Vind je hem echt zó slecht?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe Lopez invalt is niveautje Ajax
Viel Dilro nou zo goed in of was de rest gewoon zo slecht?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilro viel trouwens wel goed in
In balbezit is het niet zo geweldig dit seizoen over gehele wedstrijden gezien. Vorig seizoen ging de bal, los van de kansen, gemakkelijker rond. We scoren wel veel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Dom tegendoelpunt. Lopez zag er niet goed uit.
Toch een vrij matige wedstrijd, teveel kansen gemist en dan zo'n achterlijk doelpunt tegen.. maar goed de punten zijn binnen.
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:40 schreef CR7 het volgende:
Stengs alweer op 2 goals en 5 assists in 7 wedstrijden. Dat aanjagen van Szymanski mis ik wel, maar hij lijkt nog beslissender te zijn dan de stucadoor.
Maak je een grap? Die grossieren in balverlies. Slechtste man van vandaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilro viel trouwens wel goed in
Ik zal maar niet zeggen wie ik het liefste in die rol had willen zien komenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wie ik het liefste in die rol had willen zien komen
Maar Stengs vult het goed in. Het moet nog wel echt beter met drukzetten, niet dat dat nu slecht is maar toch.
Het is niet de Pool.quote:
Heeft maar één keer balverlies geleden volgens whoscored? Gewoon een prima invalbeurt voor die minuten, had ook twee prima acties waar één keer een aanval uitkwam.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maak je een grap? Die grossieren in balverlies. Slechtste man van vandaag.
Je wist eigenlijk al genoeg toen user @Wotte het niks vondquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer lekker aan z’n statistieken gewerkt maar vond hem vandaag best slordig. Desalniettemin echt een prima aankoop gebleken tot nu toe.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.
@Wotte vindt Gimenez ook maar een matig spitsje, dus die kan je niet erg serieus nemenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wist eigenlijk al genoeg toen user @:wotte het niks vond
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |