Maar ging dit nou over Stengs of Gimenez? Ben het even kwijt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn alle ajacieden als het slecht gaat.
Je hebt letterlijk gezegd dat in de eredivisie genoeg betere spitsen lopen, nu niet terugkrabbelen wottequote:Op zaterdag 30 september 2023 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Gimenez op de Europese velden maar een matige spits ja. Dat sluit niet uit dat het voor Feyenoord een prima spits is. Wat ook al eens heb uitgelegd maar goed matige spits overal neerplempen is een stuk leuker natuurlijk.
Vertrouw nou maar op manager Arne. Je ziet dat hij vandaag precies de spelers brengt die niet veel gaan spelen dit seizoen, Van der Belt, Lopez en Dilro. Gewoon om ze ook het idee te geven erbij te horen. Stukje people management. Sauer en Zerrouki bijvoorbeeld gaan namelijk veel meer minuten nog maken dit seizoen, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
Weer geen kansen voor de jeugd, maar Van der belt en Dilrosun die niks brengen. Sauer die tegen Sparta een belangrijk punt redde mag nu al weken 90 minuten banken. Belachelijk!
Ik wil bewijs zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk gezegd dat in de eredivisie genoeg betere spitsen lopen, nu niet terugkrabbelen wotte
Kwaliteitsuser. Ik heb wel gezegd dat als Gimenez slaagt bij een topclub dat ik mijn account verwijder. Dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga echt al die rotzooi van jou niet door lopen lezen
Dat was niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga echt al die rotzooi van jou niet door lopen lezen
WOTTEDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Qua koppen sowieso. Denk dat Sydney van Hooijdonk in potentie nog vele malen beter is. Die Griek van Utrecht dat is pas een killer in tegenstelling tot schele Santiago. Letterlijk alleen Brobbey is slechter van alle spitsen in de Eredivisie.
JE VIST WEER DE KRENTEN UIT DE PAP!quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk
[..]
WOTTED
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie met Brobbey niet? Denk dat er alleen al in de premier league minimaal 30 spitsen rondlopen die beter zijn. Was laatst een verslaggever die aan de TD van Feyenoord vroeg of Gimenez voor 60 miljoen te koop was. Beetje overhyped inmiddels.
Dat je ook nog daadwerkelijk op diverse zoektermen hebt lopen zoekenquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk
[..]
WOTTED
Het is jammer voor @Wotte dat jij zo'n kwaliteits user bentquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk
[..]
WOTTED
Misschien een tikkeltje overdreven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is jammer voor @:wotte dat jij zo'n kwaliteits user bent
Favoriete speler qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Hartman is de liefste jongen van Nederland.
En qua spel echt heel erg goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Favoriete speler qua persoonlijkheid
Eens, echt een wereldventje. En al helemaal omdat zo'n beetje de hele wereld een vooroordeel had toen we 'm voor het eerst zagen lopen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Favoriete speler qua persoonlijkheid
Maar dat is eigenlijk een vast gegeven in deze ploeg. Ze zijn alle elf gewoon heel goed en er zitten ook minimaal vijf echt goede spelers op de bank. Pas daarachter wordt het echt minder.quote:
Zeker, maar bij Hartman vind ik dat extra leuk want 1. jeugdspeler en 2. hij niet werd gezien als groot talent dat het eerste zou halen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk een vast gegeven in deze ploeg. Ze zijn alle elf gewoon heel goed en er zitten ook minimaal vijf echt goede spelers op de bank. Pas daarachter wordt het echt minder.
Die glimlach. Gouden uitstraling.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, echt een wereldventje. En al helemaal omdat zo'n beetje de hele wereld een vooroordeel had toen we 'm voor het eerst zagen lopen.
Helemaal mee eens. Vond hem gelijk al heel erg goed maar ook wat ongepolijst. Maar een stuk groter talent dan Malacia.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar bij Hartman vind ik dat extra leuk want 1. jeugdspelen en 2. hij niet werd gezien als groot talent dat het eerste zou halen.
Ja. Malacia vooral verdedigend heel goed, Hartman is meer allround.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond hem gelijk al heel erg goed maar ook wat ongepolijst. Maar een stuk groter talent dan Malacia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |