Die blijft nog wel een jaartjequote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Arne is puur aan het genieten daar![]()
Laat deze man aub nog heeel lang trainer blijven bij ons.
Maar het contract van Lamprou is ook niet verlengdquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://youtube.com/shorts/Q2zLpxFFvR0?si=LNzdfGnyLIn99RQU
Misschien wordt Lamprou wel de nieuwe Alireza.
Geen Pusic, geen Lamprou, geen Alireza maar wel een puistenkop die weigert te trainen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar het contract van Lamprou is ook niet verlengd
Ik zie in Lingr dan wel potentie.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar het contract van Lamprou is ook niet verlengd
Ik hoop nog wel meer (gaat niet gebeuren maar toch)quote:Op maandag 8 april 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een jaartje
Onze lieve jongens zijn ook nog eens welbespraakt. Als je gisteren een Timber en Stengs hoort en daarna Bergwijn..das wel een wereld van verschilquote:Op maandag 8 april 2024 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Pusic, geen Lamprou, geen Alireza maar wel een puistenkop die weigert te trainen.
Volgend jaar wordt het een ongezellige boel
Het is denk ik ook geen clubvoorkeur. Vooral een geval van een scheidsrechter die nonchalanter wordt gezien het wedstrijdverloop, misschien ook geen te grote invloed wil hebben in een wedstrijd die al ongelijk is.quote:Op maandag 8 april 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet alles is altijd clubvoorkeur. Heeft ook te maken met hoe iets in beeld is gebracht, of de scheidsrechter aangeeft of ie iets goed heeft kunnen beoordelen, hoe snel het spel wordt hervat.
Ik vind het vooral bizar dat de arbitrage na de wedstrijd niet aangeeft (of niet aan kan geven?) dat een moment nog door de arbitragecommissie beoordeeld moet worden omdat ze een fout hebben gemaakt.
Zullen ze toch nog wel doen, alleen een verlaagde aanbieding? Al snap ik dan wel wanneer Alireza er voor kiest om nog elders z’n zakken te vullen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Doe Alireza gewoon een contract joh. Gouden gozer.
We zijn toch geen filantropische instelling? Voor een mini bedrag dan maar.quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Zo'n karakter in je selectie is ook wat waard.quote:Op maandag 8 april 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch geen filantropische instelling? Voor een mini bedrag dan maar.
Elk jaar zijn contract upgradenquote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Arne is puur aan het genieten daar![]()
Laat deze man aub nog heeel lang trainer blijven bij ons.
Tegen een kleine prijs.quote:Op maandag 8 april 2024 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo'n karakter in je selectie is ook wat waard.
Misschien kan hij die Moussa wat werkethiek bijbrengen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Scrummie het volgende:
En terecht. Spelers die met een actie het spel kunnen openbreken zijn zeldzaam. Enquote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.
Bedankt lieverdquote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:dombohetolifantje1 @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Nou was die Bergwijn ook wel echt uitzonderlijk gênant hoor. Geloof dat ik geen speler zo dom uit z’n ogen heb zien kijken sinds Johnny Heitinga.quote:Op maandag 8 april 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Onze lieve jongens zijn ook nog eens welbespraakt. Als je gisteren een Timber en Stengs hoort en daarna Bergwijn..das wel een wereld van verschil
Nou was die Bergwijn ook wel echt uitzonderlijk gênant hoor. Geloof dat ik geen speler zo dom uit z’n ogen heb zien kijken sinds Johnny Heitinga.quote:Op maandag 8 april 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Onze lieve jongens zijn ook nog eens welbespraakt. Als je gisteren een Timber en Stengs hoort en daarna Bergwijn..das wel een wereld van verschil
Die gaat gewoon lekker vlammen in de Primera divisionquote:Op maandag 8 april 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je beste buitenspeler zelfs, aangezien Paixao letterlijk een mooi weer voetballer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |