Zie post #101quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:25 schreef soapie het volgende:
Als het smaakt als kip eruit ziet als kip, bla bla bla..... Dan is het ook 'KIP sukkels!!'
Valles dus...
Nepkip. Toktok.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:25 schreef soapie het volgende:
Als het smaakt als kip eruit ziet als kip, bla bla bla..... Dan is het ook 'KIP sukkels!!'
Valles dus...
Geld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
De WIDM reclame waar ONBEKENDE Nederlanders in Oman zitten, waarom helemaal daar ??!!
Geen wonder dat ze in Den Haag op de publieke omroep willen bezuinigen.
Dat is geen reclame maar een trailer voor een serie op NPOplus.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
De WIDM reclame waar ONBEKENDE Nederlanders in Oman zitten, waarom helemaal daar ??!!
Geen wonder dat ze in Den Haag op de publieke omroep willen bezuinigen.
Op alle terreinen slecht.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:25 schreef Charmian het volgende:
Die van bol.com mag ook in de prullebak met die gast die z'n zwembroek verkeerd aantrekt.
Tis gewoon een kutkindquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
deze is idd echt verschrikkelijk. Dat kind moet schattig zijn ofzo maar is gewoon megadom
Gepaste straf voor hun waardeloze service.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:16 schreef quirina het volgende:
Lees de comments.
Jumbomedewerkers worden hier helemaal gek van. Schijnt elk kwartier afgespeeld te worden in de Jumbo supermarkt.
Ik ging het liedje al fluiten in de winkel hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gepaste straf voor hun waardeloze service.
Dat is pas wreed.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik ging het liedje al fluiten in de winkel haha
Ik krijg bijna moordneigingen van dat wijf...quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
deze is idd echt verschrikkelijk. Dat kind moet schattig zijn ofzo maar is gewoon megadom
Dat is idd tenenkrommend...quote:Op zondag 30 juni 2024 15:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik krijg bijna moordneigingen van dat wijf...
en dan doen ze in de nieuwe versie ook aan een soort van greenwashing, met dat je zuinig moet zijn op de aarde en hun "advies": Geniet, maar ga niet te vaak of iets in die trant.
Want iedereen kan easy 6 weken vrij krijgen in deze kapitalistische maatschappij...quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is idd tenenkrommend...
"Reis met mate"...
"Ga langer op vakantie maar minder vaak"....!!!!!
Bij iets oudere spotjes leek het nog alsof dat meisje nou eenmaal zo praat, en de reclamemakers het bewaarden omdat het (volgens hen) wel iets grappigs had. Nu is het een trucje. "Zeg nog een keer 'daar heb ik zininin'?"quote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar heb ik zininnin/zin in-in/sinninin.
Komt gewoon veel te vaak, het grote struikelblok.
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar heb ik zininnin/zin in-in/sinninin.
Komt gewoon veel te vaak, het grote struikelblok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |