Zwaar vermoeiend weer. De febo mist het makkelijke opvulmateriaal van stelletjes voor de uitzendingen of zo.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit nu al een eindbaas. Maakt wel leuke TV. Die Denise en Chelsea zijn daar alleen in gezet om de mannen de hoofd op hol te brengen en vliegt van Beau naar Davey. En Chelsea gaat Gerrit checken morgen.
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Sam moet weer bakvormen jatten van smerige Beau, begint ook een act te worden dat kind hoor.
Is die van John van Chinese of Koreaanse afkomst?
Van Chelsey snap ik dat nog wel, maar die Denise is toch gewoon een soort Anita..quote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit nu al een eindbaas. Maakt wel leuke TV. Die Denise en Chelsea zijn daar alleen in gezet om de mannen de hoofd op hol te brengen en vliegt van Beau naar Davey. En Chelsea gaat Gerrit checken morgen.
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"quote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoe dom is blond gesprek mannen in de gym
ja zo iets iddquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"
Ja inderdaad, daarom twijfel ik.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.
Als je bevriend bent met die Nick snap ik dat wel, dat soort lowlifes trekt elkaar aan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"
Terwijl Bo zelf fucking dom isquote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef mootie het volgende:
Lentetaart
Eduardo: appeltaart
Bo: Ik val op slimme vrouwen.
op edu zit een blokkade bij mij.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef mootie het volgende:
Lentetaart
Eduardo: appeltaart
Bo: Ik val op slimme vrouwen.
Hij is in Zuid-Korea geboren volgens een interview.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.
quote:Op donderdag 11 april 2024 22:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, dat Eduardo daar sterk in is...
En direct toen het afgelopen was het verbaasd: "Wat zijn dat voor vragen joh?!"quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat verklaard alles.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is in Zuid-Korea geboren volgens een interview.
Dat hoorde ik ook jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En direct toen het afgelopen was verbaasd: "Wat zijn dat voor vragen joh?!"
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
op edu zit een blokkade bij mij.
Ja, beste Bo, dat moet haast wel als je dat zelf niet zo bent. Wat die stond te roepen over vrouwen was gewoon zielig.
Als een stoer 'ventje' zijn muscles checken voor de spiegel. Ik kwam niet meer bij!!quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.
Hoe hij over vrouwen praat, vind ik heel apart voor iemand die zelf ooit vrouw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |