Die gozer spreekt waanzinnig Nederlands voor iemand die hier niet is opgegroeid. Nou heeft die best een aantal jaren in NL gespeeld, maar ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo goed was, erg knapquote:
Volgens mij al vrij snel nadat ie in Nederland is komen te spelen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gozer spreekt waanzinnig Nederlands voor iemand die hier niet is opgegroeid. Nou heeft die best een aantal jaren in NL gespeeld, maar ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo goed was, erg knap
Als die spelers allebei vertrekken, dan pak je zo 125-175 miljoen. Tel daar bij op dat je de CL miljoenen van dit jaar nog op de bank hebt staan en volgend seizoen ook 40-50miljoen binnenhaalt met de CL. Dan vind ik dat je mag hopen/rekenen op een betere bezetting dan Nieuwkoop/Readquote:Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat er aankomende zomer genoeg te vervangen valt dus laten we daar mee beginnen. Als er wat geld overblijft kun je dat eventueel investeren, maar als Wieffer, Hancko, Geertruida en wellicht Timber en Gimenez vertrekken heb je een uitdaging. Dan heb je een spits op de bank die er niet veel van kan en achter Stengs ook niet veel goede opties die er direct staan.
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als die spelers allebei vertrekken, dan pak je zo 125-175 miljoen. Tel daar bij op dat je de CL miljoenen van dit jaar nog op de bank hebt staan en volgend seizoen ook 40-50miljoen binnenhaalt met de CL. Dan vind ik dat je mag hopen/rekenen op een betere bezetting dan Nieuwkoop/Read
Ach, die 5 spelers hebben gezamenlijk 20 miljoen gekost. Als je dan voor elk van die spelers beduidend meer dan dit totaal kunt vangen… liefst zou ik ook willen dat er een paar blijven hoor, maar anders heeft slot ondertussen wel bewezen dat ie een team kan opbouwen. Na de conference league finale vertrokken er geloof ik 13 ofzo?quote:Op maandag 8 april 2024 00:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.
Je krijgt wel Stengs in plaats van Kokcu dat is een Lada ten opzichte van AMG. Maar goed Stengs doet het naar behoren.
Moet je zo je hele as vervangen dat wordt ingewikkelder. Maar goed, eigenlijk heeft minimaal drie kwart van die gasten sowieso niets in het buitenland te zoeken.
De kans dat ze op de tribune zitten is veelal groter dan de basis.
Gewoon teleurgesteld dat het er niet meer zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha heerlijk, wat een wedstrijd 6-0 !
1-0 in de 34e minuut
Wat een kut spits ook he, sinds 1-12 niks meer geraakt.quote:Op maandag 8 april 2024 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon teleurgesteld dat het er niet meer zijn.
• 2 strafschoppen onthouden
• Die 7-0
• Bergwijn die donkerrood had moeten krijgen
• Santi hopeloos uit vorm
Roystongodquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Royston Drenthe is vandaag jarig.
Toch ook alweer een jaar of 23 gok ikquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Royston Drenthe is vandaag jarig.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Minteh was toch een speler met oog voor medespelers, aldus Minteh
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik erger me kapot aan die Muntthee, wisselen.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Minteh heeft de bal.
Minteh had de bal.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
minteh moet meer individuele acties gaan maken
alleen dan kan je deze wedstrijd gaan openbreken
10 keer fout 1 keer goed
Altijd weer lachen met Minteh.quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.quote:Op maandag 8 april 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met Minteh.
Die kritiek is ook vaak terecht. En dat is prima want je ziet dat er meer potentie in zit. Als je de Minteh van nu vergelijkt met de Minteh van begin seizoen is dat al een wereld van verschil. Kan je nagaan als hij nog een seizoen blijft. Hij is ook pas 19, en ook leergierig want Arend is goed met hem aan de slag gegaan. Zeker met drukzetten, jagen en overzicht. En zeker dat laatste kan hij nog meer stappen maken, dat voorbeeld van Klaas ook, was bij 0-0 en die had die gewoon moeten afleggen op Santi die hem voor het intikken had (Nieuwkoop had dat trouwens ook moeten doen).quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.
Dat drukzetten en jagen zat er nou juist vanaf het begin al in.quote:Op maandag 8 april 2024 09:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Die kritiek is ook vaak terecht. En dat is prima want je ziet dat er meer potentie in zit. Als je de Minteh van nu vergelijkt met de Minteh van begin seizoen is dat al een wereld van verschil. Kan je nagaan als hij nog een seizoen blijft. Hij is ook pas 19, en ook leergierig want Arend is goed met hem aan de slag gegaan. Zeker met drukzetten, jagen en overzicht. En zeker dat laatste kan hij nog meer stappen maken, dat voorbeeld van Klaas ook, was bij 0-0 en die had die gewoon moeten afleggen op Santi die hem voor het intikken had (Nieuwkoop had dat trouwens ook moeten doen).
Het is soms een blind paard, maar er zit wel enorm potentie in. Leuk ventje, met echt kwaliteiten
Klopt alleen was dat wel veel meer ongecontroleerd, dus met domme overtredingen en rennen als kip zonder kop. Slot heeft dat echt enorm verbeterd, maar wel eens dat hij het altijd al in zich had.quote:Op maandag 8 april 2024 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat drukzetten en jagen zat er nou juist vanaf het begin al in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |