quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n beslissing zal ook nooit eens in ons voordeel uitvallen hé.
Valt gewoon op, net als vorig seizoen, dat twijfelgevallen 9 van de 10 keer in ons nadeel uitvallen.quote:
Nee jullie hebben echt altijd de scheids tegen in de Kuipquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n beslissing zal ook nooit eens in ons voordeel uitvallen hé.
Gelukkig zit het op andere momenten nooit mee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt gewoon op, net als vorig seizoen, dat twijfelgevallen 9 van de 10 keer in ons nadeel uitvallen.
Dit uit de mond van een Feyenoorderquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt gewoon op, net als vorig seizoen, dat twijfelgevallen 9 van de 10 keer in ons nadeel uitvallen.
Hij moest aan de posts van PSVCL denken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar was de twijfel over dan?
Vorig seizoen zijn we anders behoorlijk vaak benadeeld door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee jullie hebben echt altijd de scheids tegen in de Kuip
Tering,dommer dan jij ga je ze niet vinden
Terwijl Klaas hier post.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:18 schreef Mansjester het volgende:
Tering,dommer dan jij ga je ze niet vinden
Dat dachten er wel meer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
In het begin dacht ik echt wat moeten we met die gozer maar begin nu wel fan te worden
LUL TOCH NIET SUKKELquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat dachten er wel meer.
@:Pistolero en ik zagen het weer eens WEL juist.
Ik weet nog dat bepaalde users dachten dat hij voor de O21 was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
In het begin dacht ik echt wat moeten we met die gozer maar begin nu wel fan te worden
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
LUL TOCH NIET SUKKEL
IK WAS DE ENIGE
Ja maar hij is maar een huurspeler dus niet al te veel ophypenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VANAF BEGIN GEZEGD DAT MINTEH EEN TOPSPELER IS
@:CALAND
Blijft wel jammer dat je hem opleidt voor een andere club. 7 miljoen was voor ons ook betaalbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
INTERRESEERT ME NIETquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja maar hij is maar een huurspeler dus niet al te veel ophypen
Dat moeten ze maar in Newcastle doen
Als wij 7 hadden geboden had Newcastle 8 geboden en wat meer salaris. Gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft wel jammer dat je hem opleidt voor een andere club. 7 miljoen was voor ons ook betaalbaar.
Maar ben er vrij zeker van dat het een uit de hand gelopen snuffelstage betreft.
Ja, was leuk geweest als het met een afkoopsom was en dat hij jaren het shirt aan kon blijven houdenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
INTERRESEERT ME NIET
HIJ heeft nu het feyenoord shirt aan dit seizoen
Misschien dat je hem hierna nog een jaartje kan huren. Lijkt me niet dat hij veel kansen gaat krijgen bij Newcastle.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft wel jammer dat je hem opleidt voor een andere club. 7 miljoen was voor ons ook betaalbaar.
Maar ben er vrij zeker van dat het een uit de hand gelopen snuffelstage betreft.
thee hahahahahaha dat deden ze 40 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
Valt het nodige te bespreken tijdens de thee.
Dat was hij ook.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bepaalde users dachten dat hij voor de O21 was.
Ik noem geen namen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens sorry.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was hij ook.
Gewoon afkijken van Newcastle hoe zij hun eigen spelers verhuren. Slimme zet. Alleen kan die vent teringgoed voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |