Gelijk weer 1 op 1 gesprekje voeren. Hij weet inderdaad hoe de hazen lopen in RLS land.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gerrit probeert de rust te bewaren in z'n groepje waarin veel gedoe is en komt door Mary en Serena. Een heel drama om wat pittig eten. Zonder hem duurde dat conflict waarschijnlijk nog dagen voort. Hij heeft ook nog dat typische loopje uit Utopia. Mag van mij nog wel langer dan een maand blijven.
Beau heeft Donna eruit gewerkt dat is gewoon de redenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wesley had ook op Erik gestemd mocht ie er nog in gezeten hebben
Wesley laat in een Instagram Story het volgende weten: “Ik weet vrijwel zeker dat ik op Erik had gestemd als ik er nog was geweest. Of dit nu het plan was van Ed en Rob, maakt me dan niet zo heel veel uit. Beau heb ik natuurlijk bijna zes maanden meegemaakt en is een geweldige kerel. Alleen zijn er helaas dingen gebeurd waardoor ik niet op hem zou kunnen stemmen.” Wat voor dingen dat zijn, houdt Wesley in het midden.
Ja, zeg dan niks
Kan goed inderdaad!quote:Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Beau heeft Donna eruit gewerkt dat is gewoon de reden
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:10 schreef King_Merc het volgende:
Ben benieuwd wanneer de slangen aan dat konijn beginnen
te erg voor woorden dit, vooral die kleine...ik ga even op mijn handen zittenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoe dom is blond gesprek mannen in de gym
Ja die was echquote:Op donderdag 11 april 2024 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
te erg voor woorden dit, vooral die kleine...ik ga even op mijn handen zitten
Dat heb ik gemist, dat Eduardo daar sterk in is...quote:Op woensdag 10 april 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Slim om topo eruit te halen, daar is Edu sterk in.
Zwaar vermoeiend weer. De febo mist het makkelijke opvulmateriaal van stelletjes voor de uitzendingen of zo.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit nu al een eindbaas. Maakt wel leuke TV. Die Denise en Chelsea zijn daar alleen in gezet om de mannen de hoofd op hol te brengen en vliegt van Beau naar Davey. En Chelsea gaat Gerrit checken morgen.
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Sam moet weer bakvormen jatten van smerige Beau, begint ook een act te worden dat kind hoor.
Is die van John van Chinese of Koreaanse afkomst?
Van Chelsey snap ik dat nog wel, maar die Denise is toch gewoon een soort Anita..quote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit nu al een eindbaas. Maakt wel leuke TV. Die Denise en Chelsea zijn daar alleen in gezet om de mannen de hoofd op hol te brengen en vliegt van Beau naar Davey. En Chelsea gaat Gerrit checken morgen.
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"quote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoe dom is blond gesprek mannen in de gym
ja zo iets iddquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"
Ja inderdaad, daarom twijfel ik.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.
Als je bevriend bent met die Nick snap ik dat wel, dat soort lowlifes trekt elkaar aan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sowieso is nieuwkomer Denise extreem simpel...zij wist werkelijk niet 1 simpele multiple choice vraag correct te beantwoorden en heeft zelfs het lef om dankzij de winst van haar bondgenoten te roepen: "Wij zijn kapot slim"
Terwijl Bo zelf fucking dom isquote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef mootie het volgende:
Lentetaart
Eduardo: appeltaart
Bo: Ik val op slimme vrouwen.
op edu zit een blokkade bij mij.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef mootie het volgende:
Lentetaart
Eduardo: appeltaart
Bo: Ik val op slimme vrouwen.
Hij is in Zuid-Korea geboren volgens een interview.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft een Koreaans hoofd, imo.
quote:Op donderdag 11 april 2024 22:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, dat Eduardo daar sterk in is...
En direct toen het afgelopen was het verbaasd: "Wat zijn dat voor vragen joh?!"quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat verklaard alles.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is in Zuid-Korea geboren volgens een interview.
Dat hoorde ik ook jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En direct toen het afgelopen was verbaasd: "Wat zijn dat voor vragen joh?!"
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
op edu zit een blokkade bij mij.
Ja, beste Bo, dat moet haast wel als je dat zelf niet zo bent. Wat die stond te roepen over vrouwen was gewoon zielig.
Idd, met z'n Washington ligt in Canada.quote:
Als een stoer 'ventje' zijn muscles checken voor de spiegel. Ik kwam niet meer bij!!quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.
Hoe hij over vrouwen praat, vind ik heel apart voor iemand die zelf ooit vrouw was.
Tot nu toe niet veel.quote:
Ja, steeds die Nick met zou je die doen? Wat nou doen, vind ik zo'n rare uitspraak. Maar duidelijk dat er een aantal staan te springen om de seksscčnes en de daarbij behoordende extra zendtijd op zich te nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dit ineens, temption is-loods ofzo
Ik vind Mary nu wel leuk ..het zou nog best eens goede cyclus kunnen zijn voor de gieren, ben benieuwd of Sam dan ook iets van jaloers is of gaat irriteren ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Die John doet geen flikker in de groep, maar heeft wel de grootste bek. Dat gaat nog wel verder clashen. Dacht dat Gerrit wel een lastige zou hebben aan Mary maar niets blijkt minder waar, er is wel een klik of zo. Vind haar verder wel leuk, ze heeft wel charisma/attitude voor dit programma en is er dus hopelijk nog niet snel uit.
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo raar. Heel dom en ook heel extreem in het proberen mannelijk en stoer te doen.
Hoe hij over vrouwen praat, vind ik heel apart voor iemand die zelf ooit vrouw was.
En zij had relatief makkelijke vragen. Blijkbaar had ze echt geen idee van de antwoorden, want ze gokte ook nog eens 3x verkeerd. Typisch sneeuwvlokje, waarbij je je weer afvraagt of men tegenwoordig niets meer leert op school of dat ze in de klas met hele andere dingen bezig is geweest dan opletten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
dat laatstequote:Op zaterdag 13 april 2024 04:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
En zij had relatief makkelijke vragen. Blijkbaar had ze echt geen idee van de antwoorden, want ze gokte ook nog eens 3x verkeerd. Typisch sneeuwvlokje, waarbij je je weer afvraagt of men tegenwoordig niets meer leert op school of dat ze in de klas met hele andere dingen bezig is geweest dan opletten.
Ja die zijn echt van hetzelfde soortquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je bevriend bent met die Nick snap ik dat wel, dat soort lowlifes trekt elkaar aan.
En de uitspraak I have a Dream kende ze uit het Huis van Anubis en niet van MLK...Tegen Mary zeggen dat het haar allemaal niet interesseert, dan is het jammer dat niemand aan vraagt waarom ze dan aan een spelprogramma meedoet... Wat moet een bondje met zo'n leeghoofd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
En zij had relatief makkelijke vragen. Blijkbaar had ze echt geen idee van de antwoorden, want ze gokte ook nog eens 3x verkeerd. Typisch sneeuwvlokje, waarbij je je weer afvraagt of men tegenwoordig niets meer leert op school of dat ze in de klas met hele andere dingen bezig is geweest dan opletten.
Wacht ff, Edu zit in de Jeugdzorg? Hm, daar krijg ik een nare vibe van.quote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik hoop zo dat John Edu even goed aanpakt. (Ik heb echt een naar gevoel bij deze man) Ik snap zowel zijn functie in de jeugdzorg als bij de politie niet. Hij lijkt geen zelfreflectie en geen (fysieke) grenzen te kennen.
Gerrit laat zich wel echt goed zien, op een volwassen manier, heel benieuwd naar hem.
Denis zit inderdaad niets in, net als Bo trouwens, die vertoont nogal veel compensatiegedrag.
Benieuwd naar de nieuwe week.
Kust zeker al die kinderen ook op de mond....quote:Op maandag 15 april 2024 12:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wacht ff, Edu zit in de Jeugdzorg? Hm, daar krijg ik een nare vibe van.
Nja, ik doe liever geen heftige ongefundeerde speculatieve uitspraken maar ik zou mij zo kunnen voorstellen dat zo een iemand alternatieve motieven zou kunnen hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kust zeker al die kinderen ook op de mond....
Dát zou ik niet zo stellig zeggen als ik jou was....quote:Op maandag 15 april 2024 14:50 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dit moeten we echt uit ons hoofd zetten. Dit gaat niet meer gebeuren.
Al bijna een jaar verder en nog denken dat er livestreams komen.quote:Op maandag 15 april 2024 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dát zou ik niet zo stellig zeggen als ik jou was....
De kans dat ze helemaal stoppen met livestreams is aanwezig, de kijkcijfers zijn ok met zonder.quote:Op maandag 15 april 2024 15:25 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Al bijna een jaar verder en nog denken dat er livestreams komen.
Precies. Als de kijkcijfers wellicht slecht waren geweest hadden ze nog de livestreams uit de kast kunnen trekken in de hoop dat de kijkcijfers dan zouden stijgen. Maar met de kijkcijfers die ze nu al hebben vinden ze het wel prima zo, kennelijk. John de Molquote:Op maandag 15 april 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
De kans dat ze helemaal stoppen met livestreams is aanwezig, de kijkcijfers zijn ok met zonder.
Ja en? Ik sluit dat nog steeds niet uit omdat het gewoon een verrijking is voor het format dat zie je bij BB ook. En het hoort ook gewoon bij de RLS die John de Mol zo bedacht heeft dat is met streams om de community te vergroten en op te bouwen rondom het programma en het meer te laten leven.quote:Op maandag 15 april 2024 15:25 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Al bijna een jaar verder en nog denken dat er livestreams komen.
Ze zijn er niet eens mee begonnen dus ze weten dat ook niet.....quote:Op maandag 15 april 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
De kans dat ze helemaal stoppen met livestreams is aanwezig, de kijkcijfers zijn ok met zonder.
Denk dat ze bijna 100.000 kijkers meer hebben dan met EJVJL.quote:Op maandag 15 april 2024 16:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn er niet eens mee begonnen dus ze weten dat ook niet.....
Het programma loopt nu zo'n 4 a 5 dagen achter. Als er streams komen is er heel wat werk aan de winkel voor de febo.quote:
Geheimpje; dat was bij EJVJL ook het geval.quote:Op maandag 15 april 2024 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het programma loopt nu zo'n 4 a 5 dagen achter. Als er streams komen is er heel wat werk aan de winkel voor de febo.
Ik denk het ook..quote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Krijgt die Nick eindelijk een gele kaart? zal tijd worden
ja dat dusquote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Was wel echt fucking raar dat Davy opeens bedenkt dat er iemand op de kamer zit/ kan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |