Stevige kaaklijn wel.quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Verleng dat contract gewoon

Dit eerder ja, ik verwacht dat die de laatste 6 wedstrijden (incl finale) niet meer scoort.quote:Op zondag 7 april 2024 20:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Of het wordt de nieuwe Jørgensen. (lol)

Jij houdt ook van hem, toch Dombo?quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Verleng dat contract gewoon

Klopt. Gouden gozer.quote:Op zondag 7 april 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt ook van hem, toch Dombo?
Voor mij hoeft hij niet te blijven, Minteh wel graag.

Maar dan alleen voor een prikkie.quote:Op zondag 7 april 2024 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Gouden gozer.
Heel belangrijk in de kleedkamer, zag je ook weer na het laatste fluitsignaal vandaag. En dat herhaalt zich elke week.

Dan kies ik dat.quote:Op zondag 7 april 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima verkoopbaar aan de zandbak mocht je dat nog willen.

Genoteerd.quote:Op zondag 7 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, stuur ik jouw akkoord ook door naar Dennis

Vrees dat Ali een te goed moraal heeft voor de zandbakquote:Op zondag 7 april 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima verkoopbaar aan de zandbak mocht je dat nog willen.

Dan moet Ali met z’n lieve karakter buiten de zandbak ook tevreden zijn met minder doekoe.quote:Op zondag 7 april 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrees dat Ali een te goed moraal heeft voor de zandbak

Die 0.06, mag die naar boven worden afgerond?quote:Op zondag 7 april 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een ongekende tyfushekel aan xG, maar toch is dit ergens wel heel erg grappig.

Niet alleen bij die assist 🫣😅quote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef Wotte het volgende:
Die Gimenez raakt 'm ook een partij belabberd bij die assist.

Alle vertrouwen in Santi. Speelde niet zo slecht hoor vandaag.quote:Op zondag 7 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Deze jongen moet het loslaten.

God laat 'm in de steekquote:Op zondag 7 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

GodGod is tegenwoordig zo druk bezig met het pesten van Ajax dat hij geen tijd meer over heeft om te luisteren naar de gebeden van Santi.quote:

Hij stelt hem op de proef.quote:

Tijd om hem te verkopen. Ueda moet een kans in de basis krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 7 april 2024 21:49 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Tijd om hem te verkopen. Ueda moet een kans in de basis krijgen.

Het is ook heel normaal dat je een keer een mindere periode hebt. Als hij nou halverwege het volgend seizoen op 5 goals staat kun je aan een Jorgensen scenario gaan denken maar daar is het nu toch veel te vroeg voor.quote:Op zondag 7 april 2024 21:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Santi komt wel weer terug. Heb er alle vertrouwen in.
Wieffer, Geert en Q hadden ook een mindere periode maar hebben hun normale niveau uiteindelijk gewoon weer aangetikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |