SPELERS met duidelijke talent zijn nooit een vraagteken voor mijquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord ging natuurlijk nooit 7 miljoen betalen voor Minteh afgelopen zomer.
Daarvoor was (en is) het een te groot vraagteken.
Lingr had er sws 1 gemaakt vorige week zondag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:26 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb wel zin in Ueda, Lingr, Zerrouki en Sauer in de 2e helft.
Wat een genotsbank hebben wij toch.
Daarom ben jij user klaasweetalles en geen Dennis Te Kloese.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
SPELERS met duidelijke talent zijn nooit een vraagteken voor mij
ik ben de beste scout van de wereld jahquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben jij user klaasweetalles en geen Dennis Te Kloese.
Die spelen ook in het uitshirt met de broek van het thuisshirt eronder, dat ziet er nooit goed uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Lelijker dan het tenue van GA bestaat ook niet, hè.
Dit sluit niet uit wat ik zegquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord ging natuurlijk nooit 7 miljoen betalen voor Minteh afgelopen zomer.
Daarvoor was (en is) het een te groot vraagteken.
mooi die bal door de benen van de keeper gemiktquote:
Ik durf nog wel te zeggen dat hij nog een jaartje blijftquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit sluit niet uit wat ik zeg
Het is gewoon een slimme zet geweest geef ik nu toe, maar ik vind het ook wel frustrerend dat je zo’n goede ongepolijste speler in de ploeg hebt waar je niks voor gaat vangen.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi die bal door de benen van de keeper gemikt
dribbelaar met overzicht
ajax homo die alleen aan geld denktquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit sluit niet uit wat ik zeg
Het is gewoon een slimme zet geweest geef ik nu toe, maar ik vind het ook wel frustrerend dat je zo’n goede ongepolijste speler in de ploeg hebt waar je niks voor gaat vangen.
Als je gelijk hebt neem ik een Mintthee UIquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nog wel te zeggen dat hij nog een jaartje blijft
Naaaaaahquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:51 schreef Pistolero het volgende:
StengsGod snoert mondjes.
Die speelt ook weer mokertje goed. Nog zo'n speler waar niet iedereen de klasse direct van in zag.
Daar geef ik wél mijn ongelijk toequote:Op zaterdag 30 september 2023 17:51 schreef Pistolero het volgende:
StengsGod snoert mondjes.
Die speelt ook weer mokertje goed vandaag. Nog zo'n speler waar niet iedereen de klasse direct van in zag.
Als ze 80 miljoen willen dokken niet meer.quote:
DIT WORDT GENOTquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:11 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie Lingr @:DomboHetOlifantje1
quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
UEDA LOOPT NOG NIET EENS WARM
Vergeet het woensdag maar. Bedankt Arne.
Klopt, was al lang warmgelopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was niks aan gelogen.
You suck fuckedquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga nu nooit meer jouw hielen likken.
Maar hij houdt wel echt van je.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij houdt wel echt van je.
Goed getraind.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dilrosun en Hockeyhoofd.
Tja
Damn je was me net voorquote:
De manier waarop, vooral. Ze krijgen nauwelijks kansen, en toch scoren ze.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als die nul houden niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |