SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Biseswar toen hij vers uit de jeugd kwam had hem er ook mooi ingekruld.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:11 schreef bbuddybb het volgende:
Deze wordt afgekeurd. Hands van Mats.
Kopie van het uitshirt van Ajax vorig seizoen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Lelijker dan het tenue van GA bestaat ook niet, h.
Het lijkt wel of de wasjuf per ongeluk de bovenkant van het uittenue mee heeft gegeven en de onderkant van het thuistenue. "Jullie zeiden toch het uitshirt?"quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oeps, ik bedoelde eigenlijk het broekje. In combinatie met dat zwart, hoe dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kopie van het uitshirt van Ajax vorig seizoen.
StannoGoden
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n beslissing zal ook nooit eens in ons voordeel uitvallen h.
Valt gewoon op, net als vorig seizoen, dat twijfelgevallen 9 van de 10 keer in ons nadeel uitvallen.quote:
Nee jullie hebben echt altijd de scheids tegen in de Kuipquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n beslissing zal ook nooit eens in ons voordeel uitvallen h.
Gelukkig zit het op andere momenten nooit mee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt gewoon op, net als vorig seizoen, dat twijfelgevallen 9 van de 10 keer in ons nadeel uitvallen.
Dit uit de mond van een Feyenoorderquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt gewoon op, net als vorig seizoen, dat twijfelgevallen 9 van de 10 keer in ons nadeel uitvallen.
Hij moest aan de posts van PSVCL denken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar was de twijfel over dan?
Vorig seizoen zijn we anders behoorlijk vaak benadeeld door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee jullie hebben echt altijd de scheids tegen in de Kuip
Tering,dommer dan jij ga je ze niet vinden
Terwijl Klaas hier post.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:18 schreef Mansjester het volgende:
Tering,dommer dan jij ga je ze niet vinden
Dat dachten er wel meer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
In het begin dacht ik echt wat moeten we met die gozer maar begin nu wel fan te worden
LUL TOCH NIET SUKKELquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat dachten er wel meer.
@:Pistolero en ik zagen het weer eens WEL juist.
Ik weet nog dat bepaalde users dachten dat hij voor de O21 was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
In het begin dacht ik echt wat moeten we met die gozer maar begin nu wel fan te worden
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
LUL TOCH NIET SUKKEL
IK WAS DE ENIGE
Ja maar hij is maar een huurspeler dus niet al te veel ophypenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VANAF BEGIN GEZEGD DAT MINTEH EEN TOPSPELER IS
@:CALAND
Blijft wel jammer dat je hem opleidt voor een andere club. 7 miljoen was voor ons ook betaalbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
INTERRESEERT ME NIETquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja maar hij is maar een huurspeler dus niet al te veel ophypen
Dat moeten ze maar in Newcastle doen
Als wij 7 hadden geboden had Newcastle 8 geboden en wat meer salaris. Gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft wel jammer dat je hem opleidt voor een andere club. 7 miljoen was voor ons ook betaalbaar.
Maar ben er vrij zeker van dat het een uit de hand gelopen snuffelstage betreft.
Ja, was leuk geweest als het met een afkoopsom was en dat hij jaren het shirt aan kon blijven houdenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
INTERRESEERT ME NIET
HIJ heeft nu het feyenoord shirt aan dit seizoen
Misschien dat je hem hierna nog een jaartje kan huren. Lijkt me niet dat hij veel kansen gaat krijgen bij Newcastle.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft wel jammer dat je hem opleidt voor een andere club. 7 miljoen was voor ons ook betaalbaar.
Maar ben er vrij zeker van dat het een uit de hand gelopen snuffelstage betreft.
thee hahahahahaha dat deden ze 40 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
Valt het nodige te bespreken tijdens de thee.
Dat was hij ook.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bepaalde users dachten dat hij voor de O21 was.
Ik noem geen namen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens sorry.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was hij ook.
Gewoon afkijken van Newcastle hoe zij hun eigen spelers verhuren. Slimme zet. Alleen kan die vent teringgoed voetballen.
SPELERS met duidelijke talent zijn nooit een vraagteken voor mijquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord ging natuurlijk nooit 7 miljoen betalen voor Minteh afgelopen zomer.
Daarvoor was (en is) het een te groot vraagteken.
Lingr had er sws 1 gemaakt vorige week zondag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:26 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb wel zin in Ueda, Lingr, Zerrouki en Sauer in de 2e helft.
Wat een genotsbank hebben wij toch.
Daarom ben jij user klaasweetalles en geen Dennis Te Kloese.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
SPELERS met duidelijke talent zijn nooit een vraagteken voor mij
ik ben de beste scout van de wereld jahquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben jij user klaasweetalles en geen Dennis Te Kloese.
Die spelen ook in het uitshirt met de broek van het thuisshirt eronder, dat ziet er nooit goed uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dit sluit niet uit wat ik zegquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord ging natuurlijk nooit 7 miljoen betalen voor Minteh afgelopen zomer.
Daarvoor was (en is) het een te groot vraagteken.
mooi die bal door de benen van de keeper gemiktquote:
Ik durf nog wel te zeggen dat hij nog een jaartje blijftquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit sluit niet uit wat ik zeg
Het is gewoon een slimme zet geweest geef ik nu toe, maar ik vind het ook wel frustrerend dat je zo’n goede ongepolijste speler in de ploeg hebt waar je niks voor gaat vangen.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi die bal door de benen van de keeper gemikt
dribbelaar met overzicht
ajax homo die alleen aan geld denktquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit sluit niet uit wat ik zeg
Het is gewoon een slimme zet geweest geef ik nu toe, maar ik vind het ook wel frustrerend dat je zo’n goede ongepolijste speler in de ploeg hebt waar je niks voor gaat vangen.
Als je gelijk hebt neem ik een Mintthee UIquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nog wel te zeggen dat hij nog een jaartje blijft
Naaaaaahquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:51 schreef Pistolero het volgende:
StengsGod snoert mondjes.
Die speelt ook weer mokertje goed. Nog zo'n speler waar niet iedereen de klasse direct van in zag.
Daar geef ik wl mijn ongelijk toequote:Op zaterdag 30 september 2023 17:51 schreef Pistolero het volgende:
StengsGod snoert mondjes.
Die speelt ook weer mokertje goed vandaag. Nog zo'n speler waar niet iedereen de klasse direct van in zag.
Als ze 80 miljoen willen dokken niet meer.quote:
DIT WORDT GENOTquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:11 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie Lingr @:DomboHetOlifantje1
quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
UEDA LOOPT NOG NIET EENS WARM
Vergeet het woensdag maar. Bedankt Arne.
Klopt, was al lang warmgelopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was niks aan gelogen.
You suck fuckedquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga nu nooit meer jouw hielen likken.
Maar hij houdt wel echt van je.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij houdt wel echt van je.
Goed getraind.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilrosun en Hockeyhoofd.
Tja
Damn je was me net voorquote:
De manier waarop, vooral. Ze krijgen nauwelijks kansen, en toch scoren ze.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als die nul houden niet lukt.
Nu geef je Hancko wel heel veel creditsquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas de schuld van de tot dusver beste man van het veld
Gauw goed verkopen aan Brugge dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:22 schreef Erasmus het volgende:
Hockeyhoofd is een soort hele slechte Vormer. Die zag je ook nooit wat zinnigs doen.
Ik wens al onze spelers een glansrijke carrire na ons toequote:Op zaterdag 30 september 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gauw goed verkopen aan Brugge dan.
Vind je hem echt z slecht?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe Lopez invalt is niveautje Ajax
Viel Dilro nou zo goed in of was de rest gewoon zo slecht?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilro viel trouwens wel goed in
In balbezit is het niet zo geweldig dit seizoen over gehele wedstrijden gezien. Vorig seizoen ging de bal, los van de kansen, gemakkelijker rond. We scoren wel veel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Dom tegendoelpunt. Lopez zag er niet goed uit.
Toch een vrij matige wedstrijd, teveel kansen gemist en dan zo'n achterlijk doelpunt tegen.. maar goed de punten zijn binnen.
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:40 schreef CR7 het volgende:
Stengs alweer op 2 goals en 5 assists in 7 wedstrijden. Dat aanjagen van Szymanski mis ik wel, maar hij lijkt nog beslissender te zijn dan de stucadoor.
Maak je een grap? Die grossieren in balverlies. Slechtste man van vandaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilro viel trouwens wel goed in
Ik zal maar niet zeggen wie ik het liefste in die rol had willen zien komenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wie ik het liefste in die rol had willen zien komen
Maar Stengs vult het goed in. Het moet nog wel echt beter met drukzetten, niet dat dat nu slecht is maar toch.
Het is niet de Pool.quote:
Heeft maar n keer balverlies geleden volgens whoscored? Gewoon een prima invalbeurt voor die minuten, had ook twee prima acties waar n keer een aanval uitkwam.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maak je een grap? Die grossieren in balverlies. Slechtste man van vandaag.
Je wist eigenlijk al genoeg toen user @Wotte het niks vondquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.
@Wotte vindt Gimenez ook maar een matig spitsje, dus die kan je niet erg serieus nemenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wist eigenlijk al genoeg toen user @:wotte het niks vond
[..]
Ongelooflijk hoe Arend Martijn het rendement er bij Stengs uit weet te krijgen h. Hij scoorde voorheen amperquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Gimenez op de Europese velden maar een matige spits ja. Dat sluit niet uit dat het voor Feyenoord een prima spits is. Wat ook al eens heb uitgelegd maar goed matige spits overal neerplempen is een stuk leuker natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:Wotte vindt Gimenez ook maar een matig spitsje, dus die kan je niet erg serieus nemen
Volgens mij had hij bij AZ ook wel een aardig rendementquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe Arend Martijn het rendement er bij Stengs uit weet te krijgen h. Hij scoorde voorheen amper
Zo mooi.
Leuk voor de Eredivisie maar verder niets bijzonders natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ook een teringhoog salaris en natuurlijk met een krasje. Maar Arne krijgt hem aardig aan de praat. Ben nog steeds geen groot fan maar zal dat wellicht nooit worden, voor nu echt een prima basisspeler.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had hij bij AZ ook wel een aardig rendement
6 miljoen is wel een aardig koopje voor zo’n creatieve speler.
Voor 10 miljoen meer heb je een topper als Akpom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leuk voor de Eredivisie maar verder niets bijzonders natuurlijk
Sterk argument zeg. Ik ben overigens slechts een neutraal toeschouwer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen meer heb je een topper als Akpom.
Dat zijn alle ajacieden als het slecht gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterk argument zeg. Ik ben overigens slechts een neutraal toeschouwer.
Voor een landskampioen gaat het slecht maar voor degradatiekandidaat uitstekend.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn alle ajacieden als het slecht gaat.
Maar ging dit nou over Stengs of Gimenez? Ben het even kwijt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn alle ajacieden als het slecht gaat.
Je hebt letterlijk gezegd dat in de eredivisie genoeg betere spitsen lopen, nu niet terugkrabbelen wottequote:Op zaterdag 30 september 2023 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Gimenez op de Europese velden maar een matige spits ja. Dat sluit niet uit dat het voor Feyenoord een prima spits is. Wat ook al eens heb uitgelegd maar goed matige spits overal neerplempen is een stuk leuker natuurlijk.
Vertrouw nou maar op manager Arne. Je ziet dat hij vandaag precies de spelers brengt die niet veel gaan spelen dit seizoen, Van der Belt, Lopez en Dilro. Gewoon om ze ook het idee te geven erbij te horen. Stukje people management. Sauer en Zerrouki bijvoorbeeld gaan namelijk veel meer minuten nog maken dit seizoen, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
Weer geen kansen voor de jeugd, maar Van der belt en Dilrosun die niks brengen. Sauer die tegen Sparta een belangrijk punt redde mag nu al weken 90 minuten banken. Belachelijk!
Ik wil bewijs zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk gezegd dat in de eredivisie genoeg betere spitsen lopen, nu niet terugkrabbelen wotte
Kwaliteitsuser. Ik heb wel gezegd dat als Gimenez slaagt bij een topclub dat ik mijn account verwijder. Dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga echt al die rotzooi van jou niet door lopen lezen
Dat was niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga echt al die rotzooi van jou niet door lopen lezen
WOTTEDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Qua koppen sowieso. Denk dat Sydney van Hooijdonk in potentie nog vele malen beter is. Die Griek van Utrecht dat is pas een killer in tegenstelling tot schele Santiago. Letterlijk alleen Brobbey is slechter van alle spitsen in de Eredivisie.
JE VIST WEER DE KRENTEN UIT DE PAP!quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk
[..]
WOTTED
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie met Brobbey niet? Denk dat er alleen al in de premier league minimaal 30 spitsen rondlopen die beter zijn. Was laatst een verslaggever die aan de TD van Feyenoord vroeg of Gimenez voor 60 miljoen te koop was. Beetje overhyped inmiddels.
Dat je ook nog daadwerkelijk op diverse zoektermen hebt lopen zoekenquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk
[..]
WOTTED
Het is jammer voor @Wotte dat jij zo'n kwaliteits user bentquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk
[..]
WOTTED
Misschien een tikkeltje overdreven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is jammer voor @:wotte dat jij zo'n kwaliteits user bent
Favoriete speler qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Hartman is de liefste jongen van Nederland.
En qua spel echt heel erg goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Favoriete speler qua persoonlijkheid
Eens, echt een wereldventje. En al helemaal omdat zo'n beetje de hele wereld een vooroordeel had toen we 'm voor het eerst zagen lopen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Favoriete speler qua persoonlijkheid
Maar dat is eigenlijk een vast gegeven in deze ploeg. Ze zijn alle elf gewoon heel goed en er zitten ook minimaal vijf echt goede spelers op de bank. Pas daarachter wordt het echt minder.quote:
Zeker, maar bij Hartman vind ik dat extra leuk want 1. jeugdspeler en 2. hij niet werd gezien als groot talent dat het eerste zou halen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk een vast gegeven in deze ploeg. Ze zijn alle elf gewoon heel goed en er zitten ook minimaal vijf echt goede spelers op de bank. Pas daarachter wordt het echt minder.
Die glimlach. Gouden uitstraling.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, echt een wereldventje. En al helemaal omdat zo'n beetje de hele wereld een vooroordeel had toen we 'm voor het eerst zagen lopen.
Helemaal mee eens. Vond hem gelijk al heel erg goed maar ook wat ongepolijst. Maar een stuk groter talent dan Malacia.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar bij Hartman vind ik dat extra leuk want 1. jeugdspelen en 2. hij niet werd gezien als groot talent dat het eerste zou halen.
Ja. Malacia vooral verdedigend heel goed, Hartman is meer allround.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond hem gelijk al heel erg goed maar ook wat ongepolijst. Maar een stuk groter talent dan Malacia.
Gifje!!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Kramer lachend langs het uitvak, wat een legend
Geen duistere dealtjes bij Feyenoord.quote:Naast de financile successen is Feyenoord ook druk bezig met het voeren van verstandig beleid. Een situatie zoals Ajax is beland met het ontslaan van Sven Mislintat mag in Rotterdam niet voorkomen, waarin n directielid volledig zijn eigen gang kan gaan. De Rotterdammers hanteren het 'meer ogen-principe'. ''Denk aan de scouting en trainer, om mede te bepalen of een speler geschikt is. In de onderhandelingsfase hebben wij vervolgens de gouden regel dat altijd meerdere personen zich ermee bezighouden. Naast onze algemeen directeur is dat onze jurist of ben ik dat. Daarna is toestemming van de commissarissen nodig voor bepaalde transfers. Wij richten ons bovendien op meerdere kandidaten voor een positie en bepalen van tevoren hoeveel we maximaal willen betalen voor een speler'', aldus Smorenburg.
Ja, maar nog jong en wisselvallig. Heeft ontzettend veel baat bij goede begeleiding, zit bij dit Feyenoord onder deze trainer perfect op z’n plek. Helaas waarschijnlijk niet mogelijk om over te nemen, maar wellicht nog een jaartje huren.quote:
Zeker die zit wel een beetje aan de top nu.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan Gimenez nog een puntje aan zuigen.
En je maar afvragen waarom iedereen en z’n moeder Ajax uitlacht.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker die zit wel een beetje aan de top nu.
Deze act moeten we vooral niet voeden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
En je maar afvragen waarom iedereen en z’n moeder Ajax uitlacht.
Ik krijg maar een raar gevoel bij dit duurzame verstandige beleid van Feyenoord.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geen duistere dealtjes bij Feyenoord.
Like gegeven want StengsGod.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
En het kan eigenlijk alleen maar beter.
Mondje gesnoerd.
Callvin 📞quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Like gegeven want StengsGod.
Maar eigenlijk verdiend die woordgrap zelf absoluut geen like.
Dat moeten we nog maar zien. In Hoeverre is de Eredivisie een graadmeter voor de Premier League ?quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:49 schreef klaasweetalles het volgende:
wat had ik al gezegd over Minteh een paar weken geleden....
ONVOORSPELBAARHEID
Daarom gaat dit een topspeler worden in de Premier L.
Moest hier wel om lachen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig er niet wakker van. Ik denk dat ik een stuk realistischer ben dan mensen die Gimenez naar de Europese top schrijven.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
En je maar afvragen waarom iedereen en z’n moeder Ajax uitlacht.
Leuke spelerquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien. In Hoeverre is de Eredivisie een graadmeter voor de Premier League ?
Spelers die hier bewierookt worden vallen in Engeland toch vaak tegen.
Maar zeker een leuke speler waar we hopelijk nog veel plezier aan gaan beleven.
quote:Baars hoopt weer op een club: ''Ik zie wel wat er op mijn pad komt''
Guus Baars maakte onlangs bekend zijn contract bij Feyenoord in te leveren. De 20-jarige talentvolle middenvelder had het plezier in het voetbal volledig verloren. Baars had het gevoel dat de muren op hem afkwamen en begon zich te verdiepen in andere aspecten dan voetbal, waaronder het geloof.
''Ik was natuurlijk best bang om te stoppen. Het geld zou wegvallen, en ik was natuurlijk ook angstig om me te uiten over het islamitische gedeelte. Door de kinesioloog leerde ik meer op mijn intutie te vertrouwen. Een beetje schijt hebben, eigenlijk'', vertelt Baars in gesprek met Voetbal International. ''Ik merk nu dat ik direct veel beter in mijn vel zit. Ik ben mezelf en verstop me niet langer.''
Nu de oud-voetballer zijn verhaal heeft gedaan en afstand heeft genomen van de voetbalwereld begint het toch weer te kriebelen. ''Ik was door meerdere redenen het plezier kwijt, maar ik heb nu toch weer de honger. Dat had ik zelf totaal niet verwacht, maar ik ben er wel blij mee.'' Baars traint momenteel weer twee keer per week individueel om volledig fit te blijven.
Baars hoopt tijdens de volgende transferperiode weer een club te vinden. ''Het liefst eentje in een islamitisch land. Dan kan ik mijn hobby uitoefenen, de Arabische taal leren en mezelf nog meer in het geloof verdiepen. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik was hiervoor een versie van mezelf die niet helemaal klopte. En ik voel me zeker ook gelukkiger.''
Reactie vader
De vader van Baars is een Feyenoorder in hart en nieren en had niets liever gewild dan dat zijn zoon zou schitteren in De Kuip. Het inleveren van zijn contract was dan ook een moeilijk moment voor Guus om mede te delen. ''Hij belde me op en vertelde dat hij de video al heel vaak had bekeken. Iedere keer werd hij opnieuw emotioneel. Ik verwachtte dat hij het me kwalijk zou nemen, maar hij vond het juist heel dapper van me.''
quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moest hier wel om lachen:IngevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |