Dit zeggen we al anderhalf jaar.quote:Op zondag 7 april 2024 21:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meh. Denk dat Jan Bak misschien zelf ook nog wel tegen een paar balletjes wil trappen. Hier is het toch meer een soort mascotte.
Alireza god. Op basis van zijn karakter wel een van mijn favoriete spelers.quote:
Zometeen ff zien wat ze er bij Studio Ajax Voetbal er van vindenquote:Op zondag 7 april 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog de samenvatting gezien bij NPO. Was inderdaad twee keer een pingel voor hands @:scrummie
En dan nog 6-0
Ali liep na de wedstrijd ziedend naar hem toe, maar dat was meer geinend. Ze liepen lachend samen weer wegquote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza god. Op basis van zijn karakter wel een van mijn favoriete spelers.
Mag nog wel ziedend zijn op Ueda wegens zijn afgekeurde goal maar dat is ie vast niet want het is zo’n lieve gozer
Als je Ali van zijn portemonnee berooft rent ie je achterna om te zeggen dat je wellicht ook zijn autosleutels nog mag hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ali liep na de wedstrijd ziedend naar hem toe, maar dat was meer geinend. Ze liepen lachend samen weer weg
Vind je?quote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeggen we al anderhalf jaar.
De gespeelde westrijdjes tikken ondertussen gewoon door.
quote:WEDSTRIJDEN GESPEELD 11
WEDSTRIJDEN GESTART 2
WISSELS IN 9
WISSELS UIT 2
SPEELMINUTEN 322
Geldt die verplichte koopoptie ook bij degradatie van Sassuolo?quote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwkoop doet het uiteindelijk prima in de 2e seizoenshelft. Blijkt ie toch gewoon een verbetering ten opzichte van Pedersen.
Wordt ook beter gebruikt. Heeft het bovendien eenvoudiger naast Beelen dan naast Trauner of Geert.quote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwkoop doet het uiteindelijk prima in de 2e seizoenshelft. Blijkt ie toch gewoon een verbetering ten opzichte van Pedersen.
Stel de vraag nog eensquote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef Jeroboam het volgende:
Is de Mediamarkt tegenwoordig niet een beetje de Action van de elektronica-winkels, of is dat het niveau waar Feyenoord zich mee identificeert?
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforumquote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug trouwens @:helpmefok ik bedoel @:uedamania
wieffertje had ook wel een kaart mogen krijgenquote:Op zondag 7 april 2024 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet idioot trouwens dat Bergwijn geen rood kreeg
Pedersen werd hetzelfde gebruikt, maar die kon niet voetballenquote:Op zondag 7 april 2024 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt ook beter gebruikt. Heeft het bovendien eenvoudiger naast Beelen dan naast Trauner of Geert.
Sow dan!quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dan leef je niet in het verleden, dan hang je erin
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
Oneens, Pedersen kon in veel grotere ruimtes verdedigen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen werd hetzelfde gebruikt, maar die kon niet voetballen
Ik heb het over het aanvallende gedeelte. Maar wel eens dat de snelheid van Beelen ervoor zorgt dat Nieuwkoop hoger op het veld kan verdedigen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, Pedersen kon in veel grotere ruimtes verdedigen.
quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef UedaMANIA het volgende:
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dat tellen gaat je nog niet best af.quote:Geregistreerd op maandag 18 december 2017 @ 22:06
Dan wel eens alhoewel Nieuwkoop eigenlijk ook niet kan voetballen. Maar aanvallend is het wel een verbetering.quote:Op zondag 7 april 2024 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over het aanvallende gedeelte. Maar wel eens dat de snelheid van Beelen ervoor zorgt dat Nieuwkoop hoger op het veld kan verdedigen.
Nieuwkoop kan wel echt een stukje beter voetballen, beetje onderschat op dat vlak.quote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wel eens alhoewel Nieuwkoop eigenlijk ook niet kan voetballen. Maar aanvallend is het wel een verbetering.
Hij heeft vooral een ontzettende drive en als het simpel voor hem blijft, is het een goede speler. Naast een trage Trauner of een vooruitschuivende Geert werden de ruimtes vaak te groot en het spel te ingewikkeld voor Bart. Maar nu met Beelen gaat dat prima.
Zullen we kijken of we de lat eens iets hoger kunnen leggen?quote:Op zondag 7 april 2024 23:33 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen zit je met Nieuwkoop en Read op rechtsback wel prima denk ik.
Mwah, ik zou toch investeren in een hele goede rechtsback die Geertruida waardig kan opvolgen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:33 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen zit je met Nieuwkoop en Read op rechtsback wel prima denk ik.
Ik denk dat er aankomende zomer genoeg te vervangen valt dus laten we daar mee beginnen. Als er wat geld overblijft kun je dat eventueel investeren, maar als Wieffer, Hancko, Geertruida en wellicht Timber en Gimenez vertrekken heb je een uitdaging. Dan heb je een spits op de bank die er niet veel van kan en achter Stengs ook niet veel goede opties die er direct staan.quote:Op zondag 7 april 2024 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zullen we kijken of we de lat eens iets hoger kunnen leggen?
Die gozer spreekt waanzinnig Nederlands voor iemand die hier niet is opgegroeid. Nou heeft die best een aantal jaren in NL gespeeld, maar ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo goed was, erg knapquote:
Volgens mij al vrij snel nadat ie in Nederland is komen te spelen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gozer spreekt waanzinnig Nederlands voor iemand die hier niet is opgegroeid. Nou heeft die best een aantal jaren in NL gespeeld, maar ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo goed was, erg knap
Als die spelers allebei vertrekken, dan pak je zo 125-175 miljoen. Tel daar bij op dat je de CL miljoenen van dit jaar nog op de bank hebt staan en volgend seizoen ook 40-50miljoen binnenhaalt met de CL. Dan vind ik dat je mag hopen/rekenen op een betere bezetting dan Nieuwkoop/Readquote:Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat er aankomende zomer genoeg te vervangen valt dus laten we daar mee beginnen. Als er wat geld overblijft kun je dat eventueel investeren, maar als Wieffer, Hancko, Geertruida en wellicht Timber en Gimenez vertrekken heb je een uitdaging. Dan heb je een spits op de bank die er niet veel van kan en achter Stengs ook niet veel goede opties die er direct staan.
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als die spelers allebei vertrekken, dan pak je zo 125-175 miljoen. Tel daar bij op dat je de CL miljoenen van dit jaar nog op de bank hebt staan en volgend seizoen ook 40-50miljoen binnenhaalt met de CL. Dan vind ik dat je mag hopen/rekenen op een betere bezetting dan Nieuwkoop/Read
Ach, die 5 spelers hebben gezamenlijk 20 miljoen gekost. Als je dan voor elk van die spelers beduidend meer dan dit totaal kunt vangen… liefst zou ik ook willen dat er een paar blijven hoor, maar anders heeft slot ondertussen wel bewezen dat ie een team kan opbouwen. Na de conference league finale vertrokken er geloof ik 13 ofzo?quote:Op maandag 8 april 2024 00:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.
Je krijgt wel Stengs in plaats van Kokcu dat is een Lada ten opzichte van AMG. Maar goed Stengs doet het naar behoren.
Moet je zo je hele as vervangen dat wordt ingewikkelder. Maar goed, eigenlijk heeft minimaal drie kwart van die gasten sowieso niets in het buitenland te zoeken.
De kans dat ze op de tribune zitten is veelal groter dan de basis.
Gewoon teleurgesteld dat het er niet meer zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha heerlijk, wat een wedstrijd 6-0 !
1-0 in de 34e minuut
Wat een kut spits ook he, sinds 1-12 niks meer geraakt.quote:Op maandag 8 april 2024 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon teleurgesteld dat het er niet meer zijn.
• 2 strafschoppen onthouden
• Die 7-0
• Bergwijn die donkerrood had moeten krijgen
• Santi hopeloos uit vorm
Roystongodquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Royston Drenthe is vandaag jarig.
Toch ook alweer een jaar of 23 gok ikquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Royston Drenthe is vandaag jarig.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Minteh was toch een speler met oog voor medespelers, aldus Minteh
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik erger me kapot aan die Muntthee, wisselen.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Minteh heeft de bal.
Minteh had de bal.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
minteh moet meer individuele acties gaan maken
alleen dan kan je deze wedstrijd gaan openbreken
10 keer fout 1 keer goed
Altijd weer lachen met Minteh.quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.quote:Op maandag 8 april 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met Minteh.
Die kritiek is ook vaak terecht. En dat is prima want je ziet dat er meer potentie in zit. Als je de Minteh van nu vergelijkt met de Minteh van begin seizoen is dat al een wereld van verschil. Kan je nagaan als hij nog een seizoen blijft. Hij is ook pas 19, en ook leergierig want Arend is goed met hem aan de slag gegaan. Zeker met drukzetten, jagen en overzicht. En zeker dat laatste kan hij nog meer stappen maken, dat voorbeeld van Klaas ook, was bij 0-0 en die had die gewoon moeten afleggen op Santi die hem voor het intikken had (Nieuwkoop had dat trouwens ook moeten doen).quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.
Dat drukzetten en jagen zat er nou juist vanaf het begin al in.quote:Op maandag 8 april 2024 09:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Die kritiek is ook vaak terecht. En dat is prima want je ziet dat er meer potentie in zit. Als je de Minteh van nu vergelijkt met de Minteh van begin seizoen is dat al een wereld van verschil. Kan je nagaan als hij nog een seizoen blijft. Hij is ook pas 19, en ook leergierig want Arend is goed met hem aan de slag gegaan. Zeker met drukzetten, jagen en overzicht. En zeker dat laatste kan hij nog meer stappen maken, dat voorbeeld van Klaas ook, was bij 0-0 en die had die gewoon moeten afleggen op Santi die hem voor het intikken had (Nieuwkoop had dat trouwens ook moeten doen).
Het is soms een blind paard, maar er zit wel enorm potentie in. Leuk ventje, met echt kwaliteiten
Klopt alleen was dat wel veel meer ongecontroleerd, dus met domme overtredingen en rennen als kip zonder kop. Slot heeft dat echt enorm verbeterd, maar wel eens dat hij het altijd al in zich had.quote:Op maandag 8 april 2024 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat drukzetten en jagen zat er nou juist vanaf het begin al in.
Het ziet er soms gewoon wat onbeholpen uit, alsof hij zelf geen idee heeft wat hij aan het doen is. En als het dan fout gaat ziet het er vaak wel lachwekkend uit.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch verbaas ik me ook wel over de kritiek op hem. Arend geeft ongeveer elke week in zijn evangelie aan hoe waardevol dat soort spelers zijn voor een team.
Ik kijk echt heel erg uit naar Kale en Kokkie.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
Al een lijstje podcasts die de moeite waard zijn?
-Die telegraaf pulp met Valentijn
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
-Dick voor mekaargoden morgen
Vul maar aan
Als je het over ongepolijste pareltjes hebt dan is Minteh daar een schoolvoorbeeld van. Die mag echt zo dankbaar zijn dat hij juist in deze fase van zn carrière en trainer als Slot treft. Voor z’n ontwikkeling moet hij natuurlijk nog een jaartje blijven. Ik zou het ook aandurven om hier gewoon 15 miljoen voor neer te leggen (geen idee wat zn marktwaarde is overigens)quote:Op maandag 8 april 2024 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ziet er soms gewoon wat onbeholpen uit, alsof hij zelf geen idee heeft wat hij aan het doen is. En als het dan fout gaat ziet het er vaak wel lachwekkend uit.
Verder is het natuurlijk wel een ideale Arne Slot speler, stukje werkethiek en zijn snelheid is echt een groot talent.
En afronden kan hij ook nog.
Echt heel fijn dat jij niet de financiële beslissingen bij Feyenoord neemt.quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je het over ongepolijste pareltjes hebt dan is Minteh daar een schoolvoorbeeld van. Die mag echt zo dankbaar zijn dat hij juist in deze fase van zn carrière en trainer als Slot treft. Voor z’n ontwikkeling moet hij natuurlijk nog een jaartje blijven. Ik zou het ook aandurven om hier gewoon 15 miljoen voor neer te leggen (geen idee wat zn marktwaarde is overigens)
Ik heb geen flauw idee bij welke podcast of welk programma die parameter-gast zit, maar zijn mening zou ik ook graag horen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
De hele dag met een kapotte poot Ajax-podcastjes luisteren dus?quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Heerlijk man. Ik hoorde die gast met dat vissenhoofd in de pantelic podcast al roepen dat Ajax de lange termijn toch wel echt beter had weggezet dan Feyenoord. En dat een paar uur nadat je tot bloedens toe anaal vernederd bent.quote:Op maandag 8 april 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele dag met een kapotte poot Ajax-podcastjes luisteren dus?
De NOS voetbalpodcast uiteraard.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
FC Afkickenquote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee bij welke podcast of welk programma die parameter-gast zit, maar zijn mening zou ik ook graag horen.
Die verkoopt Newcastle echt niet voor minder dan ¤30mquote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je het over ongepolijste pareltjes hebt dan is Minteh daar een schoolvoorbeeld van. Die mag echt zo dankbaar zijn dat hij juist in deze fase van zn carrière en trainer als Slot treft. Voor z’n ontwikkeling moet hij natuurlijk nog een jaartje blijven. Ik zou het ook aandurven om hier gewoon 15 miljoen voor neer te leggen (geen idee wat zn marktwaarde is overigens)
Stuttgart staat (makkelijk) derde met allemaal spelers van Mislintat. Met een goede trainer raakt wellicht de ploeg van Ajax gewoon aan de praat en dan gaan al die jonge talenten (Hato, Kaplan, Mannsverk) ook beter spelen, potentie zat.quote:Op maandag 8 april 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk man. Ik hoorde die gast met dat vissenhoofd in de pantelic podcast al roepen dat Ajax de lange termijn toch wel echt beter had weggezet dan Feyenoord. En dat een paar uur nadat je tot bloedens toe anaal vernederd bent.
quote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee bij welke podcast of welk programma die parameter-gast zit, maar zijn mening zou ik ook graag horen.
Was dit een vaste gast in die podcast? Of is die ooit wel weer ergens verschenenquote:
Gelukkig was het niveauverschil zo gigantisch dat het niet uitmaakte, maar eigenlijk kan het niet, dat je die rode kaart en later die strafschop bij de handsbal van Hato niet geeft. Wel heel veel rare VAR-momenten dit seizoen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Gênant moment voor de KNVB
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-beoordeeld-door-var
Volgens mij een vaste gast, hij zei in dat fragment dat hij wel vaker in de show de xG gebruikte als argument.quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was dit een vaste gast in die podcast? Of is die ooit wel weer ergens verschenen
Wel eens ja. Maar ik zie serieus in Minteh dezelfde potentie als een Sinistera. Heeft een een veel groter potentieel dan een Paxiaoquote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt heel fijn dat jij niet de financiële beslissingen bij Feyenoord neemt.
Pantelic gaat niet door zeiden ze gisteravond bij LangsdeLijn.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Pantelic wedstrijd editie was erg kort gisteren, wel weer gelachen daar.quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pantelic gaat niet door zeiden gisteravond bij LangsdeLijn.
Oja eens hoor. Maar daar speelt de VAR geen rol in. Vind er echt totaal geen peil meer op te trekken dit seizoen. Echt meerdere regels, hands, buitenspel, mensen slaan. Allemaal pure willekeur.quote:Op zondag 7 april 2024 23:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wieffertje had ook wel een kaart mogen krijgen![]()
Dat podcastje van VI met Pieter Zwart is vrij dodelijk als je van de inhoud bentquote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
-Hard Gras
-Kale en Kokkie
-Pantelic podcast
Vul maar aan
Bizar dit, Dieperink laat zijn clubvoorkeur teveel meewegen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Niet alles is altijd clubvoorkeur. Heeft ook te maken met hoe iets in beeld is gebracht, of de scheidsrechter aangeeft of ie iets goed heeft kunnen beoordelen, hoe snel het spel wordt hervat.quote:Op maandag 8 april 2024 11:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bizar dit, Dieperink laat zijn clubvoorkeur teveel meewegen.
Het is in elk geval een advocaat, wist Google me te vertellen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was dit een vaste gast in die podcast? Of is die ooit wel weer ergens verschenen
Ik hoor net dat Bergwijn tegen die beslissing in beroep is gegaan.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Wat een pseudo aanvoerder ook. Heeft gewoon 32 miljoen gekost he. Doet werkelijk niets om het team te helpen en is behalve die klap totaal niet in beeld geweest. Zit je dan met Berghuis en Bergwijnquote:Op maandag 8 april 2024 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Bergwijn tegen die beslissing in beroep is gegaan.
Dat je zo'n iemand aanvoerder maakt en woordvoerder van het elftal is echt onbegrijpelijk. Komt amper uit zijn woorden en komt niet inspirerend over. Als die niet zou voetballen dan had hij bij de gemeente gewerktquote:Op maandag 8 april 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een pseudo aanvoerder ook. Heeft gewoon 32 miljoen gekost he. Doet werkelijk niets om het team te helpen en is behalve die klap totaal niet in beeld geweest. Zit je dan met Berghuis en Bergwijn
Bizar bedrag ja voor zo'n beperkte aanvaller met een enorme kutmentaliteit.quote:Op maandag 8 april 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een pseudo aanvoerder ook. Heeft gewoon 32 miljoen gekost he. Doet werkelijk niets om het team te helpen en is behalve die klap totaal niet in beeld geweest. Zit je dan met Berghuis en Bergwijn
Indien die gast het niet heeft hoeven te betalen, waardeer ik dit soort geintjes welquote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
LOL.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100089348_d3baa620
Nog aardig dat 'ie maar 1 keer juichen rekende ipv 6.quote:Op maandag 8 april 2024 12:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Indien die gast het niet heeft hoeven te betalen, waardeer ik dit soort geintjes wel
Normaal ben ik niet van het alu-hoedje gedrag, maar dit is wel heel erg gênantquote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef H.FR het volgende:
Uiteindelijk worden vooral hun concurrenten zoals NEC hiermee genaaid door de KNVB. Voor deze pot maakte het waarschijnlijk niet heel veel uit inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig was het niveauverschil zo gigantisch dat het niet uitmaakte, maar eigenlijk kan het niet, dat je die rode kaart en later die strafschop bij de handsbal van Hato niet geeft. Wel heel veel rare VAR-momenten dit seizoen.
Die had sowieso een hele matige week:quote:Op maandag 8 april 2024 11:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bizar dit, Dieperink laat zijn clubvoorkeur teveel meewegen.
PSV wil hem ook hebben @PSVCLquote:Op maandag 8 april 2024 14:45 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-onder-meer-van-psv
Snel verlengen. Kan je nog jaren plezier van hebben.
Mooie stap omhoog. Hij is welkomquote:Op maandag 8 april 2024 14:48 schreef alopio het volgende:
[..]
PSV wil hem ook hebben @:psvcl
Mooi ook dat hij gisteren gewoon een 7.5 kreeg van VI. Hij is zonder te douchen weer naar huis gegaan, die heeft werkelijk niks te doen gehad. Gerucht gaat dat Timon tijdens de wedstrijd even een biertje en broodje kroket is gaan halen, daarna even kakken, niemand die het heeft gemerkt.
Slot gaat zodra het kan Bijlow direct weer in de basis zetten gok ik. Zou wel dom en zonde zijn, want dan is Wellenreuther deze zomer wel weg.quote:Op maandag 8 april 2024 14:45 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-onder-meer-van-psv
Snel verlengen. Kan je nog jaren plezier van hebben.
We hebben geluk met Timon, maar Bijlow is mits fit niet slechter.quote:Op maandag 8 april 2024 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot gaat zodra het kan Bijlow direct weer in de basis zetten gok ik. Zou wel dom en zonde zijn, want dan is Wellenreuther deze zomer wel weg.
Ik zou zelf Wellenreuther gewoon lekker je eerste keeper maken voor de komende jaren. Bijlow kan gewoon echt niet meer, helaas.
Maar ook niet beter. En dat 'mits fit' is natuurlijk het hele probleem.quote:Op maandag 8 april 2024 14:51 schreef alopio het volgende:
[..]
We hebben geluk met Timon, maar Bijlow is mits fit niet slechter.
Ik zou zelf nu ook Timon er niet uithalen hoor. Die heeft ritme en vertrouwen, Bijlow moet dat maar weer opbouwen. Dus voor dit seizoen Timon erin en hij verdient ook gewoon een bekerfinale te spelen. Dan beide keepers gewoon vanaf de voorbereiding op 0 laten beginnen en kijken wie er beter is, de beste wordt dan 1e keeper volgend jaar.quote:Op maandag 8 april 2024 14:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ook niet beter. En dat 'mits fit' is natuurlijk het hele probleem.
Je hebt 2 redelijk gelijkwaardige keepers waarvan de één bizar blessuregevoelig is en de andere niet. Dan lijkt de keuze me vrij makkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |