Tenenkrommendquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
Hier verder met slechte en irritante reclames.
Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…
Het Kruidvat is niet fastastisch.
De meeste kinderen uit die reclame kunnen wel een exorcisme gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Onbeperkt jezelf
Ik weet niet eens waarom (ook die mensen moeten natuurlijk lekker op vakantie kunnen gaan), maar die term: onbeperkt, voor mensen met een beperking....ik vind dat gewoon verschrikkelijk klinken.
Die reclame klopt toch ook niet ? Wanneer de man in de auto zit regent het schijnbaar maar als zijn vrouw op het raampje klopt is het kurkdroogquote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef magikmichael het volgende:
Deze is echt vreselijk.... what were they thinking?
Smeerrrbaarrrrr.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef Eightyone het volgende:
De Lurpak-reclame, met die vieze stem, is weer terug.
Ja, die vent is niet goed.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die opmerking over die messen en zo aan het einde is nog wel het vreemdste.
Dat zwevende hoofd is nog het ergste.quote:
Klopt. Maar als voice over bij Massa is Kassa is-ie geweldig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:15 schreef TLC het volgende:
Als ik nog n baby was zou ik ook Frank Lammers in zn gezicht willen pissen
Sowieso al, 'een koffietje'.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef karr-1 het volgende:
Sorry Douwe Egberts, maar ik wordt echt agressief van dat mens dat vraagt "met wie ik ik weer eens een koffietje wil doen....."
Die zijn allemaal gruwelijk. Awkward.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef karr-1 het volgende:
Sorry Douwe Egberts, maar ik wordt echt agressief van dat mens dat vraagt "met wie ik ik weer eens een koffietje wil doen....."
"Sssssssssjjjjjjjjj....."quote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben bang dat ik ga opzwellen.' 'Ik laat me gaan.'
En hups! Die hele mat er onder zeiken.quote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben bang dat ik ga opzwellen.' 'Ik laat me gaan.'
quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En hups! Die hele mat er onder zeiken.
Zo kunnen ze het beter noemen. Wat een smerige reclame is dat.quote:
Ik vind hem mooi. Maar dat komt omdat ik binnenkort mijn VW'tje van 20 jaar ook in ga ruilen. Word ik ook best een beetje sentimenteel van dus ik begrijp die man welquote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef magikmichael het volgende:
Deze is echt vreselijk.... what were they thinking?
Kan zo in een griezelfilm.quote:
Die verdiend een corrigerende tik.quote:
Dat mag niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die verdiend een corrigerende tik.
Och... nou.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Dat valt onder kindermishandeling.
Niet......?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:31 schreef TLC het volgende:
Net alsof vrouwen in Itali de hele dag buiten lopen in hun lingerie en alleen maar 'mamma mia' zeggen![]()
Nog niet eens money, ze maken er monnie van. Totale verloedering van de Nederlandse taal.quote:
Een hengst met een end hout bedoel je?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die verdiend een corrigerende tik.
Ik heb zo 123 geen idee welke je bedoelt. Ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:25 schreef Hathor het volgende:
Als ik een abbo bij Belsimpel zou hebben, zou die huidige reclame van ze een uitstekende reden zijn om het op te zeggen. Ze huren gewoon een kerel in die piept alsof iemand hem keihard in zijn ballen aan het knijpen is. Vreselijk irritant.
Ze hebben ook een website waar je kan reageren en het regent daar boze reacties en mensen die hun abbo opzeggen vanwege dit. Hebben ze daar geen commercieel manager die beseft dat ze zo de plank volledig mis slaan?
Mag ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:47 schreef vipergts het volgende:
[..]
Een hengst met een end hout bedoel je?
Hoe kan je die gemist hebben? Hij komt minstens 30 keer per dag voorbij, ongeacht welke zender je op hebt staan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb zo 123 geen idee welke je bedoelt. Ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb zo 123 geen idee welke je bedoelt. Ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.
Ik kijk niet zoveel tv. En bij reclame ga ik vaak wat anders doen of heb het opgenomen en kijk terug dan hoef je geen reclame te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kan je die gemist hebben? Hij komt minstens 30 keer per dag voorbij, ongeacht welke zender je op hebt staan.
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kan je die gemist hebben? Hij komt minstens 30 keer per dag voorbij, ongeacht welke zender je op hebt staan.
Kijk je nooit tv?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt.
Raar, als je s'ochtends om 8 uur je tv aanzet en s'avonds om 11 uur weer uit, heb je hem minstens 30 keer gezien. En dan maakt het niet uit welke Nederlandse zender je opzet, per uur heb je twee a drie keer een reclameblok.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en ik de reclame waar je het over hebt niet.
Vreselijk iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Hathor het volgende:
Dit is hem trouwens
En dan komt er na de volgende commercial altijd nog een trailer achteraan met hetzelfde gepiep.
Welke reclame zit ze in?quote:Op maandag 15 april 2024 21:22 schreef nostra het volgende:
Wat een verschrikkelijke stem heeft die Femke Bol.
Gillette Venus.quote:
Ik vind haar normaal altijd wel cute, maar de reclame nog niet gezienquote:Op maandag 15 april 2024 21:22 schreef nostra het volgende:
Wat een verschrikkelijke stem heeft die Femke Bol.
Moet je maar happen!quote:Op maandag 22 april 2024 12:26 schreef quirina het volgende:
HelloFresh is weer bezig op een rete irritante manier zieltjes aan het winnen.
Steeds bellen van 085 nummers, mailen,sms’jes sturen. En anders per post.
Heb je het ene geblokkeerd, heeft HelloFresh wel weer een andere manier gevonden om je lastig te vallen met hun kroppen sla.
Ze zijn verdomme nog erger dan de Jehova’s getuigen!
Wat vroeg hij dan? " Heb je last van een verhoogde oogdruk?;quote:Op maandag 22 april 2024 12:17 schreef tong80 het volgende:
'Hij keek me in de ogen en ik denk dat-ie me gaat vragen.'
"Sluwe Sjaantje sloeg de slome slager."quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:08 schreef tong80 het volgende:
'Met Fixident blijft uw kunstgebit 10 % beter zitten.'
Wel goed ingespeeld op de obesitasexplosie.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:42 schreef TLC het volgende:
'je hoeft nu niet meer je schoenen aan te raken'
Dat bespaart ons gelukkig weer 0,000000002 seconden
Ze zegt ook dat het goed is voor haar hersenen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:08 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Wel goed ingespeeld op de obesitasexplosie.
Uniek is het zeker. Bah!quote:Op donderdag 25 april 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
'Kinderchocolade. D manier om ja te zeggen tegen een unieke smaakervaring.'![]()
Welke reclame was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:53 schreef TLC het volgende:
De reclame waarin een vrouw op het toilet zit en je iets probeert uit te leggen terwijl je bijkans in haar tampeloeres kunt kijken
Ik denk die van Tena. Maar ik zie niet echt een beavershot a la Basic instinct.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk die van Tena. Maar ik zie niet echt een beavershot a la Basic instinct.
Wie is Sjoerd?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:00 schreef Eightyone het volgende:
(Spreek dit op kinderlijke toon uit:) "Bij Besured verzekeren we graag mensen die aardig zijn. Zoals Sjoerd."
Of iets in die trant.
Ik krijg er jeuk van.
Je weet wel, Sjoerd, die een ander voor een knaak in de kont roert.quote:
Die vent kon zo uit een Bassie en Adriaan serie komen lopen.quote:
Die zijn nog realistischer en geloofwaardiger. "Voel eens hoe zacht."quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die vent kon zo uit een Bassie en Adriaan serie komen lopen.
Whehehe, wat een troep is het ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn nog realistischer en geloofwaardiger. "Voel eens hoe zacht."
Wat ook gek is dat hij korting krijgt omdat hij zo aardig is om vervolgens iedereen korting te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:00 schreef Eightyone het volgende:
(Spreek dit op kinderlijke toon uit:) "Bij Besured verzekeren we graag mensen die aardig zijn. Zoals Sjoerd."
Of iets in die trant.
Ik krijg er jeuk van.
Op de vriendinnetjes van die ziin na is echt alles kut aan jumbo reclames.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Die van de Jumbo met die lelijke baby.
Whehe, zaten die er in dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Op de vriendinnetjes van die ziin na is echt alles kut aan jumbo reclames.
Welke klote reclame is dat nou weer dan?quote:
Is dat die met die karate oma?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
De IKEA, ze hebben als achtergrondmuziekje iets vreselijk lawaaiigs, iets van heavy metal of zo, huil krijs ellende waar is mijn afstandsbediening
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zoek nl. onmiddellijk naar m’n afstandsbediening.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke klote reclame is dat nou weer dan?
Ah ja. Ja, die is echt stom.quote:
Ontdek je die spotjes nu pas?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
Roxane Hazes. Iets met gezichtscrme. Ik zou het dan links laten liggen.
Nee hoezoquote:
Nog meer geldquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:36 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat nooit bij die oud voetballers, neem Wesley Sneijder.. bakken geld verdiend bij clubs als Ajax en Inter.. je zou toch denken dat ze geld genoeg hebben.. waarom nog zo infantiel doen in supermarkt reclames ?
Ik heb het ook nooit begrepen. Gullit die in een reclame liegt dat Vitaprool hem helpt. Zo'n kwakzalverstroep. Of Usain Bolt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:36 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat nooit bij die oud voetballers, neem Wesley Sneijder.. bakken geld verdiend bij clubs als Ajax en Inter.. je zou toch denken dat ze geld genoeg hebben.. waarom nog zo infantiel doen in supermarkt reclames ?
Ik vind die moeder vreselijk. Steeds de gespeelde verbazing of zgn schaamte.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Kruidvat. Steeds verrassend (), altijd vervelend. Zowel dat "leuke" gezin als die vreselijke voice-over
Maar het blijft wel hangen!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Kruidvat. Steeds verrassend (), altijd vervelend. Zowel dat "leuke" gezin als die vreselijke voice-over
Ja, niemand weet meer wat een Wii is.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:52 schreef Charmian het volgende:
Dat villa peledo of whatever met die kinderen van gescheiden ouders is ook wel brrrr
Dat hoef je niet te wensen hoor, dat gebeurt toch wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:09 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman in de ING reclame. Je gaat spontaan het Nederlands elftal een afgang wensen tijdens het EK.
Kun je nagaan in welke oude doos ze deze commercial opgeduikeld hebben. Niet eens de moeite doen om iets nieuws te verzinnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, niemand weet meer wat een Wii is.
Erg is dat eh?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun je nagaan in welke oude doos ze deze commercial opgeduikeld hebben. Niet eens de moeite doen om iets nieuws te verzinnen.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Die nieuwe Oranje reclame met Wesley Schneider en nog een kampsjaak is echt![]()
![]()
Ja moordneigingen van die gozerquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die kutreclame met die kerel die een parkeerplaats zoekt: ‘plekkie, plekkie, plekkieee’. Vent heeft ook echt een vreselijk hoofd. Krijg gewoon jeuk van die kop.
Weet niet eens meer waarvoor die reclame is omdat ik zo gerriteerd raak door die troep.
Anyone?
Same herequote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:59 schreef TLC het volgende:
Die reclame met femke bol, ik word helemaal kriegel van haar stem brrr
Is dat met de inbreker uit Budel ? Ik vind dat personage leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Die Mediamarkt reclame, met die televisie van 20.000 euro![]()
In dat stille kamertje...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:18 schreef lily het volgende:
Die waar iedereen met hun handen in een Pringles bus vastzit
Vreselijke vent inderdaad,quote:
COME ON COME ON COME ON COME ON COOOOOME ON COOOOOOOOOME ONEquote:Op woensdag 12 juni 2024 02:59 schreef Also-von-Oder het volgende:
Die reclame van Doe dit niet thuis. Van IKEA als ik me niet vergis. Maar meestal heb ik al van zender geswitcht.
Al die drukte om een Zweeds meubelhuis te promoten. En uitgerekend een meubelhuis met de meest gemiddelde smaak.
Zie post #101quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:25 schreef soapie het volgende:
Als het smaakt als kip eruit ziet als kip, bla bla bla..... Dan is het ook 'KIP sukkels!!'
Valles dus...
Nepkip. Toktok.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:25 schreef soapie het volgende:
Als het smaakt als kip eruit ziet als kip, bla bla bla..... Dan is het ook 'KIP sukkels!!'
Valles dus...
Geld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
De WIDM reclame waar ONBEKENDE Nederlanders in Oman zitten, waarom helemaal daar ??!!
Geen wonder dat ze in Den Haag op de publieke omroep willen bezuinigen.
Dat is geen reclame maar een trailer voor een serie op NPOplus.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
De WIDM reclame waar ONBEKENDE Nederlanders in Oman zitten, waarom helemaal daar ??!!
Geen wonder dat ze in Den Haag op de publieke omroep willen bezuinigen.
Op alle terreinen slecht.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:25 schreef Charmian het volgende:
Die van bol.com mag ook in de prullebak met die gast die z'n zwembroek verkeerd aantrekt.
Tis gewoon een kutkindquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
deze is idd echt verschrikkelijk. Dat kind moet schattig zijn ofzo maar is gewoon megadom
Gepaste straf voor hun waardeloze service.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:16 schreef quirina het volgende:
Lees de comments.
Jumbomedewerkers worden hier helemaal gek van. Schijnt elk kwartier afgespeeld te worden in de Jumbo supermarkt.
Ik ging het liedje al fluiten in de winkel hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gepaste straf voor hun waardeloze service.
Dat is pas wreed.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik ging het liedje al fluiten in de winkel haha
Ik krijg bijna moordneigingen van dat wijf...quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
deze is idd echt verschrikkelijk. Dat kind moet schattig zijn ofzo maar is gewoon megadom
Dat is idd tenenkrommend...quote:Op zondag 30 juni 2024 15:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik krijg bijna moordneigingen van dat wijf...
en dan doen ze in de nieuwe versie ook aan een soort van greenwashing, met dat je zuinig moet zijn op de aarde en hun "advies": Geniet, maar ga niet te vaak of iets in die trant.
Want iedereen kan easy 6 weken vrij krijgen in deze kapitalistische maatschappij...quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is idd tenenkrommend...
"Reis met mate"...
"Ga langer op vakantie maar minder vaak"....!!!!!
Bij iets oudere spotjes leek het nog alsof dat meisje nou eenmaal zo praat, en de reclamemakers het bewaarden omdat het (volgens hen) wel iets grappigs had. Nu is het een trucje. "Zeg nog een keer 'daar heb ik zininin'?"quote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar heb ik zininnin/zin in-in/sinninin.
Komt gewoon veel te vaak, het grote struikelblok.
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kinderarbeidquote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelen
Je mag niet meedansen met die kikker?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
Tjitjiwablablabla...Kruidvat did it again
Kind doet me denken aan een kleine @DJMOquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een kleine @DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kleine @:DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?
Over een reclame met een meisje dat ik eruit vind zien als een kleine Mo.quote:
Stomme kutdeuntje gaat niet uit mijn hoofd en ik wil niet met kikkers dansenquote:Op maandag 15 juli 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag niet meedansen met die kikker?
Ik heb gegoogeld op bacardi reclame kut muziek en toen kwam ik op dit topic uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:25 schreef magikmichael het volgende:
De reclame van Bacardi...
I love it i love it i love it
Tssss...quote:Op maandag 15 juli 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stomme kutdeuntje gaat niet uit mijn hoofd en ik wil niet met kikkers dansen
Dat houd in dat je een smak geld neerlegd en dan advies krijgt van een klaas vaakquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
Professioneel slaapadvies. Wat houdt dat in![]()
Enter Sandman?quote:Op zondag 21 juli 2024 00:12 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Dat houd in dat je een smak geld neerlegd en dan advies krijgt van een klaas vaak
Nog wat geraspte kopkaas op je lasagne?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef TLC het volgende:
Die reclame waar een naakte vent een ovenschaal voor zijn pielemuis houdtDan kun je tig vaatwastabletjes in de afwasmachine stoppen dan nog zou ik er niet meer van eten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook in het Duits.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:52 schreef King_Merc het volgende:
Oh en natuurlijk, "Ik wist niet dat je roos hebt"
Zag laatst de auditie voor ET. De hoofdrolspeler werd gelijk aangenomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:01 schreef TLC het volgende:
Met alle respect voor degene die de ziekte hebben, maar de reclame waar een man bij het graf van zijn kind staat.. je ziet ook dat hij probeert te acteren met zo n vreemde rare blik in zn ogen
Daarna hoor je Erik de Zwart
?? Ich wusste nicht das du Rosen hast.quote:
Die hele statiegeld "reclame"campagne is met meel in de mond gemaakt: het moet vooral geen succes worden. Idem voor dat logo.quote:
Het is een gemiste kans dat er geen 2e vakantiereclame gemaakt is door het Kruidvat waarbij een van die dochters met een vakantievriendje aan komt zetten en dat dan de condooms en/of zwangerschapstesten in de aanbieding blijken te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
Tjitjiwablablabla...Kruidvat did it again
Overduidelijk van die Amerikaanse reclame over Nederland (en de rest van de wereld) uitgestort.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:30 schreef karr-1 het volgende:
"5 sterren van Lisa..." of "5 sterren van Sanne...." uitgesproken op een toon alsof ze een orgasme aan het krijgen zijn.....
Een van de redenen waarom ik eigenlijk nooit iets bij Amazon koop....
Dochters zijn een beetje te jong voor die gemiste kans,quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is een gemiste kans dat er geen 2e vakantiereclame gemaakt is door het Kruidvat waarbij een van die dochters met een vakantievriendje aan komt zetten en dat dan de condooms en/of zwangerschapstesten in de aanbieding blijken te zijn.
Dan kan dat over een paar jaar alsnog. Ik let niet ook niet zo op die dochters, meer op de moederquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dochters zijn een beetje te jong voor die gemiste kans,. Anders was het inderdaad wel een leuke geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook irritant: een of andere reclame voor een Samsung tablet of telefoon waar dan een informatiebord in een niet-Engelse taal over een vogel o.i.d. gescand wordt en dat je dan op het scherm de Engelse vertaling ziet.
Wat heb ik daar als Nederlander aan?
Wat dacht je van ondertitelde Nederlandse reclames? Meestal afwasproducten of tandverzorging.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Overduidelijk van die Amerikaanse reclame over Nederland (en de rest van de wereld) uitgestort.
Daar zijn er veel meer van trouwens.
Ook irritant: reclames waar geen Nederlands woord meer in voor komt.
Mensen die veel op een bankstel zitten en weinig bewegen hebben een fatbike nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef TLC het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een bankstel te maken heeft met een fatbike ?
Je hele huid verneuken met 100 tatoeages maar je zogenaamd wel druk maken over een rimpeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
Roxane Hazes. Iets met gezichtscrme. Ik zou het dan links laten liggen.
Correctie: Het is een reclame van Grolsch niet van Heinekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:28 schreef CofyFerkeert het volgende:
Er is een nieuwe bierreclame op youtube, volgens mij is ie van Heineken.
Zo'n gast op zo'n feestje, tegen zo'n meid 'zoenen?' En dan zie je heel groot Heineken in beeld, heeft geen hol met bier te maken.
Ik vind het maar een rare reclame
Sowieso weer je dat je bezeikt wordt met de prijs als je al een fatbike kado krijgt bij aankoop van een bankstel...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen die veel op een bankstel zitten en weinig bewegen hebben een fatbike nodig.
Vrouwenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
En die reclame van allways discreet blijft ranzig met die twee tuthola's en dat ze n gesprek hebben tijdens n yogales en dat ze bang is dat haar vagina ontploft of zo, wtf is dat voor gespreksstof![]()
![]()
...en dat een van die tuthola's een heel pak Always Discreet, met felgekleurde verpakking, in haar locker op de sportschool heeft, die ze heel ostentatief laat zien aan haar collega-tuthola.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
En die reclame van allways discreet blijft ranzig met die twee tuthola's en dat ze n gesprek hebben tijdens n yogales en dat ze bang is dat haar vagina ontploft of zo, wtf is dat voor gespreksstof![]()
![]()
ik heb het daar ook altijd over op kantoorquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
![]()
Iig onthouden mensen dat Always Discreet berhaupt bestaat, mochten ze het ooit nodig hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben verheugd te lezen dat de Ik laat me gaan-tuthola nog steeds de gemoederen bezig houdt.
Als zo'n wicht tijdens mijn uitvaart zingt stap ik echt mn kist uit, schreeuw dat ze haar kop moet houden en ga daarna terug mijn kist inquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:36 schreef CofyFerkeert het volgende:
Zo'n meisje wat door de wind zingt in een reclame van een uitvaartverzekering. AAAAAAAARRRRGGGHHHHHHHHH
Misschien een gat in de markt, Herman. Bejaarden Bueno.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:10 schreef tong80 het volgende:
Kinder Bueno.
Is er ook een volwassenen of bejaarden Bueno
Om je lippen bij af te likken. Alsof een engeltje over je tong piest.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien een gat in de markt, Herman. Bejaarden Bueno.
Ja, met pruimen en extra vezels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien een gat in de markt, Herman. Bejaarden Bueno.
Altijd al een vermoeden gehad dat jij een vagina had.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:32 schreef L3viathan het volgende:
[..]
ik heb het daar ook altijd over op kantoor
Dat is momenteel de enige reclame die ik wel leuk vind.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:07 schreef TLC het volgende:
Zou Arnold Schwarzenegger ooit weleens boodschappen gedaan hebben bij de Lidl ?
Dat kan echt niet, het waren kaplaarzen, rubberen kaplaarzenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:33 schreef tong80 het volgende:
Hoe ver kun je het zoeken. Dit gaat verder dan Blff.....'Lekker Lange Lieslaarzen.'
Van die bruine!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, het waren kaplaarzen, rubberen kaplaarzen
Hij is in ieder geval niet echt irritant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is momenteel de enige reclame die ik wel leuk vind.
En daarna: 'Laat die huid nog eens zien.'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:35 schreef tong80 het volgende:
Nivea gezichtscrme.......
'Wat een mooie huid.'
En wat dacht je van de continuteit in die reclame? In het eerste shot zie je de scheidsrechter een streep trekken met scheerschuim, en in het volgende shot is de streep ineens verdwenen. Ziedend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:35 schreef tong80 het volgende:
Nivea gezichtscrme.......
'Wat een mooie huid.'
Ik ben ook van de details. Kan er een topic mee vullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
En wat dacht je van de continuteit in die reclame? In het eerste shot zie je de scheidsrechter een streep trekken met scheerschuim, en in het volgende shot is de streep ineens verdwenen. Ziedend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Sketchers ook nogquote:Op maandag 9 september 2024 20:08 schreef TLC het volgende:
Is Ruud Gullit in financiele moeilijkheden of zo ? Ik dacht dat ie toch ruim binnen was na zijn carrire als voetballer en trainer ?
Maar na 'vitaminen'pillekes zit hij nu ook sneakers aan te prijzen
Kinderalimentatiequote:Op maandag 9 september 2024 20:08 schreef TLC het volgende:
Is Ruud Gullit in financiele moeilijkheden of zo ? Ik dacht dat ie toch ruim binnen was na zijn carrire als voetballer en trainer ?
Ze zijn allemaal mooiquote:Op maandag 9 september 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Dove.
Die niet perfecte oksels hoef ik niet allemaal te zien.
Je bent me voor. Absurd.quote:Op maandag 9 september 2024 20:08 schreef TLC het volgende:
Ik kwam hier om dit te melden. Helaas reeds behandeld.quote:Op maandag 9 september 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Dove.
Idem die ongezond dikke mokkels.quote:Op maandag 9 september 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Dove.
Sowieso het cliche van iedereen buiten de randstad is een dom boertje met dito accentquote:Op maandag 9 september 2024 21:22 schreef Eightyone het volgende:
Die oubollige reclame van Johma. Ik ruik de spruitjesgeur bijna (hoewel dat niet in die salades zal zitten).
Het ophemelen van plattelandsromantiek ben ik sowieso een beetje moe.
Het belegen sfeertje komt mij (provinciaal) bekend voor, maar het ook waarderen is weer wat anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Sowieso het cliche van iedereen buiten de randstad is een dom boertje met dito accent
Johma zit in Twente, het is voor hun geen accent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Sowieso het cliche van iedereen buiten de randstad is een dom boertje met dito accent
En wat zijn "trades"quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
‘Kopieer mijn trades’x 10000
En dan ook nog zo’n ongelooflijke rotkop hebben. Alsof je crack gebruikt, serieus.
Heeft betrekking op beleggen en handelen. En als iedereen je ‘trades’ kopieert, dan devalueer je de bende ook nog, lijkt me.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En wat zijn "trades"
Sowieso, zoals eerder gezegd: Engels gewauwel in reclames
En alle prijzen van de media zouden 2x zo hoog zijn, want van de reclame-inkomsten wordt heel veel gefinancierd.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:58 schreef CarbonC het volgende:
Echt: de wereld zou zoveel opknappen als er geen reclame zou zijn.
Voor het zelfde geld de helft media: nog meer voordelen dus, want tijd over voor zinnige dingen.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En alle prijzen van de media zouden 2x zo hoog zijn, want van de reclame-inkomsten wordt heel veel gefinancierd.
Jij bent geen voorstander van diversiteit in radio- en tv-zenders, kranten en tijdschriften?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:29 schreef CarbonC het volgende:
Voor het zelfde geld de helft media: nog meer voordelen dus, want tijd over voor zinnige dingen.
In plaats van 100 tv-zenders en 1000 tijdschriften kunnen we ook wel met 50 tv zenders en 500 tijdschriften toe.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent geen voorstander van diversiteit in radio- en tv-zenders, kranten en tijdschriften?
Goh. Dat nog nooit iemand die in de media- of reclamewereld werkzaam is (geweest) daarop gekomen is.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef CarbonC het volgende:
In plaats van 100 tv-zenders en 1000 tijdschriften kunnen we ook wel met 50 tv zenders en 500 tijdschriften toe.
Die mensen kunnen dan aan de slag in sectoren waar enorme tekorten zijn.
Nog een win dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |