En het bijzondere is dat ze een hele post heeft gewijd aan het ver-engelsen van de taal. En haar hekel daaraan..quote:Op woensdag 10 april 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook dat 'ver-Engelsen' van haar naam. Precies zoals Mrs. Bucket
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij leest die onzin allemaal? Respect hoor!quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
En het bijzondere is dat ze een hele post heeft gewijd aan het ver-engelsen van de taal. En haar hekel daaraan..
Hahaha nee, niet alles gelezen maar die zag ik toevallig wel.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jij leest die onzin allemaal? Respect hoor!
Zat te denken aan zo'n harige rupsquote:Op woensdag 10 april 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Beetje breed, lijkt wel kamerbreed tapijt. Niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 10 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zat te denken aan zo'n harige rupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
aub niet, eindelijk geen mel en beau opvulling meer in bijna alle uitzendingen. zien we ook wat van de andere bewoners als er geen irritant stelletje is.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja Beau is wel toe aan een nieuw bloempje
Gerrit probeert de rust te bewaren in z'n groepje waarin veel gedoe is en komt door Mary en Serena. Een heel drama om wat pittig eten. Zonder hem duurde dat conflict waarschijnlijk nog dagen voort. Hij heeft ook nog dat typische loopje uit Utopia. Mag van mij nog wel langer dan een maand blijven.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Kennen we Denise ook ergens van? De eerste stappen richting Beau worden gezet...voorspelbaar. Gerrit valt me ook mee, hij roert zich aardig.
Daar vind ik dus ook geen hol aan, het boeit me niet dat die halve loods en het konijn achter Chelsea aanlopen, Nick achter Rick aan zit en Beau en Denise aan elkaar snuffelen. Als dat het enige noemenswaardige is dat deze nieuwe groep de loods in brengt dan eh ...quote:Op woensdag 10 april 2024 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
aub niet, eindelijk geen mel en beau opvulling meer in bijna alle uitzendingen. zien we ook wat van de andere bewoners als er geen irritant stelletje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |