Begint een patroon te worden, nog even en we kunnen 'm uitzetten als de reclame begint, en dan hebben we door de terugblik de dag erop niks gemistquote:Op woensdag 20 maart 2024 01:13 schreef DutchBlend het volgende:
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
De uitslag is al bekend, de nieuwe puntenstand was in beeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
Inderdaad. Ze weten toch waar ze zich voor hebben opgegeven?! Dan wacht zo'n telefoontje maar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
Migraine kan behoorlijk naar zijn. Maar als je daar zo'n last van heb, waarom ga je dan met zo'n spelprogramma meedoen. Of had ze TI in gedachten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..
Ja, en niet te doen lijkt mij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
48 uurs opdracht, zulke opdrachten zijn leuk met streams
Lastig inderdaad, bij ejvjl was het niet iedereen gelukt, dat kostte dan punten van het totaal te winnen bedrag, hier is het meteen klaar als er 1 faalt.quote:
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Komt die clown met een mes om mee te gooien
Ik zeg je, hij is de mannelijke Zoe hier
Doelde dan ook voornamelijk op dit aspect van Zoequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en schijt heeft ana anderen. Èn hij is dom.
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.
Met zijn splaak geblek...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |