Tenenkrommendquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
Hier verder met slechte en irritante reclames.
Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…
Het Kruidvat is niet fastastisch.
De meeste kinderen uit die reclame kunnen wel een exorcisme gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Onbeperkt jezelf
Ik weet niet eens waarom (ook die mensen moeten natuurlijk lekker op vakantie kunnen gaan), maar die term: onbeperkt, voor mensen met een beperking....ik vind dat gewoon verschrikkelijk klinken.
Die reclame klopt toch ook niet ? Wanneer de man in de auto zit regent het schijnbaar maar als zijn vrouw op het raampje klopt is het kurkdroogquote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef magikmichael het volgende:
Deze is echt vreselijk.... what were they thinking?
Smeerrrbaarrrrr.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef Eightyone het volgende:
De Lurpak-reclame, met die vieze stem, is weer terug.
Ja, die vent is niet goed.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die opmerking over die messen en zo aan het einde is nog wel het vreemdste.
Dat zwevende hoofd is nog het ergste.quote:
Klopt. Maar als voice over bij Massa is Kassa is-ie geweldig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:15 schreef TLC het volgende:
Als ik nog n baby was zou ik ook Frank Lammers in zn gezicht willen pissen
Sowieso al, 'een koffietje'.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef karr-1 het volgende:
Sorry Douwe Egberts, maar ik wordt echt agressief van dat mens dat vraagt "met wie ik ik weer eens een koffietje wil doen....."
Die zijn allemaal gruwelijk. Awkward.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef karr-1 het volgende:
Sorry Douwe Egberts, maar ik wordt echt agressief van dat mens dat vraagt "met wie ik ik weer eens een koffietje wil doen....."
"Sssssssssjjjjjjjjj....."quote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben bang dat ik ga opzwellen.' 'Ik laat me gaan.'
En hups! Die hele mat er onder zeiken.quote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben bang dat ik ga opzwellen.' 'Ik laat me gaan.'
quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En hups! Die hele mat er onder zeiken.
Zo kunnen ze het beter noemen. Wat een smerige reclame is dat.quote:
Ik vind hem mooi. Maar dat komt omdat ik binnenkort mijn VW'tje van 20 jaar ook in ga ruilen. Word ik ook best een beetje sentimenteel van dus ik begrijp die man welquote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef magikmichael het volgende:
Deze is echt vreselijk.... what were they thinking?
Kan zo in een griezelfilm.quote:
Die verdiend een corrigerende tik.quote:
Dat mag niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die verdiend een corrigerende tik.
Och... nou.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Dat valt onder kindermishandeling.
Niet......?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:31 schreef TLC het volgende:
Net alsof vrouwen in Italië de hele dag buiten lopen in hun lingerie en alleen maar 'mamma mia' zeggen![]()
Nog niet eens money, ze maken er monnie van. Totale verloedering van de Nederlandse taal.quote:
Een hengst met een end hout bedoel je?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die verdiend een corrigerende tik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |