abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212890197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 01:13 schreef DutchBlend het volgende:
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
Begint een patroon te worden, nog even en we kunnen 'm uitzetten als de reclame begint, en dan hebben we door de terugblik de dag erop niks gemist ;)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212890680
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
India, ga er na toe!
pi_212890732
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfer: 471.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 23, netjes dus weer.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:05:11 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212890801
Jureerbare rekuitzendingen, die ergelijke zooi moeten ze mee stoppen, je kan gewoon 3 dagen overslaan en naar de uitslag kijken, tussenin gebeurt toch geen zak :{
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:07:39 #275
3542 Gia
User under construction
pi_212890817
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
De uitslag is al bekend, de nieuwe puntenstand was in beeld.
pi_212896620
Begin fan te worden van Sam :)
pi_212896671
Mary meteen overmoedig met haar 'we winnen toch wel' ..

Sam die verstandiger is dan de soldaat Mary _O-
pi_212896764
Davey is nog meer cringe dan Daan was joh :D
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:09:29 #279
111260 Charmian
a little joy
pi_212896924
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:11:05 #280
111260 Charmian
a little joy
pi_212896969
Oh ze gaat naar het zkh voor d'r migraine. Ik zou zeggen pak meteen je koffers en ga lekker thuis uitzieken.
pi_212896980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
Inderdaad. Ze weten toch waar ze zich voor hebben opgegeven?! Dan wacht zo'n telefoontje maar.
pi_212896984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:14:11 #283
111260 Charmian
a little joy
pi_212897069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..
Migraine kan behoorlijk naar zijn. Maar als je daar zo'n last van heb, waarom ga je dan met zo'n spelprogramma meedoen. Of had ze TI in gedachten.
pi_212897159
Komt die clown met een mes om mee te gooien :N

Ik zeg je, hij is de mannelijke Zoe hier
pi_212897287
48 uurs opdracht, zulke opdrachten zijn leuk met streams :)
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:27:58 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212897447
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
48 uurs opdracht, zulke opdrachten zijn leuk met streams :)
Ja, en niet te doen lijkt mij.
pi_212897878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja, en niet te doen lijkt mij.
Lastig inderdaad, bij ejvjl was het niet iedereen gelukt, dat kostte dan punten van het totaal te winnen bedrag, hier is het meteen klaar als er 1 faalt.
pi_212899223
Weer een copycat opdracht uit EJVJL, 48 uur lang wakker blijven en maximaal 10 seconden je ogen dicht houden. Bij EJVJL gingen ze in de nacht hardlopen om wakker te blijven. En hoorde ze opperen om veel te douchen, maar dan kak je juist in daarna en wordt je rozig.
Zoals gezegd dat is leuk om te volgen als er streams zijn, bij zo'n knip en plakshow is het toch wat minder leuk. Dan kun je als kijker van de streams echt mee leven, dat stukje krijg je nu niet mee.
Sam is echt een moeilijk opvoedbaar kind daar, en dan die Mel die niet tegen haar verlies kan. Benieuwd of die nog lang blijft daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212899284
Leuk kijkje achter de schermen bij De Bondgenoten, de Febo in het echt. Ook die Oempa Loempa Martijn uit EJVJL is nog steeds uitvoerend producent bij deze show.
https://www.instagram.com/p/C4qcXTGoqyU/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 21 maart 2024 @ 10:12:40 #290
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212901858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Begin fan te worden van Sam :)
was ik al en nu nog meer *O*
... en huiver mee
pi_212902274
De kijkcijfers van vorige week donderdag, voetbalavond maar toch opvallend mooie cijfers:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 484.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20 ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212902371
De groep was eergisteren weer goed hypocriet bezig hoor. Zij blijven heel kinderachtig achter Mel aan lopen en proberen af te kijken/vals te spelen en dan beweren zij dat Mel degene is die kinderachtig en oneerlijk bezig is. Halloooo, omgekeerde wereld? Júllie team heeft oneigenlijk gebruik gemaakt van de tablets, niet Melanie. Gatverdamme.
Jammer dat Mel verloren heeft. Ik vond Kainé het slechtst van iedereen, maar goed, wie ben ik.

Eindelijk hebben ze een nieuwe manier gevonden om de brief te bezorgen. Props voor wie dat bedacht heeft. En ik hoop echt zo dat de slangen falen deze opdracht. :@

Ik weet niet wat ik van Daniëlle moet denken. Zij is van nature sowieso een aandachtstrekker en een aansteller dus ja, in hoeverre dikt ze het nu aan? Zij zal vast hoofdpijn hebben, maar dat overdreven zielig kijken en praten is in ieder geval aandachtzoekerij. Dus ja. Ik hoop dat ze wegblijft.
Hotapnyc
pi_212902461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Komt die clown met een mes om mee te gooien :N

Ik zeg je, hij is de mannelijke Zoe hier
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.
Hotapnyc
pi_212902509
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en schijt heeft ana anderen. Èn hij is dom.
Doelde dan ook voornamelijk op dit aspect van Zoe ;)
Maar ook de manier van praten doet me aan Zoe denken.

Verder ben ik het wel met je eens .Vind het ook een eikel.
  donderdag 21 maart 2024 @ 11:15:18 #295
3542 Gia
User under construction
pi_212902515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.
pi_212904254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.
Met zijn splaak geblek...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 21 maart 2024 @ 19:54:48 #297
111260 Charmian
a little joy
pi_212907458
Wijs besluit.
pi_212907850
Bo wordt echt Boos Boos :D
pi_212907855
Wat zat Eduardo dan weer vreemd over dat been van Kaine te aaien :?
pi_212907892
Ben het Davey/Kim verhaallijntje nu al beu }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')