Kinderarbeidquote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelen
Je mag niet meedansen met die kikker?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
Tjitjiwablablabla...Kruidvat did it again
Kind doet me denken aan een kleine @DJMOquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar heb ik zininnin/zin in-in/sinninin.
Komt gewoon veel te vaak, het grote struikelblok.
Een kleine @DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kleine @:DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?
Over een reclame met een meisje dat ik eruit vind zien als een kleine Mo.quote:
Stomme kutdeuntje gaat niet uit mijn hoofd en ik wil niet met kikkers dansenquote:Op maandag 15 juli 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag niet meedansen met die kikker?
Ik heb gegoogeld op bacardi reclame kut muziek en toen kwam ik op dit topic uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:25 schreef magikmichael het volgende:
De reclame van Bacardi...
I love it i love it i love it
Tssss...quote:Op maandag 15 juli 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stomme kutdeuntje gaat niet uit mijn hoofd en ik wil niet met kikkers dansen
Dat houd in dat je een smak geld neerlegd en dan advies krijgt van een klaas vaakquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
Professioneel slaapadvies. Wat houdt dat in![]()
Enter Sandman?quote:Op zondag 21 juli 2024 00:12 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Dat houd in dat je een smak geld neerlegd en dan advies krijgt van een klaas vaak
Nog wat geraspte kopkaas op je lasagne?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef TLC het volgende:
Die reclame waar een naakte vent een ovenschaal voor zijn pielemuis houdtDan kun je tig vaatwastabletjes in de afwasmachine stoppen dan nog zou ik er niet meer van eten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook in het Duits.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:52 schreef King_Merc het volgende:
Oh en natuurlijk, "Ik wist niet dat je roos hebt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |