Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:40 schreef CR7 het volgende:
Stengs alweer op 2 goals en 5 assists in 7 wedstrijden. Dat aanjagen van Szymanski mis ik wel, maar hij lijkt nog beslissender te zijn dan de stucadoor.
Maak je een grap? Die grossieren in balverlies. Slechtste man van vandaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilro viel trouwens wel goed in
Ik zal maar niet zeggen wie ik het liefste in die rol had willen zien komenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wie ik het liefste in die rol had willen zien komen
Maar Stengs vult het goed in. Het moet nog wel echt beter met drukzetten, niet dat dat nu slecht is maar toch.
Het is niet de Pool.quote:
Heeft maar één keer balverlies geleden volgens whoscored? Gewoon een prima invalbeurt voor die minuten, had ook twee prima acties waar één keer een aanval uitkwam.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maak je een grap? Die grossieren in balverlies. Slechtste man van vandaag.
Je wist eigenlijk al genoeg toen user @Wotte het niks vondquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.
@Wotte vindt Gimenez ook maar een matig spitsje, dus die kan je niet erg serieus nemenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wist eigenlijk al genoeg toen user @:wotte het niks vond
[..]
Ongelooflijk hoe Arend Martijn het rendement er bij Stengs uit weet te krijgen hé. Hij scoorde voorheen amperquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Gimenez op de Europese velden maar een matige spits ja. Dat sluit niet uit dat het voor Feyenoord een prima spits is. Wat ook al eens heb uitgelegd maar goed matige spits overal neerplempen is een stuk leuker natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:Wotte vindt Gimenez ook maar een matig spitsje, dus die kan je niet erg serieus nemen
Volgens mij had hij bij AZ ook wel een aardig rendementquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe Arend Martijn het rendement er bij Stengs uit weet te krijgen hé. Hij scoorde voorheen amper
Zo mooi.
Leuk voor de Eredivisie maar verder niets bijzonders natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ook een teringhoog salaris en natuurlijk met een krasje. Maar Arne krijgt hem aardig aan de praat. Ben nog steeds geen groot fan maar zal dat wellicht nooit worden, voor nu echt een prima basisspeler.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had hij bij AZ ook wel een aardig rendement
6 miljoen is wel een aardig koopje voor zo’n creatieve speler.
Voor 10 miljoen meer heb je een topper als Akpom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leuk voor de Eredivisie maar verder niets bijzonders natuurlijk
Sterk argument zeg. Ik ben overigens slechts een neutraal toeschouwer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen meer heb je een topper als Akpom.
Dat zijn alle ajacieden als het slecht gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterk argument zeg. Ik ben overigens slechts een neutraal toeschouwer.
Voor een landskampioen gaat het slecht maar voor degradatiekandidaat uitstekend.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn alle ajacieden als het slecht gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |