Ik vermoed iets met een contract. Regna zei daar laatst iets over in een live.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemist
Ik dacht ik ook aan, zullen ze voor een aantal maanden moeten tekenen of zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vermoed iets met een contract. Regna zei daar laatst iets over in een live.
Beetje overdreven dit. Heel veel mensen hier denken dat alles geacteerd is en er blijkbaar mega goede acteurs voorbij komen in een reality show. De emoties van Mel, Beau waren overduidelijk echt. En zo raar is het toch niet dat alle ratten zich even samen in een slaapkamer hebben teruggetrokken terwijl Beau e.a. in de woonkamer waren. En juist dat om uitleg vragen, maar ook niks kunnen aannemen, is super real.quote:Op zaterdag 6 april 2024 04:42 schreef DutchBlend het volgende:
Heb net (pas) de aflevering van donderdag teruggekeken.
Ik vond het allemaal wat geacteerd en gescript overkomen. Dus aangestuurd vanuit de regie.
Het dramatisch weglopen van Mel. Davey die 'tegen zijn gevoel in stemt'.
En heeft Bo eraan om niet op Beau te stemmen (bij gelijkspel)? Helemaal niets en nu issie wel een rat.
En dan het nepjanken van Beau, die opeens awkward 'verhaal gaat halen' in de slaapkamer, waar toevallig iedereen bij elkaar is. Vraagt om 'uitleg' maar wil niets horen.
Lijkt opgedragen acteerwerk waardoor Beau er nog een maand in kan blijven, voor de nieuwe vrouwtjes die erin komen. En daar zou hij best wel eens een leuk (extra) salarisje of bonus voor kunnen ontvangen
Enige manier waarop ik dat kan verklaren is dat dat verhaal van die contracten klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemist
Ik vond hem best sympathiek, volgend mij had ie wel humor. En ik vind dat hij heel goed reageerde op z'n verlies vorige maand, en ook bij de winst nu ging hij bijna direct naar Lodewijk ipv zoals die andere gasten die een hysterisch feestje bouwen in hun eentje. Ik gun het hem wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
Toch knap, dat de grooste dooie nixnut slaplul, met een saai uitgestreken smoelwerk met ¤100.000 naar huis gaat![]()
Ik snap dat er een paar "boos" zijn
Oh ja dat was 1 van de redenen dat ik toch maar BB niet ben gaan volgen. Volgens mij zat er nog zo 1 in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:15 schreef Donna1000 het volgende:
OMG Chelsea! oordoppen in dan maar, die schreeuwde heel BB bij elkaar, vreselijk!!
SPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door KinKiJan op 06-04-2024 19:20:28 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Daar hebben we nog wel wat leuke gifjes van.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Billy binnen komt lopen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Reüniewordt een beetje inteeltig die RLS wannabestarsSPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
ReünieIk ben die kerel rechts nu al vergeten haha. Tja de meeste zullen nu wel weer terug moeten naar hun saaie kantoorbaan.. Kim werkt hier in de buurt, benieuwd of ze terugkomt bij haar oude werk.SPOILER: Met nog een oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olivier!?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik ben die kerel rechts nu al vergeten haha. Tja de meeste zullen nu wel weer terug moeten naar hun saaie kantoorbaan.. Kim werkt hier in de buurt, benieuwd of ze terugkomt bij haar oude werk.
Inderdaad heel vreemd, die einddatum zal waarschijnlijk vooraf zijn afgesproken... Of ze hebben achter de schermen een dealtje met haar gesloten. Het programma kan niet eeuwig doorgaan met dezelfde deelnemers en ze hopen misschien op spektakel als Beau straks aan de haal gaat met een nieuw meisje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En misschien omdat de kans 1 op 16 wel heel klein is gezien sommige er al vanaf het begin in zitten en nog nooit in de finale hebben gestaan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Die ene dame is wel heel mooi, met haar ogen
Toch ben ik geheel niet blij met de nieuwe deelnemers. Misschien omdat ik nog niet weet wat ze in huis hebben.. hoe dan ook, een beetje meer kleur en wat meer gedurft ogende nieuwen, was een goede zaak geweest.
Ik kan me echter ook voorstellen dat het gewoon werkelijk heel slecht gaat met de inschrijvingen, doordat ze er al langer op beeld een potje van maken.
Ja? Vond hem toen het grappigste daar, droogkloot pur sangquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Zegt genoeg dat ik hem nu al vergeten ben als dag 1 kijker.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je hebt wel een punt. Wss ben ik bij nader inzien iets te achterdochtig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:18 schreef Cosima het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit. Heel veel mensen hier denken dat alles geacteerd is en er blijkbaar mega goede acteurs voorbij komen in een reality show. De emoties van Mel, Beau waren overduidelijk echt. En zo raar is het toch niet dat alle ratten zich even samen in een slaapkamer hebben teruggetrokken terwijl Beau e.a. in de woonkamer waren. En juist dat om uitleg vragen, maar ook niks kunnen aannemen, is super real.
Het zou wel kunnen dat het idee van Eduardo en die andere ouwe dude eigenlijk van Febo komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |