is gegaan.
Dat je zo'n iemand aanvoerder maakt en woordvoerder van het elftal is echt onbegrijpelijk. Komt amper uit zijn woorden en komt niet inspirerend over. Als die niet zou voetballen dan had hij bij de gemeente gewerktquote:Op maandag 8 april 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een pseudo aanvoerder ook. Heeft gewoon 32 miljoen gekost he. Doet werkelijk niets om het team te helpen en is behalve die klap totaal niet in beeld geweest. Zit je dan met Berghuis en Bergwijn
Bizar bedrag ja voor zo'n beperkte aanvaller met een enorme kutmentaliteit.quote:Op maandag 8 april 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een pseudo aanvoerder ook. Heeft gewoon 32 miljoen gekost he. Doet werkelijk niets om het team te helpen en is behalve die klap totaal niet in beeld geweest. Zit je dan met Berghuis en Bergwijn
Indien die gast het niet heeft hoeven te betalen, waardeer ik dit soort geintjes welquote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
LOL.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100089348_d3baa620
Nog aardig dat 'ie maar 1 keer juichen rekende ipv 6.quote:Op maandag 8 april 2024 12:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Indien die gast het niet heeft hoeven te betalen, waardeer ik dit soort geintjes wel
Normaal ben ik niet van het alu-hoedje gedrag, maar dit is wel heel erg gênantquote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Uiteindelijk worden vooral hun concurrenten zoals NEC hiermee genaaid door de KNVB. Voor deze pot maakte het waarschijnlijk niet heel veel uit inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig was het niveauverschil zo gigantisch dat het niet uitmaakte, maar eigenlijk kan het niet, dat je die rode kaart en later die strafschop bij de handsbal van Hato niet geeft. Wel heel veel rare VAR-momenten dit seizoen.
Die had sowieso een hele matige week:quote:Op maandag 8 april 2024 11:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bizar dit, Dieperink laat zijn clubvoorkeur teveel meewegen.
PSV wil hem ook hebben @PSVCLquote:Op maandag 8 april 2024 14:45 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-onder-meer-van-psv
Snel verlengen. Kan je nog jaren plezier van hebben.
Mooie stap omhoog. Hij is welkomquote:Op maandag 8 april 2024 14:48 schreef alopio het volgende:
[..]
PSV wil hem ook hebben @:psvcl
Mooi ook dat hij gisteren gewoon een 7.5 kreeg van VI. Hij is zonder te douchen weer naar huis gegaan, die heeft werkelijk niks te doen gehad. Gerucht gaat dat Timon tijdens de wedstrijd even een biertje en broodje kroket is gaan halen, daarna even kakken, niemand die het heeft gemerkt.
Slot gaat zodra het kan Bijlow direct weer in de basis zetten gok ik. Zou wel dom en zonde zijn, want dan is Wellenreuther deze zomer wel weg.quote:Op maandag 8 april 2024 14:45 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-onder-meer-van-psv
Snel verlengen. Kan je nog jaren plezier van hebben.
We hebben geluk met Timon, maar Bijlow is mits fit niet slechter.quote:Op maandag 8 april 2024 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot gaat zodra het kan Bijlow direct weer in de basis zetten gok ik. Zou wel dom en zonde zijn, want dan is Wellenreuther deze zomer wel weg.
Ik zou zelf Wellenreuther gewoon lekker je eerste keeper maken voor de komende jaren. Bijlow kan gewoon echt niet meer, helaas.
Maar ook niet beter. En dat 'mits fit' is natuurlijk het hele probleem.quote:Op maandag 8 april 2024 14:51 schreef alopio het volgende:
[..]
We hebben geluk met Timon, maar Bijlow is mits fit niet slechter.
Ik zou zelf nu ook Timon er niet uithalen hoor. Die heeft ritme en vertrouwen, Bijlow moet dat maar weer opbouwen. Dus voor dit seizoen Timon erin en hij verdient ook gewoon een bekerfinale te spelen. Dan beide keepers gewoon vanaf de voorbereiding op 0 laten beginnen en kijken wie er beter is, de beste wordt dan 1e keeper volgend jaar.quote:Op maandag 8 april 2024 14:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ook niet beter. En dat 'mits fit' is natuurlijk het hele probleem.
Je hebt 2 redelijk gelijkwaardige keepers waarvan de één bizar blessuregevoelig is en de andere niet. Dan lijkt de keuze me vrij makkelijk..
En voor die club. Het zou ze sieren om dan zelf consequenties te verbinden aan dit soort gedrag van hun speler.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En voor die club. Het zou ze sieren om dan zelf consequenties te verbinden aan dit soort gedrag van hun speler.
En ja, dat zou ik ook gezegd hebben als het Gimenez was geweest die gemept had.
Dit is een regelrechte schande, als je zo'n klap van achteren op het hoofd hebt beoordeeld en niet bestraft wordt het erg lastig om onpartijdigheid te veinzen.quote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En voor die club. Het zou ze sieren om dan zelf consequenties te verbinden aan dit soort gedrag van hun speler.
En ja, dat zou ik ook gezegd hebben als het Gimenez was geweest die gemept had.
Dan blijf je nog steeds een probleem hebben met een werkvergunning, toch?quote:Op maandag 8 april 2024 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh mag ook gewoon nog wel een jaartje blijven.
Al vrees ik ervoor dat Newcastle hem graag gaat stallen in de Engelse landsgrenzen. Of ze willen hem de kans geven na de zomer en sluit hij daar aan, om vervolgens in september naar Rotterdam te komen.
Zo'n 'I killed someone' tattoo in zijn gezicht, fijne gozert.quote:Op maandag 8 april 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Laat Timon gewoon alles keepen, wat een onzin zeg. Overduidelijk je beste keeper.quote:Op maandag 8 april 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon moet gewoon die bekerfinale keepen. Justin mag het seizoen afsluiten
Denk dat Bijlow sowieso niet mee gaat naar het EK, of hij nog de laatste wedstrijden de kans krijgt of niet.quote:Op maandag 8 april 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon moet gewoon die bekerfinale keepen. Justin mag het seizoen afsluiten
Exact dit.quote:Op maandag 8 april 2024 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat Bijlow sowieso niet mee gaat naar het EK, of hij nog de laatste wedstrijden de kans krijgt of niet.
Ik zou echt Wellenreuther laten staan en proberen te behouden. Ik vind hem een betere keeper dan Bijlow.
Bijlow wordt gewoon een Mulder 2.0 en eindigt bij een club van het niveau van Heerenveen ofzo.
Hard Gras is met Henk Spaan? Daar kan ik dus echt niet naar luisteren, zelfs niet uit leedvermaak. Zo walgelijk zijn die gasten. Brobbie goed heeeeeel goed.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Watquote:Op maandag 8 april 2024 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow wordt gewoon een Mulder 2.0 en eindigt bij een club van het niveau van Heerenveen ofzo.
quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
De Pak Slaag podcast van VI allichtquote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Screen maar.quote:Op maandag 8 april 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat
De troep die hier soms langskomt
Want Mulder werd bij Feyenoord landskampioen en international wil je zeggen? Bijlow heeft zelfs met al die blessures al veel meer bereikt dan Mulder in zijn carrière. Die vergelijking is nogal ongegrond (en dom).quote:Op maandag 8 april 2024 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Screen maar.
Bijlow is zwaar overrated.
Eerder andersom, Bijlow wordt best omhoog gepraat omdat hij van Varkenoord komt en zo'n sympathieke jongen is. Dat er nog steeds mensen zijn die hem als eerste keeper zien vind ik echt bizar. Alleen al door zijn blessuregevoeligheid kan dat écht niet.quote:Op maandag 8 april 2024 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker de afgelopen wedstrijden keept Wellenreuther niet zo goed, met name in de spelvoortzetting. Hij had een aantal goede wedstrijden en het is sowieso een uitstekende reserve, maar als je niet ziet dat Bijlow een betere keeper is houdt het ook wel een beetje op.
Ik krijg altijd het idee dat vrij veel mensen tot het onredelijke aan toe de pik hebben op Bijlow.
Voor mijn gevoel zijn er als reactie hierop continue mensen die Bijlow weer onnodig naar beneden gaan pratenquote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerder andersom, Bijlow wordt best omhoog gepraat omdat hij van Varkenoord komt en zo'n sympathieke jongen is. Dat er nog steeds mensen zijn die hem als eerste keeper zien vind ik echt bizar. Alleen al door zijn blessuregevoeligheid kan dat écht niet.
Eeuwig zonde dat randdebiel Ten Hag deze zomer niet doordrukte en hem voor veel te veel geld naar Man United haalde.
Dat zou nog de enige logische reden zijn om hem te laten spelen dit seizoen ja. Hopen dat hij zich in de kijker speelt en er een club zo gek is om het risico te nemen en wat centen voor hem over heeft.quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn er als reactie hierop continue mensen die Bijlow weer onnodig naar beneden gaan praten
Typisch geval van "de waarheid ligt in het midden". Bijlow en Wellenreuther ontlopen elkaar wmb niet veel, waarbij de laatste heeft aangetoond fysiek betrouwbaarder te zijn. Ik zou het dus logisch vinden om in de toekomst voor Wellenreuther te kiezen. Maar daarom moet Bijlow juist wél keepen de komende periode. Geeft hem de kans om zich in de kijker te spelen en eventueel mee te gaan naar het EK. Dat zou een mooie afsluiting zijn en dan moet je hopen dat zich in de zomer iemand voor hem meldt. Het zou pijnlijk zijn als er geen interesse in hem is en je hem 2e keeper maakt terwijl hij zelf geen andere optie heeft.
Dit is weer net zo overdreven als Santi is de nieuwe Jorgensen. Wat kunnen sommige hier weer lekker overdreven reageren. Bijlow is natuurlijk klasse beter dan Mulder ooit was. Hij en Timon schelen niet veel. Ik zou Wellenreuther ook laten staan hoor, maar om nu te doen alsof Bijlow er niks van kanquote:Op maandag 8 april 2024 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat Bijlow sowieso niet mee gaat naar het EK, of hij nog de laatste wedstrijden de kans krijgt of niet.
Ik zou echt Wellenreuther laten staan en proberen te behouden. Ik vind hem een betere keeper dan Bijlow.
Qua reflexen, hoge ballen vangen, coachen van medespelers en in de spelvoortzetting is Bijlow wel echt beter hoor. Eigenlijk op alle vlakken wel, maar dat onderkent ook iedereen die met hem werkt wel behalve Hoek die ernstig in de war klonk destijds (bij verticale spelers moet je heen en weer springen @fetX @Caland )quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn er als reactie hierop continue mensen die Bijlow weer onnodig naar beneden gaan praten
Typisch geval van "de waarheid ligt in het midden". Bijlow en Wellenreuther ontlopen elkaar wmb niet veel, waarbij de laatste heeft aangetoond fysiek betrouwbaarder te zijn. Ik zou het dus logisch vinden om in de toekomst voor Wellenreuther te kiezen. Maar daarom moet Bijlow juist wél keepen de komende periode. Geeft hem de kans om zich in de kijker te spelen en eventueel mee te gaan naar het EK. Dat zou een mooie afsluiting zijn en dan moet je hopen dat zich in de zomer iemand voor hem meldt. Het zou pijnlijk zijn als er geen interesse in hem is en je hem 2e keeper maakt terwijl hij zelf geen andere optie heeft.
Dat je landskampioen werd met Feyenoord zegt op zich ook niet alles, dan zou Jan-Arie van der Heijden ook ineens een topper zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want Mulder werd bij Feyenoord landskampioen en international wil je zeggen? Bijlow heeft zelfs met al die blessures al veel meer bereikt dan Mulder in zijn carrière. Die vergelijking is nogal ongegrond (en dom).
Er zijn een hoop mooie clubs van het niveau Feyenoord waar hij een prima vervolg van z'n carrière kan hebben. Middenmoot Duitsland of Italië bijvoorbeeld. Met een goeie zaakwaarnemer lukt dat echt wel.quote:Op maandag 8 april 2024 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou nog de enige logische reden zijn om hem te laten spelen dit seizoen ja. Hopen dat hij zich in de kijker speelt en er een club zo gek is om het risico te nemen en wat centen voor hem over heeft.
Nou vind ik Bijlow wel beter dan Mulder, maar ik acht de kans dat Bijlow een mooie transfer naar het buitenland maakt een stuk kleiner dan de kans dat hij inderdaad nooit de Eredivisie uit komt vanwege zijn blessures.
Ik ben het van die 4 punten alleen eens met hoge ballen en coaching.quote:Op maandag 8 april 2024 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua reflexen, hoge ballen vangen, coachen van medespelers en in de spelvoortzetting is Bijlow wel echt beter hoor. Eigenlijk op alle vlakken wel, maar dat onderkent ook iedereen die met hem werkt wel behalve Hoek die ernstig in de war klonk destijds (bij verticale spelers moet je heen en weer springen @:fetx @:caland )
Wellenreuther is wel betrouwbaarder qua blessures maar als eerste keeper eigenlijk niet goed genoeg. Heeft er echt slechte wedstrijden tussen zitten, recent nog tegen Utrecht en Heerenveen.
Spelvoortzetting ook wel, op dat vlak is Bijlow stabieler. Wellenreuther in vorm is op dat vlak ook sterk maar op een mindere dag peert hij ze allemaal de tweede ring in. Gelukkig wel allebei keepers die van hun lijn durven te komen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het van die 4 punten alleen eens met hoge ballen en coaching.
In 1 op 1 situaties is Bijlow uitzonderlijk goed, een van zn sterkste punten ook. Ook heel stabiel, Wellenreuther kan nog weleens mis zitten ook.quote:Op maandag 8 april 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelvoortzetting ook wel, op dat vlak is Bijlow stabieler. Wellenreuther in vorm is op dat vlak ook sterk maar op een mindere dag peert hij ze allemaal de tweede ring in. Gelukkig wel allebei keepers die van hun lijn durven te komen.
Reflexen kan ik het minste hard maken, maar Wellenreuther is bij lage schoten vaak laat in de hoek.
Wellenreuther had een uitstekende periode maar dat is niet zijn reguliere niveau. Bijlow is een betere keeper, maar ik vind niet dat je daar nog op kan bouwen met al die blessures.quote:Op maandag 8 april 2024 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker de afgelopen wedstrijden keept Wellenreuther niet zo goed, met name in de spelvoortzetting. Hij had een aantal goede wedstrijden en het is sowieso een uitstekende reserve, maar als je niet ziet dat Bijlow een betere keeper is houdt het ook wel een beetje op.
Ik krijg altijd het idee dat vrij veel mensen tot het onredelijke aan toe de pik hebben op Bijlow.
Ik vind dat je gelijk hebt, al vind ik juist de reflexen beter bij Wellenreuter. Toch valt het niet te ontkennen dat ie het meer dan prima doet.quote:Op maandag 8 april 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelvoortzetting ook wel, op dat vlak is Bijlow stabieler. Wellenreuther in vorm is op dat vlak ook sterk maar op een mindere dag peert hij ze allemaal de tweede ring in. Gelukkig wel allebei keepers die van hun lijn durven te komen.
Reflexen kan ik het minste hard maken, maar Wellenreuther is bij lage schoten vaak laat in de hoek.
Opportunisme aids inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is weer net zo overdreven als Santi is de nieuwe Jorgensen. Wat kunnen sommige hier weer lekker overdreven reageren. Bijlow is natuurlijk klasse beter dan Mulder ooit was. Hij en Timon schelen niet veel. Ik zou Wellenreuther ook laten staan hoor, maar om nu te doen alsof Bijlow er niks van kan
Dat riep ik ook een tijdje terug,..hij is net zo onzeker als Mulder. Slechte eigenschap voor een keeper.quote:Op maandag 8 april 2024 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zodra zanger Rinus een PSV shirt aantrekt is het volgens jou een wereldspeler, dus misschien ben jij niet degene die anderen iets soortgelijks moet gaan verwijten.quote:Op maandag 8 april 2024 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat riep ik ook een tijdje terug,..hij is net zo onzeker als Mulder. Slechte eigenschap voor een keeper.
NU PSV interesse heeft voor Timon is Bijlow opeens weer de betere keeperAltijd lachen met de Feyenoorders
quote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zodra zanger Rinus een PSV shirt aantrekt is het volgens jou een wereldspeler, dus misschien ben jij niet degene die anderen iets soortgelijks moet gaan verwijten.
Dat is een ziekte waar jij ook last van hebt, toch?quote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zodra zanger Rinus een PSV shirt aantrekt is het volgens jou een wereldspeler, dus misschien ben jij niet degene die anderen iets soortgelijks moet gaan verwijten.
Ja, als je zijn kwaliteiten niet ziet kun je beter geen voetbal meer kijken.quote:Op maandag 8 april 2024 19:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is een ziekte waar jij ook last van hebt, toch?
Wieffer.
Ach Befbekje, dit kan niet.quote:Op maandag 8 april 2024 19:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is een ziekte waar jij ook last van hebt, toch?
Wieffer.
Die blijft nog wel een jaartjequote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Arne is puur aan het genieten daar![]()
Laat deze man aub nog heeel lang trainer blijven bij ons.
Maar het contract van Lamprou is ook niet verlengdquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://youtube.com/shorts/Q2zLpxFFvR0?si=LNzdfGnyLIn99RQU
Misschien wordt Lamprou wel de nieuwe Alireza.
Geen Pusic, geen Lamprou, geen Alireza maar wel een puistenkop die weigert te trainen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar het contract van Lamprou is ook niet verlengd
Ik zie in Lingr dan wel potentie.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar het contract van Lamprou is ook niet verlengd
Ik hoop nog wel meer (gaat niet gebeuren maar toch)quote:Op maandag 8 april 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een jaartje
Onze lieve jongens zijn ook nog eens welbespraakt. Als je gisteren een Timber en Stengs hoort en daarna Bergwijn..das wel een wereld van verschilquote:Op maandag 8 april 2024 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Pusic, geen Lamprou, geen Alireza maar wel een puistenkop die weigert te trainen.
Volgend jaar wordt het een ongezellige boel
Het is denk ik ook geen clubvoorkeur. Vooral een geval van een scheidsrechter die nonchalanter wordt gezien het wedstrijdverloop, misschien ook geen te grote invloed wil hebben in een wedstrijd die al ongelijk is.quote:Op maandag 8 april 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet alles is altijd clubvoorkeur. Heeft ook te maken met hoe iets in beeld is gebracht, of de scheidsrechter aangeeft of ie iets goed heeft kunnen beoordelen, hoe snel het spel wordt hervat.
Ik vind het vooral bizar dat de arbitrage na de wedstrijd niet aangeeft (of niet aan kan geven?) dat een moment nog door de arbitragecommissie beoordeeld moet worden omdat ze een fout hebben gemaakt.
Zullen ze toch nog wel doen, alleen een verlaagde aanbieding? Al snap ik dan wel wanneer Alireza er voor kiest om nog elders z’n zakken te vullen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Doe Alireza gewoon een contract joh. Gouden gozer.
We zijn toch geen filantropische instelling? Voor een mini bedrag dan maar.quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Zo'n karakter in je selectie is ook wat waard.quote:Op maandag 8 april 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch geen filantropische instelling? Voor een mini bedrag dan maar.
Elk jaar zijn contract upgradenquote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Arne is puur aan het genieten daar![]()
Laat deze man aub nog heeel lang trainer blijven bij ons.
Tegen een kleine prijs.quote:Op maandag 8 april 2024 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo'n karakter in je selectie is ook wat waard.
Misschien kan hij die Moussa wat werkethiek bijbrengen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Scrummie het volgende:
En terecht. Spelers die met een actie het spel kunnen openbreken zijn zeldzaam. Enquote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt lieverdquote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:dombohetolifantje1 @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Nou was die Bergwijn ook wel echt uitzonderlijk gênant hoor. Geloof dat ik geen speler zo dom uit z’n ogen heb zien kijken sinds Johnny Heitinga.quote:Op maandag 8 april 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Onze lieve jongens zijn ook nog eens welbespraakt. Als je gisteren een Timber en Stengs hoort en daarna Bergwijn..das wel een wereld van verschil
Nou was die Bergwijn ook wel echt uitzonderlijk gênant hoor. Geloof dat ik geen speler zo dom uit z’n ogen heb zien kijken sinds Johnny Heitinga.quote:Op maandag 8 april 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Onze lieve jongens zijn ook nog eens welbespraakt. Als je gisteren een Timber en Stengs hoort en daarna Bergwijn..das wel een wereld van verschil
Die gaat gewoon lekker vlammen in de Primera divisionquote:Op maandag 8 april 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je beste buitenspeler zelfs, aangezien Paixao letterlijk een mooi weer voetballer is.
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Mijn droomaankoop zou Branco van den Boomen zijn.
Oeioeioeioeioei! Gurley deelt links en rechts stevig uit. Hhh ligt in de touwen en een comeback lijkt onwaarschijnlijk.quote:
We maken allemaal wel eens een inschattingsfoutquote:
Plagerijtje natuurlijk. Destijds opperde je dacht ik dat hij met de coaching van Slot wellicht de speelstijl zou kunnen aanleren, maar bij Ivanusec merk je hoe moeilijk dat is als een speler echt traag is. En dat is Branco.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een inschattingsfout
Al verbaast het me niks dat een speler die zorgvuldig is ingepast in een bepaalde speelstijl bij Toulouse door de mand valt in de strontpot bij Ajax. Je moet echt heel goed zijn op dit moment om daar goed uit de verf te komen.
Klopt. Hij is nog een stuk trager/statischer dan Zerrouki en het verschil met Wieffer en Timber is helemaal gigantisch. Dan zou je tactisch heel veel moeten veranderen voor een speler die dat niet verdient.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plagerijtje natuurlijk. Destijds opperde je dacht ik dat hij met de coaching van Slot wellicht de speelstijl zou kunnen aanleren, maar bij Ivanusec merk je hoe moeilijk dat is als een speler echt traag is. En dat is Branco.
Traptechniek is per definitie iets waar spelers vaak overschat door worden, onder lage druk kan vrijwel iedere aanvaller het balletje perfect plaatsen, maar het ziet er wel heel mooi uit. Met hoge druk of in een volgebouwde zestien met korte dekking is dat veel moeilijker en iedere tegenstander van Feyenoord speelt zo. Behalve Ajax zondag, dan. Met die 4-0 van Minteh als meest verbijsterende voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt. Hij is nog een stuk trager/statischer dan Zerrouki en het verschil met Wieffer en Timber is helemaal gigantisch. Dan zou je tactisch heel veel moeten veranderen voor een speler die dat niet verdient.
Eens. Want Arend Martijn blijft nog wel een paar jaartjes. Kan de Pers hem mooi opvolgen in 2028.quote:
Die heeft een prima carriere opbouw itt tot Dirk Kuyt. Lijkt me qua visie ook op de Slot manier te willen spelen.quote:
Was gewoon het trainerschap beloofd hequote:Op dinsdag 9 april 2024 13:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Die heeft een prima carriere opbouw itt tot Dirk Kuyt. Lijkt me qua visie ook op de Slot manier te willen spelen.
Ik krijg nog steeds nachtmerries als ik denk dat Kuyt gewoon trainer had kunnen zijn hier ipv Slot (die dan in Amsterdam had gezeten)
Van Persie komt op mij ook meer over als een echte gek van het spelletje (zoals Slot en Bosz). Ik zie Kuijt niet die inzet hebben. De verhalen over hoe hij als jeugdtrainer was bij Feyenoord kennen we allemaal wel. En Kuijt lijkt mij tactisch ook gewoon een stuk zwakker. Doet het nu leuk bij Beerschot maar toen hij kwam in Januari stonden ze al eerste. Maakt het wel makkelijker.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was gewoon het trainerschap beloofd he
Denk dat Kuyt niet eens een heel slechte trainer is, maar wel iemand die op een ander (lager) niveau denkt over het spelletje dan Slot of Bosz.
vPersie denkt wel echt iets meer na over het spelletje. En heeft ook niet dat vermoeiende trekje van veel oud-voetballers die denken dat ze maar topfuncties toegeschoven moeten krijgen omdat ze ooit goed tegen de bal konden trappen.
Deels wel, maar zoals hij overkomt, hij zich profileert, inzet en over het spelletje praat komt hij wel zo over. Veel beter dan Kuijt wat mij betreft. Uiteindelijk moet hij het nog wel laten zien natuurlijk, en dan is Heerenveen een ideale start. In elk geval een stuk realistischer dan Kuijt die dacht zonder ervaring wel even Feyenoord te trainen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou niet weten op basis van wat Van Persie een goede trainer zou zijn, behalve dat hij charismatisch voor een camera is. Koffiedik kijken genot
Zo onrealistisch was dat toch ook niet als hij de recente voorbeelden Gio, Van Nistelrooy, Cocu aanhaaldequote:Op dinsdag 9 april 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel, maar zoals hij overkomt, hij zich profileert, inzet en over het spelletje praat komt hij wel zo over. Veel beter dan Kuijt wat mij betreft. Uiteindelijk moet hij het nog wel laten zien natuurlijk, en dan is Heerenveen een ideale start. In elk geval een stuk realistischer dan Kuijt die dacht zonder ervaring wel even Feyenoord te trainen.
Gio en Cocu hadden al jarenlange ervaring als assistent. Dat had Kuyt niet eens.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo onrealistisch was dat toch ook niet als hij de recente voorbeelden Gio, Van Nistelrooy, Cocu aanhaalde
Hij heeft wel op een hoger gespeeld dus dat is ook maar een aanname, wat ik wel denk is dat voetballers die al veel uit hun carriere gehaald hebben (ook financieel) zoals Kuyt niet echt meer de drive en commitment hebben om zich als coach ook zo te bewijzen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat Kuyt niet eens een heel slechte trainer is, maar wel iemand die op een ander (lager) niveau denkt over het spelletje dan Slot of Bosz.
Die heeft enkel naar Gio gekeken met het gevoel van 'nou, dat kan ik wel beter'.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio en Cocu hadden al jarenlange ervaring als assistent. Dat had Kuyt niet eens.
Het helpt ook niet echt mee dat ik Van Persie in die rising stars docu ook alleen maar in clichés hoor praten, maar dat is ook maar een beperkt gedeelte natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio en Cocu hadden al jarenlange ervaring als assistent. Dat had Kuyt niet eens.
Mwah, heb hem in zijn analyses nou nooit een bijzonder inzicht horen verschaffen. Zijn altijd relatief feitelijke aannames en ook een hoop oneliners. Het is ook weer geen onzin en geloof wel dat ie een aardige veldtrainer is en bovendien wist hij als speler wel zijn ploeggenoten goed te motiveren/coachen, maar dat bedoel ik dus, trainer van een lager niveau met bovendien weinig ervaring.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel op een hoger gespeeld dus dat is ook maar een aanname, wat ik wel denk is dat voetballers die al veel uit hun carriere gehaald hebben (ook financieel) zoals Kuyt niet echt meer de drive en commitment hebben om zich als coach ook zo te bewijzen.
Kuyt zat na z'n scheiding en illegale gokpraktijken (lol) financieel niet zo enorm ruim meer volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel op een hoger gespeeld dus dat is ook maar een aanname, wat ik wel denk is dat voetballers die al veel uit hun carriere gehaald hebben (ook financieel) zoals Kuyt niet echt meer de drive en commitment hebben om zich als coach ook zo te bewijzen.
En hij heeft bovendien een enorme geldingsdrang. Als je topvoetballer bent hangt iedereen aan je lippen, maar zodra je niet meer met je voeten kunt spreken gaan op een gegeven moment mensen toch kritischer naar je kijken. Vooral die aanpassing lijkt voor veel oud-voetballers lastig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuyt zat na z'n scheiding en illegale gokpraktijken (lol) financieel niet zo enorm ruim meer volgens mij
Ik vond hem nooit een superspeler maar wel met spelintelligentie, hij had goed gevoel voor waar de bal zou komen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij heeft bovendien een enorme geldingsdrang. Als je topvoetballer bent hangt iedereen aan je lippen, maar zodra je niet meer met je voeten kunt spreken gaan op een gegeven moment mensen toch kritischer naar je kijken. Vooral die aanpassing lijkt voor veel oud-voetballers lastig.
Gevoel voor het spelletje heeft ie zeker ja. Hij maakte altijd nuttige meters. Maar na de wedstrijd was het wel altijd de simpelste redenering waarom wel of niet werd gewonnen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem nooit een superspeler maar wel met spelintelligentie, hij had goed gevoel voor waar de bal zou komen.
Maar inzicht is 1 ding, het overbrengen en inslijpen van je visie is toch weer wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |