Volgens mij mag ze dat ook niet zeggen.. geen sbs productie..quote:Op maandag 8 april 2024 20:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Toch bijzonder dat Chelsea niks zegt over haar Big Brother verleden.. en leuk voor haar collega's, weer een paar maanden weglekker zo'n collega.
Heeft hij een adresje voor.quote:Op maandag 8 april 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gerrit verliest zijn haartjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het spel wat zij bedoelen is, denk ik, het feit dat ze als bondje Lodewijk kozen, omdat Beau ervan uitging, wel door de rest gekozen te worden. Deze vooringenomenheid is hard afgestraft. Ze hadden als bondje Beau moeten kiezen. Was was Lodewijk dan door de rest gekozen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Utopia werd behoorlijk besproken door Gerrit, maar Chelsea was van de concurrent maar het zal best besproken zijn daar maar dat heeft de montage niet overleefd.quote:Op maandag 8 april 2024 20:29 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze dat ook niet zeggen.. geen sbs productie..
Zo zie ik het niet.quote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het spel wat zij bedoelen is, denk ik, het feit dat ze als bondje Lodewijk kozen, omdat Beau ervan uitging, wel door de rest gekozen te worden. Deze vooringenomenheid is hard afgestraft. Ze hadden als bondje Beau moeten kiezen. Was was Lodewijk dan door de rest gekozen.
Goedemorgen,dat viel hem even vies tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 07:09 schreef SterreKaatje het volgende:
Oef, dat was vast even slikken voor Gerrit de praatjesmaker. (Met zijn: geen opleiding maar ik doe van alles) Niemand wilde hem in een bondje en zo belandde hij bij Marbrie...
SPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
@:Dotteke tijd voor een OP update?
Huidige bondgenoten:
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denisegedaan, thnxSPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Top!quote:
Ja dat konijn, geen idee wel bondje die zou passenquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Top!
Zou dat konijn er eigenlijk bij moeten als bewoner, en in welk bondje zit die eigenlijk?
Gebrek aan oppas misschien? Hoop dat ze de kabels daar goed weggewerkt hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat konijn, geen idee wel bondje die zou passenmisschien bij zijn baasje?
Waarom neem je zo beest uberhaupt mee
O ja, dat knabbelen ze helemaal kapotquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebrek aan oppas misschien? Hoop dat ze de kabels daar goed weggewerkt hebben
Volgens mij zag ik Mary al verschrikt reageren op de melding dat John militair is geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
Van John geloof ik dan weer wel dat ie militair was. Benieuwd of ie door Mary's bullshit heen prikt
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |