SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea hadden we kunnen weten, Nick trekt al die RLS deelnemers mee z'n auto in op de Mac parkeerplaats“Surrounded by losers, misfits and boozers”
In Utopia deed hij altijd samen met Jessie alsof hij de slimste was, dus ben benieuwd hoe dat zich in de bondgenoten gaat uitpakken.quote:Op maandag 8 april 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Nog dikker geworden die gekke Gerrit, maar toch een stukje herkenbaarheid in de show. Kijken welke streken hij gaat uithalen, want daar was hij nogal van in Utopia tot het irritante aan toe vond ik dan des tijds.
Jessie zou ook wel leuk zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In Utopia deed hij altijd samen met Jessie alsof hij de slimste was, dus ben benieuwd hoe dat zich in de bondgenoten gaat uitpakken.
Febo gooi er de volgende maand Shelly in en je hebt vuurwerk.
We gaan het zien.quote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Kaine wordt het nieuwe knuffelmeisje van Beau!?
Ik blijf het een aparte vinden een beetje een ratje.quote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
En Eduardo geeft er maar weer eens een kusje op
Hij heeft idd een smerig kantje ...quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte vinden een beetje een ratje.
Dat dus.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Ja want wat is er spel aan, iemand finale niet gunnen. Zij hadden er miets bij te winnen. Sterker nog als Beau in finale had gestaan was er een sterke speler minder overgebleven aangezien Erik zou vertrekken.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |