quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
ReünieIk ben die kerel rechts nu al vergeten haha. Tja de meeste zullen nu wel weer terug moeten naar hun saaie kantoorbaan.. Kim werkt hier in de buurt, benieuwd of ze terugkomt bij haar oude werk.SPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olivier!?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik ben die kerel rechts nu al vergeten haha. Tja de meeste zullen nu wel weer terug moeten naar hun saaie kantoorbaan.. Kim werkt hier in de buurt, benieuwd of ze terugkomt bij haar oude werk.
Inderdaad heel vreemd, die einddatum zal waarschijnlijk vooraf zijn afgesproken... Of ze hebben achter de schermen een dealtje met haar gesloten. Het programma kan niet eeuwig doorgaan met dezelfde deelnemers en ze hopen misschien op spektakel als Beau straks aan de haal gaat met een nieuw meisje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemist
En misschien omdat de kans 1 op 16 wel heel klein is gezien sommige er al vanaf het begin in zitten en nog nooit in de finale hebben gestaan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Die ene dame is wel heel mooi, met haar ogen
Toch ben ik geheel niet blij met de nieuwe deelnemers. Misschien omdat ik nog niet weet wat ze in huis hebben.. hoe dan ook, een beetje meer kleur en wat meer gedurft ogende nieuwen, was een goede zaak geweest.
Ik kan me echter ook voorstellen dat het gewoon werkelijk heel slecht gaat met de inschrijvingen, doordat ze er al langer op beeld een potje van maken.
Ja? Vond hem toen het grappigste daar, droogkloot pur sangquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Zegt genoeg dat ik hem nu al vergeten ben als dag 1 kijker.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je hebt wel een punt. Wss ben ik bij nader inzien iets te achterdochtig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:18 schreef Cosima het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit. Heel veel mensen hier denken dat alles geacteerd is en er blijkbaar mega goede acteurs voorbij komen in een reality show. De emoties van Mel, Beau waren overduidelijk echt. En zo raar is het toch niet dat alle ratten zich even samen in een slaapkamer hebben teruggetrokken terwijl Beau e.a. in de woonkamer waren. En juist dat om uitleg vragen, maar ook niks kunnen aannemen, is super real.
Het zou wel kunnen dat het idee van Eduardo en die andere ouwe dude eigenlijk van Febo komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea hadden we kunnen weten, Nick trekt al die RLS deelnemers mee z'n auto in op de Mac parkeerplaats“Surrounded by losers, misfits and boozers”
In Utopia deed hij altijd samen met Jessie alsof hij de slimste was, dus ben benieuwd hoe dat zich in de bondgenoten gaat uitpakken.quote:Op maandag 8 april 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Nog dikker geworden die gekke Gerrit, maar toch een stukje herkenbaarheid in de show. Kijken welke streken hij gaat uithalen, want daar was hij nogal van in Utopia tot het irritante aan toe vond ik dan des tijds.
Jessie zou ook wel leuk zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In Utopia deed hij altijd samen met Jessie alsof hij de slimste was, dus ben benieuwd hoe dat zich in de bondgenoten gaat uitpakken.
Febo gooi er de volgende maand Shelly in en je hebt vuurwerk.
We gaan het zien.quote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Kaine wordt het nieuwe knuffelmeisje van Beau!?
Ik blijf het een aparte vinden een beetje een ratje.quote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
En Eduardo geeft er maar weer eens een kusje op
Hij heeft idd een smerig kantje ...quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte vinden een beetje een ratje.
Dat dus.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Ja want wat is er spel aan, iemand finale niet gunnen. Zij hadden er miets bij te winnen. Sterker nog als Beau in finale had gestaan was er een sterke speler minder overgebleven aangezien Erik zou vertrekken.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Wat een ratjes die 2 oudjes. Menen er geen zak van met hun 'het is een spel'. Dit was gewoon op de man gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |