Gelijk weer 1 op 1 gesprekje voeren. Hij weet inderdaad hoe de hazen lopen in RLS land.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gerrit probeert de rust te bewaren in z'n groepje waarin veel gedoe is en komt door Mary en Serena. Een heel drama om wat pittig eten. Zonder hem duurde dat conflict waarschijnlijk nog dagen voort. Hij heeft ook nog dat typische loopje uit Utopia. Mag van mij nog wel langer dan een maand blijven.
Beau heeft Donna eruit gewerkt dat is gewoon de redenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wesley had ook op Erik gestemd mocht ie er nog in gezeten hebben
Wesley laat in een Instagram Story het volgende weten: “Ik weet vrijwel zeker dat ik op Erik had gestemd als ik er nog was geweest. Of dit nu het plan was van Ed en Rob, maakt me dan niet zo heel veel uit. Beau heb ik natuurlijk bijna zes maanden meegemaakt en is een geweldige kerel. Alleen zijn er helaas dingen gebeurd waardoor ik niet op hem zou kunnen stemmen.” Wat voor dingen dat zijn, houdt Wesley in het midden.
Ja, zeg dan niks
Kan goed inderdaad!quote:Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Beau heeft Donna eruit gewerkt dat is gewoon de reden
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:10 schreef King_Merc het volgende:
Ben benieuwd wanneer de slangen aan dat konijn beginnen
te erg voor woorden dit, vooral die kleine...ik ga even op mijn handen zittenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoe dom is blond gesprek mannen in de gym
Ja die was echquote:Op donderdag 11 april 2024 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
te erg voor woorden dit, vooral die kleine...ik ga even op mijn handen zitten
Dat heb ik gemist, dat Eduardo daar sterk in is...quote:Op woensdag 10 april 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Slim om topo eruit te halen, daar is Edu sterk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |