SPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 09-04-2024 13:29:03 ]
Davey zat ook heftig met zijn hoofd te schudden naar Bo, omdat hij twijfelde.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Beste aflevering tot nu toe. Dapper van Bo om voor Erik te kiezen, vele andere zouden toch voor de ''Beau heeft het recht om in de finale te staan'' retoriek bezwijken.
Mel zag het al helemaal voor zich. Met Beau samenwonen met 100K op de bankquote:Op vrijdag 5 april 2024 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Melanie gilde het hardst omdat ze hoopte samen met hem de wijde wereld in te trekken. In plaats daarvan moet ze straks vanaf de bank thuis zien hoe hij zich gaat vermaken met andere vrouwen...
Ik denk dat Melanie een groter aandeel in deze negatieve uitkomst heeft voor Beau dan zij en Beau zich beseffen. Hij had er veel beter voor gestaan zonder haar. Steeds dat gezeur en geschreeuw in de loods en iedereen die constant niet naar hun eigen kamers konden, omdat Melanie elke keer seks met Beau wilde voor validatie daarmee hopend dat het een echte relatie zou worden, terwijl hij steeds zegt dat het gewoon voor daar is. Gelukkig zijn we en hij volgende week van haar af.quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Melanie gilde het hardst omdat ze hoopte samen met hem de wijde wereld in te trekken. In plaats daarvan moet ze straks vanaf de bank thuis zien hoe hij zich gaat vermaken met andere vrouwen...
Kan niet wachten!!quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat Melanie een groter aandeel in deze negatieve uitkomst heeft voor Beau dan zij en Beau zich beseffen. Hij had er veel beter voor gestaan zonder haar. Steeds dat gezeur en geschreeuw in de loods en iedereen die constant niet naar hun eigen kamers konden, omdat Melanie elke keer seks met Beau wilde voor validatie daarmee hopend dat het een echte relatie zou worden, terwijl hij steeds zegt dat het gewoon voor daar is. Gelukkig zijn we en hij volgende week van haar af.
Met febo wordt 'de productie' bedoeld. Stamt nog uit de tijd van een andere RLS waar deelnemers 'achter bij de productie' snacks kregen te eten. Die gingen dan 'even naar de febo'.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:22 schreef TowtjeMar het volgende:
Heb t ff gemist denk ik, maar wie is nou Febo? Is dat Davey of wat ik dacht, Robert* en waarom dan?
En waarom is Kaine opeens Kanye?
Ik vraag me verder af of we de partner van Erik gaan zien. Ik blijf het gek vinden hoe dat gelopen is met zijn vrouw/vriendin, die niet in beeld wilt komen.
Waarom nou niet en zou ze hem toch opzoeken als hij bleef? Begrijpelijk natuurlijk dat hij dit door ongemak verder wil vermijden en waarschijnlijk had hij niet eens meegedaan als haar schuwheid vooraf duidelijk was. Ik denk iig, als hij wederom niet wint, is het toch haar karma.
Ik verwacht vandaag 3 finalespelen, dan reclame, dan het 4de spel, met de uiteindelijke uitslag als clifhanger voor maandag. Maar ik hoop dat we vandaag de hele finale zien en het vertrek van iedereen die aangegeven heeft te willen vertrekken, inclusief Eduardo. Denk dat dat ijdele hoop is....quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Finale is dus op zondag 31 maart gespeeld, op eerste paasdag, nieuwe inwoners kwamen op maandag 1 april binnen.
Weet niet wanneer alle quitters nu vertrekken eigenlijk.
Is dat zeker dat Edu niet gaat? Wie zegt dat de febo hem niet houdt aan zijn voorgenomen vertrek?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Edu gaat niet, dat is de grote verrassing. Hij heeft het wel een aantal mensen daar gezegd maar dat mag niet doorverteld worden.
Dit is allemaal een opgezet plannetje tussen Edu en de Febo net als het op een gelijke stand bij de stemming te doen laten komen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dat zeker dat Edu niet gaat? Wie zegt dat de febo hem niet houdt aan zijn voorgenomen vertrek?
Als ik de productie zou zijn, en iemand kondigt aan te willen vertrekken, dan zou ik het niet accepteren dat die dit daarna weer verandert.
Ik weet wel dat de voice over al direct erbij vermeldde dat dit een scheme was van Edu, maar die wordt er vermoedelijk pas vlak voor de uitzending erin gemonteerd. Toen, dag later, wist de Febo van het plannetje van Edu.
Dus of ze akkoord gaan met dit 'terugkomen op willen vertrekken', durf ik niet te zeggen. Hoop het niet. Weg met die afgunstige oude nicht.
Geloof ik niet zo in. Denk echt dat Bo twijfelde op het laatst. Omdat Davey zo heftig nee zat te schudden, durfde hij niet voor Beau te kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is allemaal een opgezet plannetje tussen Edu en de Febo net als het op een gelijke stand bij de stemming te doen laten komen.
Yup, was eigenlijk al bang dat ze het zover zouden rekken tot na het weekend, valt meequote:
Daar kan je op wachten, de eerste zal het nooit zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:21 schreef Cirilico het volgende:
Lol, precies zoals wij hier voorspelden. Vierde sleutel voor Eric.
Ow dat was die hele kleine toch?quote:
Vraag me af of ze gevraagd is mee te doen of gewoon zo graag bekend wil worden.. ondertussen weet je hoe dit spel werkt en wat ze er van maken op tv dus vind het een alleen maar nep overkomen om zo'n iemand bewust toe te laten..quote:
Ze was wel kijker in het begin, reageerde ook regelmatig mee op Twitter.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Vraag me af of ze gevraagd is mee te doen of gewoon zo graag bekend wil worden.. ondertussen weet je hoe dit spel werkt en wat ze er van maken op tv dus vind het een alleen maar nep overkomen om zo'n iemand bewust toe te laten..
Ziet er allemaal wel heel gecast uit. Die Chelsea moet ook gewoon werken dus die is sowieso wel beloofd dat ze meerdere maanden mag/kan blijven. Ze wilt per se bekend worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit:
[ afbeelding ]
Chelsea:
[ afbeelding ]
Denise:
[ afbeelding ]
John:
[ afbeelding ]
Rick:
[ afbeelding ]
Achjee, Gerrit uit de motteballen, de casting wanhoop begint al vormen aan te nemen..quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit:
[ afbeelding ]
Chelsea:
[ afbeelding ]
Denise:
[ afbeelding ]
John:
[ afbeelding ]
Rick:
[ afbeelding ]
Die wanhoop was al zichtbaar toen Daniëlle -zusje van- Balk binnen kwam lopenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee, Gerrit uit de motteballen, de casting wanhoop begint al vormen aan te nemen..
Als de rest van Utopia maar wegblijfquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wanhoop was al zichtbaar toen Daniëlle -zusje van- Balk binnen kwam lopen
Zou wat zijn als Billy binnen komt lopen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de rest van Utopia maar wegblijf
Die Geile Twins zijn er wel toe in staatquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Billy binnen komt lopen.
Het kan ook echt old-old-school. Dan kun je me oprapenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ik zal Rienk even vragenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs toen ze hem een warm bed aan bood ketste hij het af door te zeggen dat hij over een enorm breed sociaal vangnet beschikt...hij gooit haar keer op keer weer op een afstand maar dat ziet ze niet. Nee wat ze heeft een armbandje of ring om die van zijn oma was...wow bijzonder hoor. Het is zijn trucje waar hij zijn slaafjes mee kan vangen in zijn web...Manipulator eerste klas.quote:Op vrijdag 5 april 2024 05:48 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mel zag het al helemaal voor zich. Met Beau samenwonen met 100K op de bank![]()
![]()
Ik ging stuk toen hij voorbij kwam aan het eindequote:
Met Patje Kroketje zou het niet saai worden in de loodsquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Bo daar aan t acteren was, want hij liegt glashard daarna en doet alsof hij van niks wist.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo in. Denk echt dat Bo twijfelde op het laatst. Omdat Davey zo heftig nee zat te schudden, durfde hij niet voor Beau te kiezen.
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemistquote:Op zaterdag 6 april 2024 04:42 schreef DutchBlend het volgende:
Heb net (pas) de aflevering van donderdag teruggekeken.
Ik vond het allemaal wat geacteerd en gescript overkomen. Dus aangestuurd vanuit de regie.
Het dramatisch weglopen van Mel. Davey die 'tegen zijn gevoel in stemt'.
En heeft Bo eraan om niet op Beau te stemmen (bij gelijkspel)? Helemaal niets en nu issie wel een rat.
En dan het nepjanken van Beau, die opeens awkward 'verhaal gaat halen' in de slaapkamer, waar toevallig iedereen bij elkaar is. Vraagt om 'uitleg' maar wil niets horen.
Lijkt opgedragen acteerwerk waardoor Beau er nog een maand in kan blijven, voor de nieuwe vrouwtjes die erin komen. En daar zou hij best wel eens een leuk (extra) salarisje of bonus voor kunnen ontvangen
Ik kan me hem slechts vaag nog herinneren. Was hij ook van From Russia with Love, of was hij van Ik heb het nog nooit gedaan?quote:
Van Ik heb het nog nooit gedaan…quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan me hem slechts vaag nog herinneren. Was hij ook van From Russia with Love, of was hij van Ik heb het nog nooit gedaan?
Ik vermoed iets met een contract. Regna zei daar laatst iets over in een live.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemist
Ik dacht ik ook aan, zullen ze voor een aantal maanden moeten tekenen of zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vermoed iets met een contract. Regna zei daar laatst iets over in een live.
Beetje overdreven dit. Heel veel mensen hier denken dat alles geacteerd is en er blijkbaar mega goede acteurs voorbij komen in een reality show. De emoties van Mel, Beau waren overduidelijk echt. En zo raar is het toch niet dat alle ratten zich even samen in een slaapkamer hebben teruggetrokken terwijl Beau e.a. in de woonkamer waren. En juist dat om uitleg vragen, maar ook niks kunnen aannemen, is super real.quote:Op zaterdag 6 april 2024 04:42 schreef DutchBlend het volgende:
Heb net (pas) de aflevering van donderdag teruggekeken.
Ik vond het allemaal wat geacteerd en gescript overkomen. Dus aangestuurd vanuit de regie.
Het dramatisch weglopen van Mel. Davey die 'tegen zijn gevoel in stemt'.
En heeft Bo eraan om niet op Beau te stemmen (bij gelijkspel)? Helemaal niets en nu issie wel een rat.
En dan het nepjanken van Beau, die opeens awkward 'verhaal gaat halen' in de slaapkamer, waar toevallig iedereen bij elkaar is. Vraagt om 'uitleg' maar wil niets horen.
Lijkt opgedragen acteerwerk waardoor Beau er nog een maand in kan blijven, voor de nieuwe vrouwtjes die erin komen. En daar zou hij best wel eens een leuk (extra) salarisje of bonus voor kunnen ontvangen
Enige manier waarop ik dat kan verklaren is dat dat verhaal van die contracten klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemist
Ik vond hem best sympathiek, volgend mij had ie wel humor. En ik vind dat hij heel goed reageerde op z'n verlies vorige maand, en ook bij de winst nu ging hij bijna direct naar Lodewijk ipv zoals die andere gasten die een hysterisch feestje bouwen in hun eentje. Ik gun het hem wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
Toch knap, dat de grooste dooie nixnut slaplul, met een saai uitgestreken smoelwerk met Ī100.000 naar huis gaat![]()
Ik snap dat er een paar "boos" zijn
Oh ja dat was 1 van de redenen dat ik toch maar BB niet ben gaan volgen. Volgens mij zat er nog zo 1 in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:15 schreef Donna1000 het volgende:
OMG Chelsea! oordoppen in dan maar, die schreeuwde heel BB bij elkaar, vreselijk!!
SPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door KinKiJan op 06-04-2024 19:20:28 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Daar hebben we nog wel wat leuke gifjes van.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Reüniewordt een beetje inteeltig die RLS wannabestarsSPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
ReünieIk ben die kerel rechts nu al vergeten haha. Tja de meeste zullen nu wel weer terug moeten naar hun saaie kantoorbaan.. Kim werkt hier in de buurt, benieuwd of ze terugkomt bij haar oude werk.SPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olivier!?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik ben die kerel rechts nu al vergeten haha. Tja de meeste zullen nu wel weer terug moeten naar hun saaie kantoorbaan.. Kim werkt hier in de buurt, benieuwd of ze terugkomt bij haar oude werk.
Inderdaad heel vreemd, die einddatum zal waarschijnlijk vooraf zijn afgesproken... Of ze hebben achter de schermen een dealtje met haar gesloten. Het programma kan niet eeuwig doorgaan met dezelfde deelnemers en ze hopen misschien op spektakel als Beau straks aan de haal gaat met een nieuw meisje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En misschien omdat de kans 1 op 16 wel heel klein is gezien sommige er al vanaf het begin in zitten en nog nooit in de finale hebben gestaan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Die ene dame is wel heel mooi, met haar ogen
Toch ben ik geheel niet blij met de nieuwe deelnemers. Misschien omdat ik nog niet weet wat ze in huis hebben.. hoe dan ook, een beetje meer kleur en wat meer gedurft ogende nieuwen, was een goede zaak geweest.
Ik kan me echter ook voorstellen dat het gewoon werkelijk heel slecht gaat met de inschrijvingen, doordat ze er al langer op beeld een potje van maken.
Ja? Vond hem toen het grappigste daar, droogkloot pur sangquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Zegt genoeg dat ik hem nu al vergeten ben als dag 1 kijker.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Je hebt wel een punt. Wss ben ik bij nader inzien iets te achterdochtig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:18 schreef Cosima het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit. Heel veel mensen hier denken dat alles geacteerd is en er blijkbaar mega goede acteurs voorbij komen in een reality show. De emoties van Mel, Beau waren overduidelijk echt. En zo raar is het toch niet dat alle ratten zich even samen in een slaapkamer hebben teruggetrokken terwijl Beau e.a. in de woonkamer waren. En juist dat om uitleg vragen, maar ook niks kunnen aannemen, is super real.
Het zou wel kunnen dat het idee van Eduardo en die andere ouwe dude eigenlijk van Febo komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea hadden we kunnen weten, Nick trekt al die RLS deelnemers mee z'n auto in op de Mac parkeerplaats"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
In Utopia deed hij altijd samen met Jessie alsof hij de slimste was, dus ben benieuwd hoe dat zich in de bondgenoten gaat uitpakken.quote:Op maandag 8 april 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Nog dikker geworden die gekke Gerrit, maar toch een stukje herkenbaarheid in de show. Kijken welke streken hij gaat uithalen, want daar was hij nogal van in Utopia tot het irritante aan toe vond ik dan des tijds.
Jessie zou ook wel leuk zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In Utopia deed hij altijd samen met Jessie alsof hij de slimste was, dus ben benieuwd hoe dat zich in de bondgenoten gaat uitpakken.
Febo gooi er de volgende maand Shelly in en je hebt vuurwerk.
We gaan het zien.quote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Kaine wordt het nieuwe knuffelmeisje van Beau!?
Ik blijf het een aparte vinden een beetje een ratje.quote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
En Eduardo geeft er maar weer eens een kusje op
Hij heeft idd een smerig kantje ...quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte vinden een beetje een ratje.
Dat dus.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Ja want wat is er spel aan, iemand finale niet gunnen. Zij hadden er miets bij te winnen. Sterker nog als Beau in finale had gestaan was er een sterke speler minder overgebleven aangezien Erik zou vertrekken.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Volgens mij mag ze dat ook niet zeggen.. geen sbs productie..quote:Op maandag 8 april 2024 20:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Toch bijzonder dat Chelsea niks zegt over haar Big Brother verleden.. en leuk voor haar collega's, weer een paar maanden weglekker zo'n collega.
Heeft hij een adresje voor.quote:Op maandag 8 april 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gerrit verliest zijn haartjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het spel wat zij bedoelen is, denk ik, het feit dat ze als bondje Lodewijk kozen, omdat Beau ervan uitging, wel door de rest gekozen te worden. Deze vooringenomenheid is hard afgestraft. Ze hadden als bondje Beau moeten kiezen. Was was Lodewijk dan door de rest gekozen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Utopia werd behoorlijk besproken door Gerrit, maar Chelsea was van de concurrent maar het zal best besproken zijn daar maar dat heeft de montage niet overleefd.quote:Op maandag 8 april 2024 20:29 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze dat ook niet zeggen.. geen sbs productie..
Zo zie ik het niet.quote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het spel wat zij bedoelen is, denk ik, het feit dat ze als bondje Lodewijk kozen, omdat Beau ervan uitging, wel door de rest gekozen te worden. Deze vooringenomenheid is hard afgestraft. Ze hadden als bondje Beau moeten kiezen. Was was Lodewijk dan door de rest gekozen.
Goedemorgen,dat viel hem even vies tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 07:09 schreef SterreKaatje het volgende:
Oef, dat was vast even slikken voor Gerrit de praatjesmaker. (Met zijn: geen opleiding maar ik doe van alles) Niemand wilde hem in een bondje en zo belandde hij bij Marbrie...
SPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
@:Dotteke tijd voor een OP update?
Huidige bondgenoten:
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denisegedaan, thnxSPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Top!quote:
Ja dat konijn, geen idee wel bondje die zou passenquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Top!
Zou dat konijn er eigenlijk bij moeten als bewoner, en in welk bondje zit die eigenlijk?
Gebrek aan oppas misschien? Hoop dat ze de kabels daar goed weggewerkt hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat konijn, geen idee wel bondje die zou passenmisschien bij zijn baasje?
Waarom neem je zo beest uberhaupt mee
O ja, dat knabbelen ze helemaal kapotquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebrek aan oppas misschien? Hoop dat ze de kabels daar goed weggewerkt hebben
Volgens mij zag ik Mary al verschrikt reageren op de melding dat John militair is geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
Van John geloof ik dan weer wel dat ie militair was. Benieuwd of ie door Mary's bullshit heen prikt
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Lodewijk zei het precies goed: een hapje voor het plankje, een hapje voor mary. Irritant mens. Ook weer bij dat avondeten 'we missen alleen de witte wijn'.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou het zo neerzetten, zegt Lodewijk
Ja, maar dan is het zo op dat weet je, asosociaal, zegt Mary terwijl ze haar mond nog een keer vol propt..
Ah, dat verklaard wel een hoopquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:30 schreef PunkieePie het volgende:
Haar blog ook..
Wat een gek! Ze is ook nog eens hoogbegaafd![]()
https://mrsvenderleek.logze.nl/
Djiezus, zeggen dat je altijd alles 10 stappen vooruit ziet bla bla omdat je hoog begaafd bent. En dan kom je daar pas op je 60e achterquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:30 schreef PunkieePie het volgende:
Haar blog ook..
Wat een gek! Ze is ook nog eens hoogbegaafd![]()
https://mrsvenderleek.logze.nl/
Zolang nieuwe deelnemers zich blijven aanmelden en er naar gekeken wordt denk ik dat het nog wel een tijdje zal lopenquote:Op woensdag 10 april 2024 08:34 schreef wolffie het volgende:
Gerrit is leuk, heb hem ook bij utopia gevolgt, daar komt leuke tv van.
Hoelang gaat dit programma door?
Ik kijk er graag naar😋
Ook dat 'ver-Engelsen' van haar naam. Precies zoals Mrs. Bucketquote:Op woensdag 10 april 2024 05:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Djiezus, zeggen dat je altijd alles 10 stappen vooruit ziet bla bla omdat je hoog begaafd bent. En dan kom je daar pas op je 60e achteru is af
Uiterlijk een jaar net als een EJVJL.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:34 schreef wolffie het volgende:
Gerrit is leuk, heb hem ook bij utopia gevolgt, daar komt leuke tv van.
Hoelang gaat dit programma door?
Ik kijk er graag naar😋
En het bijzondere is dat ze een hele post heeft gewijd aan het ver-engelsen van de taal. En haar hekel daaraan..quote:Op woensdag 10 april 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook dat 'ver-Engelsen' van haar naam. Precies zoals Mrs. Bucket
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij leest die onzin allemaal? Respect hoor!quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
En het bijzondere is dat ze een hele post heeft gewijd aan het ver-engelsen van de taal. En haar hekel daaraan..
Hahaha nee, niet alles gelezen maar die zag ik toevallig wel.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jij leest die onzin allemaal? Respect hoor!
Zat te denken aan zo'n harige rupsquote:Op woensdag 10 april 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Beetje breed, lijkt wel kamerbreed tapijt. Niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 10 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zat te denken aan zo'n harige rupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
aub niet, eindelijk geen mel en beau opvulling meer in bijna alle uitzendingen. zien we ook wat van de andere bewoners als er geen irritant stelletje is.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja Beau is wel toe aan een nieuw bloempje
Gerrit probeert de rust te bewaren in z'n groepje waarin veel gedoe is en komt door Mary en Serena. Een heel drama om wat pittig eten. Zonder hem duurde dat conflict waarschijnlijk nog dagen voort. Hij heeft ook nog dat typische loopje uit Utopia. Mag van mij nog wel langer dan een maand blijven.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Kennen we Denise ook ergens van? De eerste stappen richting Beau worden gezet...voorspelbaar. Gerrit valt me ook mee, hij roert zich aardig.
Daar vind ik dus ook geen hol aan, het boeit me niet dat die halve loods en het konijn achter Chelsea aanlopen, Nick achter Rick aan zit en Beau en Denise aan elkaar snuffelen. Als dat het enige noemenswaardige is dat deze nieuwe groep de loods in brengt dan eh ...quote:Op woensdag 10 april 2024 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
aub niet, eindelijk geen mel en beau opvulling meer in bijna alle uitzendingen. zien we ook wat van de andere bewoners als er geen irritant stelletje is.
Gelijk weer 1 op 1 gesprekje voeren. Hij weet inderdaad hoe de hazen lopen in RLS land.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gerrit probeert de rust te bewaren in z'n groepje waarin veel gedoe is en komt door Mary en Serena. Een heel drama om wat pittig eten. Zonder hem duurde dat conflict waarschijnlijk nog dagen voort. Hij heeft ook nog dat typische loopje uit Utopia. Mag van mij nog wel langer dan een maand blijven.
Beau heeft Donna eruit gewerkt dat is gewoon de redenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wesley had ook op Erik gestemd mocht ie er nog in gezeten hebben
Wesley laat in een Instagram Story het volgende weten: “Ik weet vrijwel zeker dat ik op Erik had gestemd als ik er nog was geweest. Of dit nu het plan was van Ed en Rob, maakt me dan niet zo heel veel uit. Beau heb ik natuurlijk bijna zes maanden meegemaakt en is een geweldige kerel. Alleen zijn er helaas dingen gebeurd waardoor ik niet op hem zou kunnen stemmen.” Wat voor dingen dat zijn, houdt Wesley in het midden.
Ja, zeg dan niks
Kan goed inderdaad!quote:Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Beau heeft Donna eruit gewerkt dat is gewoon de reden
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:10 schreef King_Merc het volgende:
Ben benieuwd wanneer de slangen aan dat konijn beginnen
te erg voor woorden dit, vooral die kleine...ik ga even op mijn handen zittenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoe dom is blond gesprek mannen in de gym
Ja die was echquote:Op donderdag 11 april 2024 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
te erg voor woorden dit, vooral die kleine...ik ga even op mijn handen zitten
Dat heb ik gemist, dat Eduardo daar sterk in is...quote:Op woensdag 10 april 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Slim om topo eruit te halen, daar is Edu sterk in.
Zwaar vermoeiend weer. De febo mist het makkelijke opvulmateriaal van stelletjes voor de uitzendingen of zo.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit nu al een eindbaas. Maakt wel leuke TV. Die Denise en Chelsea zijn daar alleen in gezet om de mannen de hoofd op hol te brengen en vliegt van Beau naar Davey. En Chelsea gaat Gerrit checken morgen.
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Sam moet weer bakvormen jatten van smerige Beau, begint ook een act te worden dat kind hoor.
Is die van John van Chinese of Koreaanse afkomst?
Van Chelsey snap ik dat nog wel, maar die Denise is toch gewoon een soort Anita..quote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit nu al een eindbaas. Maakt wel leuke TV. Die Denise en Chelsea zijn daar alleen in gezet om de mannen de hoofd op hol te brengen en vliegt van Beau naar Davey. En Chelsea gaat Gerrit checken morgen.
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"quote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoe dom is blond gesprek mannen in de gym
ja zo iets iddquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"
Ja inderdaad, daarom twijfel ik.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.
Als je bevriend bent met die Nick snap ik dat wel, dat soort lowlifes trekt elkaar aan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"
Terwijl Bo zelf fucking dom isquote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef mootie het volgende:
Lentetaart
Eduardo: appeltaart
Bo: Ik val op slimme vrouwen.
op edu zit een blokkade bij mij.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef mootie het volgende:
Lentetaart
Eduardo: appeltaart
Bo: Ik val op slimme vrouwen.
Hij is in Zuid-Korea geboren volgens een interview.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.
quote:Op donderdag 11 april 2024 22:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, dat Eduardo daar sterk in is...
En direct toen het afgelopen was het verbaasd: "Wat zijn dat voor vragen joh?!"quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat verklaard alles.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is in Zuid-Korea geboren volgens een interview.
Dat hoorde ik ook jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En direct toen het afgelopen was verbaasd: "Wat zijn dat voor vragen joh?!"
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
op edu zit een blokkade bij mij.
Ja, beste Bo, dat moet haast wel als je dat zelf niet zo bent. Wat die stond te roepen over vrouwen was gewoon zielig.
Idd, met z'n Washington ligt in Canada.quote:
Als een stoer 'ventje' zijn muscles checken voor de spiegel. Ik kwam niet meer bij!!quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.
Hoe hij over vrouwen praat, vind ik heel apart voor iemand die zelf ooit vrouw was.
Tot nu toe niet veel.quote:
Ja, steeds die Nick met zou je die doen? Wat nou doen, vind ik zo'n rare uitspraak. Maar duidelijk dat er een aantal staan te springen om de seksscčnes en de daarbij behoordende extra zendtijd op zich te nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dit ineens, temption is-loods ofzo
Ik vind Mary nu wel leuk ..het zou nog best eens goede cyclus kunnen zijn voor de gieren, ben benieuwd of Sam dan ook iets van jaloers is of gaat irriteren ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Die John doet geen flikker in de groep, maar heeft wel de grootste bek. Dat gaat nog wel verder clashen. Dacht dat Gerrit wel een lastige zou hebben aan Mary maar niets blijkt minder waar, er is wel een klik of zo. Vind haar verder wel leuk, ze heeft wel charisma/attitude voor dit programma en is er dus hopelijk nog niet snel uit.
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.
Hoe hij over vrouwen praat, vind ik heel apart voor iemand die zelf ooit vrouw was.
En zij had relatief makkelijke vragen. Blijkbaar had ze echt geen idee van de antwoorden, want ze gokte ook nog eens 3x verkeerd. Typisch sneeuwvlokje, waarbij je je weer afvraagt of men tegenwoordig niets meer leert op school of dat ze in de klas met hele andere dingen bezig is geweest dan opletten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
dat laatstequote:Op zaterdag 13 april 2024 04:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
En zij had relatief makkelijke vragen. Blijkbaar had ze echt geen idee van de antwoorden, want ze gokte ook nog eens 3x verkeerd. Typisch sneeuwvlokje, waarbij je je weer afvraagt of men tegenwoordig niets meer leert op school of dat ze in de klas met hele andere dingen bezig is geweest dan opletten.
Ja die zijn echt van hetzelfde soortquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je bevriend bent met die Nick snap ik dat wel, dat soort lowlifes trekt elkaar aan.
En de uitspraak I have a Dream kende ze uit het Huis van Anubis en niet van MLK...Tegen Mary zeggen dat het haar allemaal niet interesseert, dan is het jammer dat niemand aan vraagt waarom ze dan aan een spelprogramma meedoet... Wat moet een bondje met zo'n leeghoofd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
En zij had relatief makkelijke vragen. Blijkbaar had ze echt geen idee van de antwoorden, want ze gokte ook nog eens 3x verkeerd. Typisch sneeuwvlokje, waarbij je je weer afvraagt of men tegenwoordig niets meer leert op school of dat ze in de klas met hele andere dingen bezig is geweest dan opletten.
Wacht ff, Edu zit in de Jeugdzorg? Hm, daar krijg ik een nare vibe van.quote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik hoop zo dat John Edu even goed aanpakt. (Ik heb echt een naar gevoel bij deze man) Ik snap zowel zijn functie in de jeugdzorg als bij de politie niet. Hij lijkt geen zelfreflectie en geen (fysieke) grenzen te kennen.
Gerrit laat zich wel echt goed zien, op een volwassen manier, heel benieuwd naar hem.
Denis zit inderdaad niets in, net als Bo trouwens, die vertoont nogal veel compensatiegedrag.
Benieuwd naar de nieuwe week.
Kust zeker al die kinderen ook op de mond....quote:Op maandag 15 april 2024 12:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wacht ff, Edu zit in de Jeugdzorg? Hm, daar krijg ik een nare vibe van.
Nja, ik doe liever geen heftige ongefundeerde speculatieve uitspraken maar ik zou mij zo kunnen voorstellen dat zo een iemand alternatieve motieven zou kunnen hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kust zeker al die kinderen ook op de mond....
Dát zou ik niet zo stellig zeggen als ik jou was....quote:Op maandag 15 april 2024 14:50 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dit moeten we echt uit ons hoofd zetten. Dit gaat niet meer gebeuren.
Al bijna een jaar verder en nog denken dat er livestreams komen.quote:Op maandag 15 april 2024 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dát zou ik niet zo stellig zeggen als ik jou was....
De kans dat ze helemaal stoppen met livestreams is aanwezig, de kijkcijfers zijn ok met zonder.quote:Op maandag 15 april 2024 15:25 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Al bijna een jaar verder en nog denken dat er livestreams komen.
Precies. Als de kijkcijfers wellicht slecht waren geweest hadden ze nog de livestreams uit de kast kunnen trekken in de hoop dat de kijkcijfers dan zouden stijgen. Maar met de kijkcijfers die ze nu al hebben vinden ze het wel prima zo, kennelijk. John de Molquote:Op maandag 15 april 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
De kans dat ze helemaal stoppen met livestreams is aanwezig, de kijkcijfers zijn ok met zonder.
Ja en? Ik sluit dat nog steeds niet uit omdat het gewoon een verrijking is voor het format dat zie je bij BB ook. En het hoort ook gewoon bij de RLS die John de Mol zo bedacht heeft dat is met streams om de community te vergroten en op te bouwen rondom het programma en het meer te laten leven.quote:Op maandag 15 april 2024 15:25 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Al bijna een jaar verder en nog denken dat er livestreams komen.
Ze zijn er niet eens mee begonnen dus ze weten dat ook niet.....quote:Op maandag 15 april 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
De kans dat ze helemaal stoppen met livestreams is aanwezig, de kijkcijfers zijn ok met zonder.
Denk dat ze bijna 100.000 kijkers meer hebben dan met EJVJL.quote:Op maandag 15 april 2024 16:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn er niet eens mee begonnen dus ze weten dat ook niet.....
Het programma loopt nu zo'n 4 a 5 dagen achter. Als er streams komen is er heel wat werk aan de winkel voor de febo.quote:
Geheimpje; dat was bij EJVJL ook het geval.quote:Op maandag 15 april 2024 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het programma loopt nu zo'n 4 a 5 dagen achter. Als er streams komen is er heel wat werk aan de winkel voor de febo.
Ik denk het ook..quote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Krijgt die Nick eindelijk een gele kaart? zal tijd worden
ja dat dusquote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Was wel echt fucking raar dat Davy opeens bedenkt dat er iemand op de kamer zit/ kan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |