Je hele huid verneuken met 100 tatoeages maar je zogenaamd wel druk maken over een rimpeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
Roxane Hazes. Iets met gezichtscrême. Ik zou het dan links laten liggen.
Correctie: Het is een reclame van Grolsch niet van Heinekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:28 schreef CofyFerkeert het volgende:
Er is een nieuwe bierreclame op youtube, volgens mij is ie van Heineken.
Zo'n gast op zo'n feestje, tegen zo'n meid 'zoenen?' En dan zie je heel groot Heineken in beeld, heeft geen hol met bier te maken.
Ik vind het maar een rare reclame
Sowieso weer je dat je bezeikt wordt met de prijs als je al een fatbike kado krijgt bij aankoop van een bankstel...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen die veel op een bankstel zitten en weinig bewegen hebben een fatbike nodig.
Vrouwenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
En die reclame van allways discreet blijft ranzig met die twee tuthola's en dat ze n gesprek hebben tijdens n yogales en dat ze bang is dat haar vagina ontploft of zo, wtf is dat voor gespreksstof![]()
![]()
...en dat een van die tuthola's een heel pak Always Discreet, met felgekleurde verpakking, in haar locker op de sportschool heeft, die ze heel ostentatief laat zien aan haar collega-tuthola.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
En die reclame van allways discreet blijft ranzig met die twee tuthola's en dat ze n gesprek hebben tijdens n yogales en dat ze bang is dat haar vagina ontploft of zo, wtf is dat voor gespreksstof![]()
![]()
ik heb het daar ook altijd over op kantoorquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
![]()
Iig onthouden mensen dat Always Discreet überhaupt bestaat, mochten ze het ooit nodig hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben verheugd te lezen dat de Ik laat me gaan-tuthola nog steeds de gemoederen bezig houdt.
Als zo'n wicht tijdens mijn uitvaart zingt stap ik echt mn kist uit, schreeuw dat ze haar kop moet houden en ga daarna terug mijn kist inquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:36 schreef CofyFerkeert het volgende:
Zo'n meisje wat door de wind zingt in een reclame van een uitvaartverzekering. AAAAAAAARRRRGGGHHHHHHHHH
Misschien een gat in de markt, Herman. Bejaarden Bueno.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:10 schreef tong80 het volgende:
Kinder Bueno.
Is er ook een volwassenen of bejaarden Bueno
Om je lippen bij af te likken. Alsof een engeltje over je tong piest.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien een gat in de markt, Herman. Bejaarden Bueno.
Ja, met pruimen en extra vezels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien een gat in de markt, Herman. Bejaarden Bueno.
Altijd al een vermoeden gehad dat jij een vagina had.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:32 schreef L3viathan het volgende:
[..]
ik heb het daar ook altijd over op kantoor
Dat is momenteel de enige reclame die ik wel leuk vind.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:07 schreef TLC het volgende:
Zou Arnold Schwarzenegger ooit weleens boodschappen gedaan hebben bij de Lidl ?
Dat kan echt niet, het waren kaplaarzen, rubberen kaplaarzenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:33 schreef tong80 het volgende:
Hoe ver kun je het zoeken. Dit gaat verder dan Blöff.....'Lekker Lange Lieslaarzen.'
Van die bruine!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, het waren kaplaarzen, rubberen kaplaarzen
Hij is in ieder geval niet echt irritant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is momenteel de enige reclame die ik wel leuk vind.
En daarna: 'Laat die huid nog eens zien.'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:35 schreef tong80 het volgende:
Nivea gezichtscrême.......
'Wat een mooie huid.'
En wat dacht je van de continuïteit in die reclame? In het eerste shot zie je de scheidsrechter een streep trekken met scheerschuim, en in het volgende shot is de streep ineens verdwenen. Ziedend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:35 schreef tong80 het volgende:
Nivea gezichtscrême.......
'Wat een mooie huid.'
Ik ben ook van de details. Kan er een topic mee vullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
En wat dacht je van de continuïteit in die reclame? In het eerste shot zie je de scheidsrechter een streep trekken met scheerschuim, en in het volgende shot is de streep ineens verdwenen. Ziedend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Sketchers ook nogquote:Op maandag 9 september 2024 20:08 schreef TLC het volgende:
Is Ruud Gullit in financiele moeilijkheden of zo ? Ik dacht dat ie toch ruim binnen was na zijn carrière als voetballer en trainer ?
Maar na 'vitaminen'pillekes zit hij nu ook sneakers aan te prijzen
Kinderalimentatiequote:Op maandag 9 september 2024 20:08 schreef TLC het volgende:
Is Ruud Gullit in financiele moeilijkheden of zo ? Ik dacht dat ie toch ruim binnen was na zijn carrière als voetballer en trainer ?
Maar na 'vitaminen'pillekes zit hij nu ook sneakers aan te prijzen
Ze zijn allemaal mooiquote:Op maandag 9 september 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Dove.
Die niet perfecte oksels hoef ik niet allemaal te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |