SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft natuurlijk testosteron injecties gehad.quote:
Zag dat jongens op het voetbalveld weleens doen. En dat vond ik al smerig. Maar een volwassen vrouw die dit doet is echt nog zoveel ranziger! En dan zeggen dat ze het niet expres deed. Hoe doe je dat per ongeluk? Een kant van je neus dichtdrukken en met de andere kant keihard uitblazen. Niet expres.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 04:15 schreef DutchBlend het volgende:
Gadverdamme man die Melanie een beetje d'r neus uitblazen midden in de huiskamer. Of Beau er nou zit of niet, dit is echt super smerig.
En dan nog zielig gaan doen ook als Beau boos wordt. Wat een debiel joh
Ze gaan zo te zien de slaapkamer bezet houden met zijn allen zodat Mel en Beau er niet kunnen seksen.quote:
Beter maar wachten tot die 3 Nieuwe komen, ik voel al aan dat de winnaar vd de Maandelijkse Ton ook nu weer niet interessant gaat worden... eigenlijk zijn elke keer de nieuwkomers leuker dan weer 4 weken BS aan te kijkenquote:
Ben mel/beau beu.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze gaan zo te zien de slaapkamer bezet houden met zijn allen zodat Mel en Beau er niet kunnen seksen.
Ik weet niet meer wie het zei, was het Erik of Lodewijk, die zei dat Mel niet helemaal honderd was. Nou nu nog hopen dat anderen dat ook zien of dat Beau het zelfs doorkrijgt. Al vind ik beau ook irritant hoor. En naast hun staan Nick en Sam echt op hoog irritatie level bij mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Anders ik wel, dat sjacho/pruillip hoofd van die Mel pfffff
Dat heb ik niet gehoord maar ik kan mij voorstellen dat ze dat denken door haar gedrag. Beau maakt er gewoon gebruik van. Verder voegt hij idd niets toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei, was het Erik of Lodewijk, die zei dat Mel niet helemaal honderd was. Nou nu nog hopen dat anderen dat ook zien of dat Beau het zelfs doorkrijgt. Al vind ik beau ook irritant hoor. En naast hun staan Nick en Sam echt op hoog irritatie level bij mij.
Maar dan moeten ze twee slaapkamers bezet houden, want ze kunnen kiezen voor bedje Mel of bedje Beau, en anders gaan ze gewoon in de sauna liggen neuken. Maakt vieze Mel niks uit. Echt wat is die me aan 't tegenvallen de laatste week. Eerst dat snot incident en daarna een scheet laten op iemands kussen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze gaan zo te zien de slaapkamer bezet houden met zijn allen zodat Mel en Beau er niet kunnen seksen.
Volgende maand een bondje van Bo, Mel, Nick en Sam. Alle kleuters bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:23 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Bo echt een gozertje was maar later zag ik toch wat trekjes van 'het' en toen wist ik toch dat het een meisje is geweest. Ze komt wel lekker rebels over moet ik zeggen, ben benieuwd wat dit nog gaat opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop