Qua reflexen, hoge ballen vangen, coachen van medespelers en in de spelvoortzetting is Bijlow wel echt beter hoor. Eigenlijk op alle vlakken wel, maar dat onderkent ook iedereen die met hem werkt wel behalve Hoek die ernstig in de war klonk destijds (bij verticale spelers moet je heen en weer springen @fetX @Caland )quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn er als reactie hierop continue mensen die Bijlow weer onnodig naar beneden gaan praten
Typisch geval van "de waarheid ligt in het midden". Bijlow en Wellenreuther ontlopen elkaar wmb niet veel, waarbij de laatste heeft aangetoond fysiek betrouwbaarder te zijn. Ik zou het dus logisch vinden om in de toekomst voor Wellenreuther te kiezen. Maar daarom moet Bijlow juist wél keepen de komende periode. Geeft hem de kans om zich in de kijker te spelen en eventueel mee te gaan naar het EK. Dat zou een mooie afsluiting zijn en dan moet je hopen dat zich in de zomer iemand voor hem meldt. Het zou pijnlijk zijn als er geen interesse in hem is en je hem 2e keeper maakt terwijl hij zelf geen andere optie heeft.
Dat je landskampioen werd met Feyenoord zegt op zich ook niet alles, dan zou Jan-Arie van der Heijden ook ineens een topper zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want Mulder werd bij Feyenoord landskampioen en international wil je zeggen? Bijlow heeft zelfs met al die blessures al veel meer bereikt dan Mulder in zijn carrière. Die vergelijking is nogal ongegrond (en dom).
Er zijn een hoop mooie clubs van het niveau Feyenoord waar hij een prima vervolg van z'n carrière kan hebben. Middenmoot Duitsland of Italië bijvoorbeeld. Met een goeie zaakwaarnemer lukt dat echt wel.quote:Op maandag 8 april 2024 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou nog de enige logische reden zijn om hem te laten spelen dit seizoen ja. Hopen dat hij zich in de kijker speelt en er een club zo gek is om het risico te nemen en wat centen voor hem over heeft.
Nou vind ik Bijlow wel beter dan Mulder, maar ik acht de kans dat Bijlow een mooie transfer naar het buitenland maakt een stuk kleiner dan de kans dat hij inderdaad nooit de Eredivisie uit komt vanwege zijn blessures.
Ik ben het van die 4 punten alleen eens met hoge ballen en coaching.quote:Op maandag 8 april 2024 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua reflexen, hoge ballen vangen, coachen van medespelers en in de spelvoortzetting is Bijlow wel echt beter hoor. Eigenlijk op alle vlakken wel, maar dat onderkent ook iedereen die met hem werkt wel behalve Hoek die ernstig in de war klonk destijds (bij verticale spelers moet je heen en weer springen @:fetx @:caland )
Wellenreuther is wel betrouwbaarder qua blessures maar als eerste keeper eigenlijk niet goed genoeg. Heeft er echt slechte wedstrijden tussen zitten, recent nog tegen Utrecht en Heerenveen.
Spelvoortzetting ook wel, op dat vlak is Bijlow stabieler. Wellenreuther in vorm is op dat vlak ook sterk maar op een mindere dag peert hij ze allemaal de tweede ring in. Gelukkig wel allebei keepers die van hun lijn durven te komen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het van die 4 punten alleen eens met hoge ballen en coaching.
In 1 op 1 situaties is Bijlow uitzonderlijk goed, een van zn sterkste punten ook. Ook heel stabiel, Wellenreuther kan nog weleens mis zitten ook.quote:Op maandag 8 april 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelvoortzetting ook wel, op dat vlak is Bijlow stabieler. Wellenreuther in vorm is op dat vlak ook sterk maar op een mindere dag peert hij ze allemaal de tweede ring in. Gelukkig wel allebei keepers die van hun lijn durven te komen.
Reflexen kan ik het minste hard maken, maar Wellenreuther is bij lage schoten vaak laat in de hoek.
Wellenreuther had een uitstekende periode maar dat is niet zijn reguliere niveau. Bijlow is een betere keeper, maar ik vind niet dat je daar nog op kan bouwen met al die blessures.quote:Op maandag 8 april 2024 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker de afgelopen wedstrijden keept Wellenreuther niet zo goed, met name in de spelvoortzetting. Hij had een aantal goede wedstrijden en het is sowieso een uitstekende reserve, maar als je niet ziet dat Bijlow een betere keeper is houdt het ook wel een beetje op.
Ik krijg altijd het idee dat vrij veel mensen tot het onredelijke aan toe de pik hebben op Bijlow.
Ik vind dat je gelijk hebt, al vind ik juist de reflexen beter bij Wellenreuter. Toch valt het niet te ontkennen dat ie het meer dan prima doet.quote:Op maandag 8 april 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelvoortzetting ook wel, op dat vlak is Bijlow stabieler. Wellenreuther in vorm is op dat vlak ook sterk maar op een mindere dag peert hij ze allemaal de tweede ring in. Gelukkig wel allebei keepers die van hun lijn durven te komen.
Reflexen kan ik het minste hard maken, maar Wellenreuther is bij lage schoten vaak laat in de hoek.
Opportunisme aids inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is weer net zo overdreven als Santi is de nieuwe Jorgensen. Wat kunnen sommige hier weer lekker overdreven reageren. Bijlow is natuurlijk klasse beter dan Mulder ooit was. Hij en Timon schelen niet veel. Ik zou Wellenreuther ook laten staan hoor, maar om nu te doen alsof Bijlow er niks van kan
Dat riep ik ook een tijdje terug,..hij is net zo onzeker als Mulder. Slechte eigenschap voor een keeper.quote:Op maandag 8 april 2024 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bijlow wordt gewoon een Mulder 2.0 en eindigt bij een club van het niveau van Heerenveen ofzo.
Zodra zanger Rinus een PSV shirt aantrekt is het volgens jou een wereldspeler, dus misschien ben jij niet degene die anderen iets soortgelijks moet gaan verwijten.quote:Op maandag 8 april 2024 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat riep ik ook een tijdje terug,..hij is net zo onzeker als Mulder. Slechte eigenschap voor een keeper.
NU PSV interesse heeft voor Timon is Bijlow opeens weer de betere keeperAltijd lachen met de Feyenoorders
quote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zodra zanger Rinus een PSV shirt aantrekt is het volgens jou een wereldspeler, dus misschien ben jij niet degene die anderen iets soortgelijks moet gaan verwijten.
Dat is een ziekte waar jij ook last van hebt, toch?quote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zodra zanger Rinus een PSV shirt aantrekt is het volgens jou een wereldspeler, dus misschien ben jij niet degene die anderen iets soortgelijks moet gaan verwijten.
Ja, als je zijn kwaliteiten niet ziet kun je beter geen voetbal meer kijken.quote:Op maandag 8 april 2024 19:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is een ziekte waar jij ook last van hebt, toch?
Wieffer.
Ach Befbekje, dit kan niet.quote:Op maandag 8 april 2024 19:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is een ziekte waar jij ook last van hebt, toch?
Wieffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |