Wat ook gek is dat hij korting krijgt omdat hij zo aardig is om vervolgens iedereen korting te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:00 schreef Eightyone het volgende:
(Spreek dit op kinderlijke toon uit:) "Bij Besured verzekeren we graag mensen die aardig zijn. Zoals Sjoerd."
Of iets in die trant.
Ik krijg er jeuk van.
Op de vriendinnetjes van die ziin na is echt alles kut aan jumbo reclames.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Die van de Jumbo met die lelijke baby.
Whehe, zaten die er in dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Op de vriendinnetjes van die ziin na is echt alles kut aan jumbo reclames.
Welke klote reclame is dat nou weer dan?quote:
Is dat die met die karate oma?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
De IKEA, ze hebben als achtergrondmuziekje iets vreselijk lawaaiigs, iets van heavy metal of zo, huil krijs ellende waar is mijn afstandsbediening
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zoek nl. onmiddellijk naar m’n afstandsbediening.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke klote reclame is dat nou weer dan?
Ah ja. Ja, die is echt stom.quote:
Ontdek je die spotjes nu pas?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
Roxane Hazes. Iets met gezichtscrême. Ik zou het dan links laten liggen.
Nee hoezoquote:
Nog meer geldquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:36 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat nooit bij die oud voetballers, neem Wesley Sneijder.. bakken geld verdiend bij clubs als Ajax en Inter.. je zou toch denken dat ze geld genoeg hebben.. waarom nog zo infantiel doen in supermarkt reclames ?
Ik heb het ook nooit begrepen. Gullit die in een reclame liegt dat Vitaprool hem helpt. Zo'n kwakzalverstroep. Of Usain Bolt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:36 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat nooit bij die oud voetballers, neem Wesley Sneijder.. bakken geld verdiend bij clubs als Ajax en Inter.. je zou toch denken dat ze geld genoeg hebben.. waarom nog zo infantiel doen in supermarkt reclames ?
Ik vind die moeder vreselijk. Steeds de gespeelde verbazing of zgn schaamte.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Kruidvat. Steeds verrassend (), altijd vervelend. Zowel dat "leuke" gezin als die vreselijke voice-over
Maar het blijft wel hangen!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Kruidvat. Steeds verrassend (), altijd vervelend. Zowel dat "leuke" gezin als die vreselijke voice-over
Ja, niemand weet meer wat een Wii is.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:52 schreef Charmian het volgende:
Dat villa peledo of whatever met die kinderen van gescheiden ouders is ook wel brrrr
Dat hoef je niet te wensen hoor, dat gebeurt toch wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:09 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman in de ING reclame. Je gaat spontaan het Nederlands elftal een afgang wensen tijdens het EK.
Kun je nagaan in welke oude doos ze deze commercial opgeduikeld hebben. Niet eens de moeite doen om iets nieuws te verzinnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, niemand weet meer wat een Wii is.
Erg is dat eh?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun je nagaan in welke oude doos ze deze commercial opgeduikeld hebben. Niet eens de moeite doen om iets nieuws te verzinnen.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Die nieuwe Oranje reclame met Wesley Schneider en nog een kampsjaak is echt![]()
![]()
Ja moordneigingen van die gozerquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die kutreclame met die kerel die een parkeerplaats zoekt: ‘plekkie, plekkie, plekkieee’. Vent heeft ook echt een vreselijk hoofd. Krijg gewoon jeuk van die kop.
Weet niet eens meer waarvoor die reclame is omdat ik zo geïrriteerd raak door die troep.
Anyone?
Same herequote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:59 schreef TLC het volgende:
Die reclame met femke bol, ik word helemaal kriegel van haar stem brrr
Is dat met de inbreker uit Budel ? Ik vind dat personage leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Die Mediamarkt reclame, met die televisie van 20.000 euro![]()
In dat stille kamertje...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:18 schreef lily het volgende:
Die waar iedereen met hun handen in een Pringles bus vastzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |