SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt, maar door Bergwijn hebben ze nog wel enkele potjes van laagvliegers gewonnen. Zelfde geldt voor Brobbey. Het zijn geen geweldige spelers maar nog wel een ander niveautje dan wat daar achterin rondliep.quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef fetX het volgende: [..] Mja In het geval van Brobbey heeft hij het langer niet laten zien dan wel, maar eens dat daar wel talent in zit al denk ik dat hij in een grotere competitie niet heel ver gaat schoppen. Doet veel op kracht. Bergwijn zie je al tijden niks meer van.
Ja, vind ik ook. Al hebben ze op Twente na nog wel een erg makkelijk programma.quote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een beetje druk erop zakten ze wel heel erg door het ijs, dan vond ik ploegen als Sparta en Utrecht toch een heel stuk beter. Daar staan ze wel nog boven.
Het is mentaal gewoon heel fragiel. Als ze achter komen gaan de koppen naar beneden en de werklust omlaag.quote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee klopt, maar door Bergwijn hebben ze nog wel enkele potjes van laagvliegers gewonnen. Zelfde geldt voor Brobbey. Het zijn geen geweldige spelers maar nog wel een ander niveautje dan wat daar achterin rondliep.
Met een beetje druk erop zakten ze wel heel erg door het ijs, dan vond ik ploegen als Sparta en Utrecht toch een heel stuk beter. Daar staan ze wel nog boven.
Lijkt echt het Feyenoord van een paar jaar terug wel. Toen zakte het na een achterstand ook in als een pudding.quote:Op zondag 7 april 2024 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is mentaal gewoon heel fragiel. Als ze achter komen gaan de koppen naar beneden en de werklust omlaag.
Zo’n vernedering in de klassieker (keer twee) heb ik zelfs als Feyenoorder nooit meegemaakt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lijkt echt het Feyenoord van een paar jaar terug wel. Toen zakte het na een achterstand ook in als een pudding.
Nou heeft Feyenoord heel wat diepe dalen gekend, maar ik vraag me toch af of Feyenoord ooit zo diep heeft gezeten als Ajax nu. Zowel sportief als bestuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n vernedering in de klassieker (keer twee) heb ik zelfs als Feyenoorder nooit meegemaakt.
Wij werden met pijn en moeite 10dequote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef Pistolero het volgende:
maar ik vraag me toch af of Feyenoord ooit zo diep heeft gezeten als Ajax nu. Zowel sportief als bestuurlijk.
Het is dat je 6-0 wint en er bijna geen haan naar kraait, maar aan het einde van de streep is dat volgens mij gewoon rood en is je ook nog een pingel ontnomen (dat tweede moment).quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
die knjb var is echt ongelofelijk
die klap van bergwijn op niewkoop schandalig
Bizar inderdaad, zeker wanneer je bedenkt dat zij gewoon alle geld van de wereld hadden om kwaliteit te kunnen kopen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n vernedering in de klassieker (keer twee) heb ik zelfs als Feyenoorder nooit meegemaakt.
Wie is deze gozert ook alweer.quote:
Wij zaten veel dieper maar hebben nooit een vergelijkbare vrije val gemaakt natuurlijk. 100 miljoen aan brandhout uitgeven, zesde staan in de Eredivisie, TD/AD/Trainer ontslagen, in de beker uitgeschakeld worden door een middenmoter uit de derde divisie en over twee wedstrijden 10-0 eraf bij de aartsrivaal, zo’n bingokaart kregen zelfs wij in onze donkerste dagen niet in één jaar vol.quote:Op zondag 7 april 2024 19:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wij werden met pijn en moeite 10de
Met geweldenaren als Simon, van Beukering, Swerts.
Gelukkig wel de zilveren bal gewonnen met als invaller stagiair Sergej Chizjnitsjenko. De cup is uiteindelijk bij Sparta is blijven liggen omdat Feyenoord niet kon meebetalen aan de 50k die het kostte om die wedstrijd te organiseren.
Nee, sorry, wij zaten echt wel dieper.
Krisztián Simonquote:Op zondag 7 april 2024 19:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is deze gozert ook alweer.
Dat shirt is volgens mij uit het eerste seizoen van Cisse met zijn teen.
Het is ook moeilijk om zo'n vrije val te maken als je nooit zo goed als Ajax onder Ten Hag presteert natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zaten veel dieper maar hebben nooit een vergelijkbare vrije val gemaakt natuurlijk. 100 miljoen aan brandhout uitgeven, zesde staan in de Eredivisie, TD/AD/Trainer ontslagen, in de beker uitgeschakeld worden door een middenmoter uit de derde divisie en over twee wedstrijden 10-0 eraf bij de aartsrivaal, zo’n bingokaart kregen zelfs wij in onze donkerste dagen niet in één jaar vol.
Ah, dank.quote:
Nou ja, we hadden destijds ook kunnen degraderen of failliet kunnen gaan natuurlijk. De vrije val had met name in 10/11 nog een stuk erger kunnen zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om zo'n vrije val te maken als je nooit zo goed als Ajax onder Ten Hag presteert natuurlijk.
[..]
Ah, dank.
Feyenoord had 100 miljoen schuld, heeft talentenpoules moeten verkopen voor een paar grijpstuivers, op tv lopen bedelen voor een tientje en de 10-0 was toen binnen de 90 minuten geregeld.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zaten veel dieper maar hebben nooit een vergelijkbare vrije val gemaakt natuurlijk. 100 miljoen aan brandhout uitgeven, zesde staan in de Eredivisie, TD/AD/Trainer ontslagen, in de beker uitgeschakeld worden door een middenmoter uit de derde divisie en over twee wedstrijden 10-0 eraf bij de aartsrivaal, zo’n bingokaart kregen zelfs wij in onze donkerste dagen niet in één jaar vol.
En zelfs toen verloor je nog niet met 10-0 in de klassieker.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord had 100 miljoen schuld, heeft talentenpoules moeten verkopen voor een paar grijpstuivers, op tv lopen bedelen voor een tientje en de 10-0 was toen binnen de 90 minuten geregeld.
Einde van het seizoen stond je tiende.
Of je hebt het verdrongen, of je bent nog te jong, maar dat was (ook) intens treurig.
Nee hoor dat herinner ik mij helaas nog al te goed, echter was dat proces van aftakeling al jaren aan de gang.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord had 100 miljoen schuld, heeft talentenpoules moeten verkopen voor een paar grijpstuivers, op tv lopen bedelen voor een tientje en de 10-0 was toen binnen de 90 minuten geregeld.
Of je hebt het verdrongen, of je bent nog te jong, maar dat was (ook) intens treurig.
Sjaak Swart die een tientje gaf was cult.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |