Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AlweerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
of te snel beetje verliefdheid. heb die fout 1 keer gemaakt. en doe ik nu toch maar ff niet nog een keer `;pquote:Do what you love, love what you do!![]()
die jankerd vernoemd naar een automerk is er niet vannachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar je blijft er ook in hangen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat ik denk, het idee past altijd iemand bij iemand. Maargoed onderhand krijg ik er twijfels over ofzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik denk, het idee past altijd iemand bij iemand. Maargoed onderhand krijg ik er twijfels over ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk onwijs niet dat het alleen zo lukt hier trouwens, dus wellicht enzoDo what you love, love what you do!![]()
tips dan zonder dat ik mijn mening over van alles moet veranderen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar je maakt wel die moves.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:17 schreef kree het volgende:
ik denk onwijs niet dat het alleen zo lukt hier trouwens, dus wellicht enzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel, omdat ik vast niet de enige ben die er over dingen meningen over hebt. tjaaaaa is er iemand hier die beetje in mee kan gaan, dat is dan de vraag. Ik weet niet en meen ik onwijs vond drakin aardig dus. of het werkt ja dat is nog vraag enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga je nog daten met draakquote:Op donderdag 4 april 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
of te snel beetje verliefdheid. heb die fout 1 keer gemaakt. en doe ik nu toch maar ff niet nog een keer `;pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jawel hoor, maar we hadden een deal gemaakt die ik nu nog niet ff vol kan houden. maar lukt wel later en dan doe ik graag ff datequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Elke dame hier in DTS waar je ook maar iets van aandacht van krijgt duik je bovenop.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
tips dan zonder dat ik mijn mening over van alles moet veranderen?
Doe gewoon eens rustig.Maak een praatje,maak een grapje.En hou het daarbij.
Je begon vandaag gelijk al over een vakantie naar Frankrijk.Gelijk weer over the top.
En ga niet lopen kloten in DM.Dat vinden ze niet fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha overdrijf het niet, ik praat hier al jaren eerder over enzo ook met over van alles, heeft niks met daten te maken. en hoeft ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elke dame hier in DTS waar je ook maar iets van aandacht van krijgt duik je bovenop.
Doe gewoon eens rustig.Maak een praatje,maak een grapje.En hou het daarbij.
Je begon vandaag gelijk al over een vakantie naar Frankrijk.Gelijk weer over the top.
En ga niet lopen kloten in DM.Dat vinden ze niet fijn.
Wat er kan met draakje is maar net van laatste tijd.
verder is het gewoon ff leuk praten waarvan ik denk is ff handig, heeft niks met daten te maken.
Doe er mee wat je wil,het is te gretig.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha overdrijf het niet, ik praat hier al jaren eerder over enzo ook met over van alles, heeft niks met daten te maken. en hoeft ook niet.
Wat er kan met draakje is maar net van laatste tijd.
verder is het gewoon ff leuk praten waarvan ik denk is ff handig, heeft niks met daten te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maarre heb wel deal met draakje iig, en die staat wmb nog steeds.
snap beetje, maar is nou eenmaal zoals ik ben, hoeft niet binnen paar weken nl. en had ik ook wel gezegd, we zien welquote:Op donderdag 4 april 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wil,het is te gretig.
Dat is ook wel mooi.Zeg ik verder niks van.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:26 schreef kree het volgende:
maarre heb wel deal met draakje iig, en die staat wmb nog steeds.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ok, goeie idee we zien wel en laten het ff op zijn beloop denk ikquote:Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi.Zeg ik verder niks van.
Nu nog stoppen met roken.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok, goeie idee we zien wel en laten het ff op zijn beloop denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 533 / +268 / +28 / 622 / 749
2. JustinK / 306 / +141 / +0 / 742 / 902
3. AardappelSchotel / 214 / +62 / +0 / 556 / 665
4. mario390 / 181 / +67 / +0 / 155 / 234
5. kree / 177 / +23 / +43 / 384 / 497
6. drakin / 138 / +36 / +0 / 559 / 653
7. Monsterkoekie / 76 / +30 / +0 / 260 / 288
8. Mickytjuh / 54 / +15 / +0 / 126 / 149
9. ieniminimuis / 50 / +9 / +0 / 197 / 229
10. KillemWieft / 49 / +0 / +0 / 15 / 38
11. devzero / 45 / +8 / +1 / 162 / 198
12. hemarookworst / 44 / +8 / +1 / 147 / 184
13. notturna / 44 / +44 / +0 / 0 / 3
14. Rob / 43 / +13 / +0 / 57 / 75
15. Mercedes. / 38 / +7 / +0 / 90 / 122
16. Dr.Mikey / 34 / +0 / +1 / 102 / 127
17. M_0_0_N / 27 / +9 / +0 / 103 / 128
18. gebrokenglas / 26 / +4 / +0 / 73 / 91
19. Speklap3000 / 25 / +5 / +0 / 245 / 259
20. MizzezAmy / 25 / +14 / +0 / 89 / 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Succes gewenst.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dat is wel de deal natuurlijk.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk het lukt me, maargoed begreep ze was toch al paar maanden weg, maar ok zal er eerlijk over zijn wanneer wel en niet lukt. Dus ok........quote:Do what you love, love what you do!![]()
dit is sowieso niet gelijk volgende week een date, maar ok het is een goed idee. hahaha zal sowieso ff gezellig zijn denk enzo.
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:33 schreef kree het volgende:
dit is sowieso niet gelijk volgende week een date, maar ok het is een goed idee. hahaha zal sowieso ff gezellig zijn denk enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk ook wel al was het alleen om ff te kletsen enzo..... daar maak ik me niet zo zorgen over. Maarja heb wat beloofd nu die ik toch moet aanhouden.quote:
En piano spelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook wel al was het alleen om ff te kletsen enzo..... daar maak ik me niet zo zorgen over. Maarja heb wat beloofd nu die ik toch moet aanhouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen quattre main?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
die nog altijd ff via DM enzo he, had ik al gezegd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wha weet niet hangt van haar af? Ik wil best wel ff dingetje maken ofzo wat mss ook hier kan.... muzikaal ook. zou leerzaam wss, maar laat ik helemaal aan draakje over, ze weet me wel te vindenquote:
Ze miste je al wel gister.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
wha weet niet hangt van haar af? Ik wil best wel ff dingetje maken ofzo wat mss ook hier kan.... muzikaal ook. zou leerzaam wss, maar laat ik helemaal aan draakje over, ze weet me wel te vinden
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja nouja dat weet ik niet want volg het niet elke dag, maarde ze mag me dm sturen hoor voor mobiel nr...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nog bezig?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en trouwens en helaas moet ik dat doen, ff contact via DM en dan check ik het ook, voor ik weer willekeurige nrs krijg. hahahaha. maar doe dat via DM dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat weet ik niet want volg het niet elke dag, maarde ze mag me dm sturen hoor voor mobiel nr...Do what you love, love what you do!![]()
kree is nog niet moe lijkt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik check het nl nu. en echt ligt niet aan mij. maar dat ik zeker wil weten welke users mij ook kan appen enzo.
Was er eerder makkelijker in, maar ok nu niet meer zo enzo, dus check het ff, en helemaal volgens kree methodes die onbekend zijn. je ziet wel wanneer je het doet......
kree methodes?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:50 schreef kree het volgende:
ik check het nl nu. en echt ligt niet aan mij. maar dat ik zeker wil weten welke users mij ook kan appen enzo.
Was er eerder makkelijker in, maar ok nu niet meer zo enzo, dus check het ff, en helemaal volgens kree methodes die onbekend zijn. je ziet wel wanneer je het doet......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zeker om misbruik te voorkomen, twee keer verificatie dus voor ik zeker weet heb dezelfde via app als op fok....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak me daar niet echt druk om.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker om misbruik te voorkomen, twee keer verificatie dus voor ik zeker weet heb dezelfde via app als op fok....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook niet normaal. en denk al hoever moet ik gaan ermee. maar toch is het geen slecht idee wssquote:Op donderdag 4 april 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet echt druk om.
Op X post ik ook onder mijn eigen naam.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet normaal. en denk al hoever moet ik gaan ermee. maar toch is het geen slecht idee wss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga je me vertrouwen dan? en doe ik wel whatsapp groepje. ?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet echt druk om.Do what you love, love what you do!![]()
Whatsapp doe ik niet aan.Maar ik vertrouw je wel hoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
ga je me vertrouwen dan? en doe ik wel whatsapp groepje. ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mjah dat is nou de handige mss buiten fok... maar snap. maakt niet uit. maar dacht dat is handige ff mss. anders kan altijd op dm ofzo of pm met fok hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whatsapp doe ik niet aan.Maar ik vertrouw je wel hoor.
ik vertrouw jullie over het algemeen allemaal ook hoor, we hebben wel eens oneens enzo, maar geloof ook niet dat jullie daar gezeik van gaan maken, nooit trouwens, maarja af en toe is er nog wel iets over.
En maakt neit uit maar kan soms dus niet handig zijn ook voor iedereen, snap?Do what you love, love what you do!![]()
Soms gaan dingen niet helemaal prettig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe maar ff appen naar mij,quote:Op donderdag 4 april 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaan dingen niet helemaal prettig.
maak er wel groepje van en weet ik allemaal eigen namen en nrs enzo......
[ Bericht 43% gewijzigd door Danny op 04-04-2024 05:56:25 (privegegevens) ]Do what you love, love what you do!![]()
Haal dat nou maar even weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee hoor want zie er geen kwaad in, doe dit toch al veel langer..... Werkt prima wel hoor ook ff zo bu7it om fok?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Killem.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Meteen dick pic geappt. Heb je hem gezien, kree?
hahaha hmmms je weet dat ik zo niet ben wel denk.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Meteen dick pic geappt. Heb je hem gezien, kree?
waarom denken jullie allemaal zo slecht eigenlijk? Ik heb er eigenlijk nooit iets mee te maken gehad, neit met app of op dating sites, maar die waren zo simpel te achterhalen...?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb je gister gemist Freon.Wat een zooitje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
waarom denken jullie allemaal zo slecht eigenlijk? Ik heb er eigenlijk nooit iets mee te maken gehad, neit met app of op dating sites, maar die waren zo simpel te achterhalen...?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
heb beetje moeite met gelijk al het slechtst denken enzo? niet mijn bedoeling, maarja het zal wel?Do what you love, love what you do!![]()
neit is dialect?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 03:14 schreef kree het volgende:
je snapt dondersgoed wat ik bedoel fresh. haha.
Als ik zeg dat ķk jou een dick pic heb geappt, dan zegt dat toch niks slechts over jou?quote:Op donderdag 4 april 2024 03:13 schreef kree het volgende:
heb beetje moeite met gelijk al het slechtst denken enzo? niet mijn bedoeling, maarja het zal wel?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie gaan altijd uit van het slechtste, en mss is dat niet onterecht ook als je alle nieuws hoort... maar is natuurlijk niet mijn bedoeling.
ga maar appen hoor met me in groepje, ben ik helemaal ok mee?Do what you love, love what you do!![]()
nee omdat het ook niet waar is? en zou dat sowieso niet doen? naja. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ķk jou een dick pic heb geappt, dan zegt dat toch niks slechts over jou?
maar dat hele idee erover geeft natuurlijk verkeerd beeld al weer he?Do what you love, love what you do!![]()
btw zou niet wakker liggen van een dick pick van je ook dan nog, zou er wel om moeten lachen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rob.quote:
Verkeerd beeld van mij, ja. Niet van jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het ook niet waar is? en zou dat sowieso niet doen? naja. hahaha
maar dat hele idee erover geeft natuurlijk verkeerd beeld al weer he?
ja nou post maar piemels hoor als jullie er wat aan hebben. hahahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ow nee wacht...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben niet hemquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wacht ff. wil ik trouwens ook de vrouwen ff in strakke pakjes en kontjes wel.
ik zweer het, dit topic gaat vanaf dit moment de slechte kant op, maarja ok hahahaDo what you love, love what you do!![]()
DJMOquote:
Rob z’n schuld.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:21 schreef kree het volgende:
ik zweer het, dit topic gaat vanaf dit moment de slechte kant op, maarja ok hahaha
Waar ik ben is @Rob. Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 april 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
Hoe wist FF dat Rob hier zou komen posten?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Geen idee wie jij bent, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar ik ben is @:eob. Dat is niet zo moeilijkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mij niet kennenquote:Op donderdag 4 april 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent, maar ik geloof je.
![]()
quote:
jawel wel als je post. zo hier, mar niet persoonlijk,, stuur me maar appje he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou Killem nog mijn bankpas geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
jawel wel als je post. zo hier, mar niet persoonlijk,, stuur me maar appje he?
Om een een dikke lijn te leggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat mag? ik vertrouw je wel. maar ik ga altijd uit van het goede van iedereen en is niet altij waar zo hier openbaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Killem nog mijn bankpas geven.
Om een een dikke lijn te leggen.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb mijn mobiel nr nl gegeven. en ok als je wil vertrouw het wel, stuur maar appje via whatsapp?Do what you love, love what you do!![]()
Geen behoefte aan. No offense.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
jawel wel als je post. zo hier, mar niet persoonlijk,, stuur me maar appje he?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ok vertrouw ik je nog, maargoed ff minder wel omdat niet wil zeggen wie is.... maar maakt niet uit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe zo zeer iedereeen denkt he hier, ik hecht er echt vertrouwen aan als iemand ook gewoon mij een appje stuurt met echter naam erin enzo.
En zal ik niet posten, maar ok dan denk ik ja, die vertrouwen mij en ik hun dat wil ik maar zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
die was de volgende die ik luisterde.quote:
Mooie nrs he
Ik zie er het nut niet van in, that’s all. En of mensen die ik niet ken mij nu wel of niet vertrouwen boeit me niet echt.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:44 schreef kree het volgende:
hoe zo zeer iedereeen denkt he hier, ik hecht er echt vertrouwen aan als iemand ook gewoon mij een appje stuurt met echter naam erin enzo.
En zal ik niet posten, maar ok dan denk ik ja, die vertrouwen mij en ik hun dat wil ik maar zeggen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou ik wel toch een beetje, en hoeft dus niet echt en ook niet dat h3t voor mij hoeft, maar moet wel zeggen meester en denk succes dingen die gingen zo via fok kwamen wel via whatsapp en toch wat meer persoonlijk. maar iedereen zijn keuze wat je wil he....?quote:Op donderdag 4 april 2024 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in, that’s all. En of mensen die ik niet ken mij nu wel of niet vertrouwen boeit me niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
te bang mss om persoonlijk iets te bespreken. Ik weet niet, maar ok na jaren.... goh mss hoef je er niet zo bang voor te zijn toch om ff persoonlijk te kletsen...?Do what you love, love what you do!![]()
Nee joh, heb wel vaker mensen van het forum gebeld maar nu gewoon geen behoefte aan. @Mercedes.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:55 schreef kree het volgende:
te bang mss om persoonlijk iets te bespreken. Ik weet niet, maar ok na jaren.... goh mss hoef je er niet zo bang voor te zijn toch om ff persoonlijk te kletsen...?
ik zal het mss nog duidelijker moeten uitleggen. want vooral vrouwen denken hier denk over.... als ik iets zeg over mezelf dan komt ie me verkrachten enzooooo....
Goedzo bang gemaakt door staatsomroep, natuurlijk is dat niet zo., dat je er voorzichtig mee moet zijn ok. eens.
maar over het algemeen heeft iedereen het goed denk met iedereen voor. denk daaraan.Do what you love, love what you do!![]()
mjah denk ik ook en moet willen idd van beide kanten. maar ok allemaal er krampachtig over doen hoeft ook niet denk. ?quote:Op donderdag 4 april 2024 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, heb wel vaker mensen van het forum gebeld maar nu gewoon geen behoefte aan. @:Mercedes.Do what you love, love what you do!![]()
Als een vrouw geen zin heeft in persoonlijk contact dan betekent dat niet per se dat ze bang voor je is.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:59 schreef kree het volgende:
ik zal het mss nog duidelijker moeten uitleggen. want vooral vrouwen denken hier denk over.... als ik iets zeg over mezelf dan komt ie me verkrachten enzooooo....
Goedzo bang gemaakt door staatsomroep, natuurlijk is dat niet zo., dat je er voorzichtig mee moet zijn ok. eens.
maar over het algemeen heeft iedereen het goed denk met iedereen voor. denk daaraan.
nee klopt, maar dat bedoel ik niet hier he?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als een vrouw geen zin heeft in persoonlijk contact dan betekent dat niet per se dat ze bang voor je is.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ha mooie shit ik ga met draakje wel verhuizen naar Alaska ofzo. Lijkt me veel rustiger leven. gehehehe. althans uiteindelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Yukon Menquote:Op donderdag 4 april 2024 04:08 schreef kree het volgende:
ha mooie shit ik ga met draakje wel verhuizen naar Alaska ofzo. Lijkt me veel rustiger leven. gehehehe. althans uiteindelijk.
Misschien moet je eerst eens proberen voor wat langere tijd te stoppen met roken, daarna een leuke date krijgen met @drakin En als het klikt iets proberen op te bouwen. En pas daarna eens kijken of je ergens samen naar wil emigreren.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:08 schreef kree het volgende:
ha mooie shit ik ga met draakje wel verhuizen naar Alaska ofzo. Lijkt me veel rustiger leven. gehehehe. althans uiteindelijk.
Je loopt weer eens veel te snel van stapel.![]()
helemaal voor...... LOL heb wel studieschuld hier nog die me gaat achtervolgen. hahahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
jajaja maar nog wel ff hopen toch alvast?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens proberen voor wat langere tijd te stoppen met roken, daarna een leuke date krijgen met @:drakin En als het klikt iets proberen op te bouwen. En pas daarna eens kijken of je ergens samen naar wil emigreren.
Je loopt weer eens veel te snel van stapel.Do what you love, love what you do!![]()
Hopen/dromen mag altijd. Probeer alleen realistisch te blijvenquote:Op donderdag 4 april 2024 04:13 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja maar nog wel ff hopen toch alvast?![]()
het is semi realistische wel... hehe het zou voor mij lukken nl. maar ok doe dat neit alleen want kan dat neit aan dus moet samen met iemand zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopen/dromen mag altijd. Probeer alleen realistisch te blijvenDo what you love, love what you do!![]()
Een drakin die iets tegen rokers heeft?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens proberen voor wat langere tijd te stoppen met roken, daarna een leuke date krijgen met @:drakin En als het klikt iets proberen op te bouwen. En pas daarna eens kijken of je ergens samen naar wil emigreren.
Je loopt weer eens veel te snel van stapel.
klein detail wat ik nog wel oplos wel. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een drakin die iets tegen rokers heeft?Do what you love, love what you do!![]()
jullie en mijn trouwens geluk, is bepaalt door alleen maar meer en meer geld te verdienen, het geluk van leven beetje uit het oog verloren? Denk over die maar eens goed na?Do what you love, love what you do!![]()
weet dat ik het jullie in je face gooi btw, maar denk maar eens goed na wat geluk en leuk leven is voor jezelf? is dat veel geld hebben? of wat wel anders. en wees eens eerlijk wat dat voor jou zou zijn?Do what you love, love what you do!![]()
nee hoor vraag wat jullie erover denken? en niet over wat ik zeg, maar wat je zelf zou willen?quote:
Altijd maar niet durven zeggen he?Do what you love, love what you do!![]()
Geld speelt voor mij geen grote rol hierin. Beetje raar dit.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:19 schreef kree het volgende:
jullie en mijn trouwens geluk, is bepaalt door alleen maar meer en meer geld te verdienen, het geluk van leven beetje uit het oog verloren? Denk over die maar eens goed na?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
in hoe gelukkig je leven is? is geld daar belangrijke in ja? of maar een doel om geluk te bereiken?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geld speelt voor mij geen grote rol hierin. Beetje raar dit.Do what you love, love what you do!![]()
jij bent nog uitzondering op de rest btw, maargoed. om maar ff te zeggen he........quote:Op donderdag 4 april 2024 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geld speelt voor mij geen grote rol hierin. Beetje raar dit.Do what you love, love what you do!![]()
boeit mij het? ik verhuis zo naar Alaska enzo. en ga gewoon zelf voordienend wonen ofzo. dat is mijn doel beetje want ben alles eigenlijk zat zowel ik er veel geld mee verdien wel nu..........Do what you love, love what you do!![]()
Geld heb ik nodig om van te kunnen leven. That’s is. Ik vind het wel fijn dat ik af en toe anderen kan helpen als het nodig is.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:26 schreef kree het volgende:
[..]
in hoe gelukkig je leven is? is geld daar belangrijke in ja? of maar een doel om geluk te bereiken?
Maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo bezig met geluk (zoeken).Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou dat kan he? en ik ook niet direct, maar wat zou jou ideaal zijn dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geld heb ik nodig om van te kunnen leven. That’s is. Ik vind het wel fijn dat ik af en toe anderen kan helpen als het nodig is.
Maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo bezig met geluk (zoeken).Do what you love, love what you do!![]()
Mwa, dat weet ik niet hoor. Ik ken genoeg mensen die er zo in staan.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent nog uitzondering op de rest btw, maargoed. om maar ff te zeggen he........Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
is niet verkeerd>? het lijkt mij prima om met ff veel geld hier verdienen en dan onwijs eind te verhuizen. of iig ergens in een ander land of zelfstandig dingen te kunnen doen zonder overheid.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik niet hoor. Ik ken genoeg mensen die er zo in staan.Do what you love, love what you do!![]()
ben de politie staat hier ook wel zat beetje....... te veel controle en niet meer zelf mogen kiezen..Do what you love, love what you do!![]()
De vraag is niet, wat kan geld voor jou betekenen. De vraag is, wat zouden Bassie en Adriaan ermee doen!quote:Op donderdag 4 april 2024 04:37 schreef kree het volgende:
[..]
is niet verkeerd>? het lijkt mij prima om met ff veel geld hier verdienen en dan onwijs eind te verhuizen. of iig ergens in een ander land of zelfstandig dingen te kunnen doen zonder overheid.![]()
Ik zou wat meer tijd willen doorbrengen met bepaalde mensen waar ik veel om geef, maar afstand en drukke levens staan dat in de weg.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan he? en ik ook niet direct, maar wat zou jou ideaal zijn dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
heum snap, maar het zijn er niet zoveel en denk ook dat ze het zouden snappen voor mij wel. als ik gewoon zeg, ga weg en zoek me maar op als je wil..... missen wss wel tuurlijk, maar dat is niet het ding wat mij ervoor tegen houd?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou wat meer tijd willen doorbrengen met bepaalde mensen waar ik veel om geef, maar afstand en drukke levens staan dat in de weg.Do what you love, love what you do!![]()
snap wel dat heb ik ook, maar uiteindelijk denk ik, moet mss gewoon kant opgaan die ik zelf wil. zweden is btw ook nog een optie. of Finland.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou wat meer tijd willen doorbrengen met bepaalde mensen waar ik veel om geef, maar afstand en drukke levens staan dat in de weg.Do what you love, love what you do!![]()
Pitcairn lijkt me wel wat voor jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
snap wel dat heb ik ook, maar uiteindelijk denk ik, moet mss gewoon kant opgaan die ik zelf wil. zweden is btw ook nog een optie. of Finland.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
punt is, ik en ok met mijn leven en werk nu op het moment......
En kan ik nog jaren volhouden, maar het is wtf gewoon niet hoe ik mijn leven wil lijden. want kan dit nog jaren doorgaan enzo.... het moet toch leuker zijn voordat ik de pijp uit ga?Do what you love, love what you do!![]()
ik ben het een. nooit mee eens dit, noodzaak ok. maar ik ontsla mezelf gewoon zo voor avontuur, alleen wil het niet alleen dan....Do what you love, love what you do!![]()
https://www.immigration.pn/life-on-pitcairn-islandquote:Pitcairn undoubtedly needs more people, especially (but not only) fit and able younger people and couples with children who are keen to rise to the challenges Pitcairn offers, and who are resourceful, adaptable and culturally sensitive. Life on Pitcairn will not be for everyone. The island’s isolation and small size at times make life on Pitcairn physically demanding and challenging. Residents need to be able to turn their hand to a wide range of tasks, and handle difficulties with pragmatism and creativity.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmms zucht......... zit mezelf te confronteren nu. hahaha.
maar denk ook hoe veel geld me eigenlijk dus geen reet uitmaakt?Do what you love, love what you do!![]()
wat maakt mij het ook uit, ik heb me geluk nooit afgehangen in veel geld hebben.
Wel in geluk hebben gewoon met iemand, en dat is ding. niet dat geld eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dus je hebt een partner nodig om gelukkig te zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:58 schreef kree het volgende:
wat maakt mij het ook uit, ik heb me geluk nooit afgehangen in veel geld hebben.
Wel in geluk hebben gewoon met iemand, en dat is ding. niet dat geld eigenlijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja? denk dat dat de essentie is? niet hoeveel geld je hebt enzo om geluk te maken?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus je hebt een partner nodig om gelukkig te zijn?Do what you love, love what you do!![]()
draak weet natuurlijk heb nog een 10 miljoen enzo a
an erfenis. maar daar gaat het me neit om, zou ze me dan leuker. inden als nu gewoon? OF Iis het leuker>???Do what you love, love what you do!![]()
echt zou zo teleurgesteld zijn als iemand mij leuk zou vinden om hoeveel geld ik heb.......Do what you love, love what you do!![]()
Vind je dat je nu ongelukkig bent?quote:Op donderdag 4 april 2024 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja? denk dat dat de essentie is? niet hoeveel geld je hebt enzo om geluk te maken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
das moeilijke vraag, ik ben niet gelijk ongelukkig, maar voel me wel soms eenzaam en zou graag partner hebben... want vind t alleen ook niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 april 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vind je dat je nu ongelukkig bent?Do what you love, love what you do!![]()
Het overgrote deel van de mensen hoeft zich hier nooit zorgen over te maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 05:02 schreef kree het volgende:
echt zou zo teleurgesteld zijn als iemand mij leuk zou vinden om hoeveel geld ik heb.......Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
gehehe het was ook maar grapje, tuurlihik ik heb ik ook geen vermogens. hahahaha genoeg allemaal wel opm me rond te houden zo, maar zie vorige, daar ging het mij om?quote:Op donderdag 4 april 2024 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de mensen hoeft zich hier nooit zorgen over te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet er wel iets voor doen. Hier in DTS ga je haar niet vinden.quote:Op donderdag 4 april 2024 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe het was ook maar grapje, tuurlihik ik heb ik ook geen vermogens. hahahaha genoeg allemaal wel opm me rond te houden zo, maar zie vorige, daar ging het mij om?
Maar goed, ik ga pitten. Moet over een kleine 5 uurtjes weer op.![]()
Niet echt. Had wel graag kinderen willen hebben, maar dat zit er niet meer in.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmm eerlijke mening. Ja ik ook wel, maar zou het ook niet meer gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet echt. Had wel graag kinderen willen hebben, maar dat zit er niet meer in.Do what you love, love what you do!![]()
zeg nooit nooit, kan ook nog adoptie kinderen zijn he van iemand als je echt ff helemaal verliefd word. eigen kinderen, kleine kans.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik persoonlijk, zo er nog niet eens slecht tegenover staan? maarja echt eigen kinderen nog met iemand, zie die kans wel vergaan onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
ach. en aan de andere kant gezien, is het goed om veel kinderen op deze wereld te zetten,,,,, kun je ook nog over twijfelen he,. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey mister bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben jij vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zie ik, je kan den bolk nog niet los laten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het in de gaten,
Hey Monsterkoekie ook al zo vroeg
GezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus jij wordt wakker, en gelijk op internet?quote:Op donderdag 4 april 2024 06:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hoofd moet wel nog even wakker worden
Ik doe dat eigenlijk nooit. Ga eerst dingen doen
Heb vanmorgen eerste de notulen van de vergadering van gisterenavond gemaakt
Gedoucht en wat opgeruimdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa 6 uur was ik al wakker. Toen ging ik nog even woelen. En net dacht ik ff buienradar checkenquote:Op donderdag 4 april 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus jij wordt wakker, en gelijk op internet?
Ik doe dat eigenlijk nooit. Ga eerst dingen doen
Heb vanmorgen eerste de notulen van de vergadering van gisterenavond gemaakt
Gedoucht en wat opgeruimd![]()
ff woelen deed ik al vanaf 02.10 ben er om 3.30 maar uitgegaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 06:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa 6 uur was ik al wakker. Toen ging ik nog even woelen. En net dacht ik ff buienradar checken
Door dat woelen heb ik mijn beweging van vandaag alweer gehad
Lekker een ontspannende warme douche nemen ontspantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was meer het surprise effect na het plassenquote:Op donderdag 4 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Lekker een ontspannende warme douche nemen ontspantverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
![]()
![]()
Niet alleen je appquote:Op donderdag 4 april 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was meer het surprise effect na het plassenverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
![]()
![]()
O datquote:Op donderdag 4 april 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was meer het surprise effect na het plassenverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
gelukkig dat je er verder niets van merkt Het hoort er bij.
DOet u maar en neem koekie mee en geef haar een ontspannede massage onder de douche
ik reset voor mezelf beetje wat ik allemaal hoorde, maar moet toch zeggen, gister was de discussie ok
ik ben niet tegen andere meningen nl gelijk, maar ok eens ook weer niet.
maar is het zelfde andersom. en daarover praten is ok. en zolang het lief is ben ik er ok mee
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 4 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
ik reset voor mezelf beetje wat ik allemaal hoorde, maar moet toch zeggen, gister was de discussie okWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogenquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
discussie ff terug, maar maakt niet uit het is liefde nu...quote:
dus idd tijd voor bakje koffie
mwhaaaaa niet teveel overdrijven he, harde mening wel iddquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogen
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
mwhaaaaa niet teveel overdrijven he, harde mening wel iddHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
vond je dat ik te hard was dan? ik heb de feiten genoemd vooral zoals ik ze meemaakte en hoe het is. als dat hard is gelijk, tjaaaaa?quote:
Nee je liet geen ruimte over voor een andere mening en deed nogal wat annamesquote:Op donderdag 4 april 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
vond je dat ik te hard was dan? ik heb de feiten genoemd vooral zoals ik ze meemaakte en hoe het is. als dat hard is gelijk, tjaaaaa?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
maar stap er dus heel makkelijk overheen, voor mij was dit ff discussie die we hadden. eng daarmee is het ok tot ie weer komt natuurlijk. hahaha
verder ik vond t niet lelijk doen naar elkaar en dat maakt dat ok. niet eens zijn kan nl.Do what you love, love what you do!![]()
jawel hoor maar die `zei je dan niet?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee je liet geen ruimte over voor een andere mening en deed nogal wat annamesDo what you love, love what you do!![]()
Hey Notquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogenwas niet van plan om hier terug te lezen
O jee zo te zien ben ik blij dat ik hier niet terug lees
echt iedereen die nu gaat zeiken dat ze niet konden zeggen wat ze dachten.......... hahahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik zeg ook niet dat er lelijk werd gedaan, maar je bleef maar door hameren op je stand[unten en stond niet open voor wat een ander zei.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:04 schreef kree het volgende:
maar stap er dus heel makkelijk overheen, voor mij was dit ff discussie die we hadden. eng daarmee is het ok tot ie weer komt natuurlijk. hahaha
verder ik vond t niet lelijk doen naar elkaar en dat maakt dat ok. niet eens zijn kan nl.
Verder vindt ik het wel best
Omdat ik al snel door had wat andere zeiden als gezeik werd afgedaan, maar deze discussie stopt hier nu voor mequote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ok ik ook, maar het ding is ik hoor heel veel dus van mensen die dan dus niet weten. en dan verdedig ik wel mijn punt met hoe de werkelijk is. dat dat niet geloofd wordt. tja daar moet ik toch hard tegen ingaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er lelijk werd gedaan, maar je bleef maar door hameren op je stand[unten en stond niet open voor wat een ander zei.
Verder vindt ik het wel bestDo what you love, love what you do!![]()
Hahaha, heb ik wel gedaan. Soms weet je dat je sommige dingen beter niet kan doen en dit was er een.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Notwas niet van plan om hier terug te lezen
gaat niet om andere mening, het ging om dat ik wist hoe het ging. en dat daar toch ongeloof over was.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Omdat ik al snel door had wat andere zeiden als gezeik werd afgedaan, maar deze discussie stopt hier nu voor meDo what you love, love what you do!![]()
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl straks![]()
hahahaha naja heb nu geen zin er meer in ook hoor. tis goed om er gewoon over gekletst over te hebben. daarmee is het voor van mij vandaag af wel.
Mensen hoeven toch niet te niet te vinden dat jou punt het juiste punt is?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ook, maar het ding is ik hoor heel veel dus van mensen die dan dus niet weten. en dan verdedig ik wel mijn punt met hoe de werkelijk is. dat dat niet geloofd wordt. tja daar moet ik toch hard tegen ingaan.
Het is misschien wel jou werkelijkheid maar niet die van een ander
Je bent een geschikte vent, maar als je eenmaal losgaat hou je niet meer op en volgens mij ( denk ik dan) type je maar door zonder te kijken wat ander vinden. In een discussie met jou zie ik vaak dat jij mening de enige echte is.
Dat is niet echt discuserern.
Maar goed die van vannacht heb ik dan niet gelezen daar kan ik niets over zeggen
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl straks![]()
![]()
![]()
Ik doe dat zelden hier terug lezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha, heb ik wel gedaan. Soms weet je dat je sommige dingen beter niet kan doen en dit was er een.
Ofik moet een mention hebben gehad of gequote zijn.
In het hele begin deed ik het wel, maar al snel afgeleerd
Tot strakkiesquote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl strakssucces met hetzoeken naar de boeken
Ja man, heb gisteren al kwijldoekjes gekochtquote:Op donderdag 4 april 2024 07:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]straks kotst iedereen ons uit door de zoetsappigheid
hahaha je weet ik hou van je dot. en mag je. maar het ging om een waarheid punt wat er dus is en die ik concludeer. en die dan. niet begrepen werd. over vis ergens kopen. dat was het punt. niet over dat ik het er eens mee was dat dat zo ging, wel over dat niemand de waarheid ervan onder ogen wil zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen hoeven toch niet te niet te vinden dat jou punt het juiste punt is?
Het is misschien wel jou werkelijkheid maar niet die van een ander
Je bent een geschikte vent, maar als je eenmaal losgaat hou je niet meer op en volgens mij ( denk ik dan) type je maar door zonder te kijken wat ander vinden. In een discussie met jou zie ik vaak dat jij mening de enige echte is.
Dat is niet echt discuserern.
Maar goed die van vannacht heb ik dan niet gelezen daar kan ik niets over zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Morguh alleenquote:
Dan zal ik volgende keer ff een mention doen, speciaal voor jouquote:Op donderdag 4 april 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat zelden hier terug lezen.
Ofik moet een mention hebben gehad of gequote zijn.
In het hele begin deed ik het wel, maar al snel afgeleerd
Als je mij maar niet uitkotstquote:Op donderdag 4 april 2024 07:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]straks kotst iedereen ons uit door de zoetsappigheid
![]()
![]()
Nee, Kree, daar ging het helemaal niet over.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet om andere mening, het ging om dat ik wist hoe het ging. en dat daar toch ongeloof over was.
Je zat te drammen over een onderwerp waar het totaal niet over ging op dat moment. Je probeerde de hele discussie waar het op dat moment in DTS over ging, te kapen om over jouw specifieke onderwerp te praten, en daarna maakte je aannames over mensen die aangaven daar geen zin in hadden.
Het ging er TOTAAL niet over dat jij zogenaamd wel wist hoe het ging en andere niet.![]()
hahahaha ben het nog niet eens met jullie, maar als jullie maar elke keer denken ff aan * kree als jullie een gesealde pakje met vis koopt, en wat ik erover zei.. dan is het goed.
Jij negeerde daarna bijvoorbeeld compleet mijn posts over de tabaksindustrie, zie je mij nu schreeuwen dat je dat deed omdat je er niets over wilde weten?
Nee he?![]()
O oke, geen idee heb ook geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha je weet ik hou van je dot. en mag je. maar het ging om een waarheid punt wat er dus is en die ik concludeer. en die dan. niet begrepen werd. over vis ergens kopen. dat was het punt. niet over dat ik het er eens mee was dat dat zo ging, wel over dat niemand de waarheid ervan onder ogen wil zien.
Maar mijn berichtje was meer algemeen he, niet specifiek over gisteren avond.
Jij bent iemand die graag een discussie aangaat en dan niet meer los laat.
En wat ik dan hier vaak lees is dat mensen er niet zo op zitten te wachten en jij dan gewoon doorgaat.
Wat je goed recht is overigensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euhhh je bent een schatje maar doe maar nietquote:Op donderdag 4 april 2024 07:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zal ik volgende keer ff een mention doen, speciaal voor jou
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen een beetje gaggen soms toch?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh je bent een schatje maar doe maar niet
Je komt hier binnen, begint over een compleet ander onderwerp te drammen en eist dat letterlijk iedereen op jou reageert, omdat ze anders 'het niet willen weten'.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 07:20:43 ]![]()
Wat is gaggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen een beetje gaggen soms toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nooit van gehoordquote:
Ik koop nooit vis, alleen af en toe kibbeling bij de visboerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.Do what you love, love what you do!![]()
er is niks mis mee want zo gaat het met alles en doe ik ook, maar het is goed om alles erachter te weten wel.Do what you love, love what you do!![]()
Soms boeit het mensen niet Kree, daar moet je ook respect voor hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:26 schreef kree het volgende:
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het trouwens met die vrouw afgelopen die ooit je ex was en jou weer belde laatst?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:27 schreef kree het volgende:
er is niks mis mee want zo gaat het met alles en doe ik ook, maar het is goed om alles erachter te weten wel.
Heb je er nog meer van gehoord of inmiddels al iets afgesproken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het boeit niemand niet hoe dat gaat, maar ga dan niet zeggen dat ik ongelijk heb.Do what you love, love what you do!![]()
Zie je, precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:26 schreef kree het volgende:
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.
Met jou discussiėren is onmogelijk.![]()
hmmmmmmmm slecht......quote:Op donderdag 4 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die vrouw afgelopen die ooit je ex was en jou weer belde laatst?
Heb je er nog meer van gehoord of inmiddels al iets afgesproken?Do what you love, love what you do!![]()
NIEMAND zegt dat je ongelijk hebt, kap nou eens met die aannames man.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:28 schreef kree het volgende:
het boeit niemand niet hoe dat gaat, maar ga dan niet zeggen dat ik ongelijk heb.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 544 / +268 / +39 / 633 / 777
2. JustinK / 329 / +141 / +23 / 753 / 922
3. kree / 294 / +23 / +160 / 427 / 594
4. AardappelSchotel / 215 / +62 / +1 / 561 / 672
5. mario390 / 181 / +67 / +0 / 155 / 234
6. drakin / 138 / +36 / +0 / 559 / 653
7. Monsterkoekie / 84 / +30 / +8 / 268 / 304
8. KillemWieft / 71 / +0 / +22 / 32 / 68
9. Mickytjuh / 54 / +15 / +0 / 126 / 149
10. devzero / 53 / +8 / +9 / 165 / 204
11. ieniminimuis / 50 / +9 / +0 / 197 / 229
12. notturna / 45 / +44 / +1 / 9 / 14
13. hemarookworst / 44 / +8 / +1 / 147 / 184
14. Rob / 43 / +13 / +0 / 62 / 80
15. Mercedes. / 38 / +7 / +0 / 90 / 122
16. Dr.Mikey / 37 / +0 / +4 / 103 / 129
17. M_0_0_N / 27 / +9 / +0 / 103 / 128
18. gebrokenglas / 26 / +4 / +0 / 73 / 91
19. Speklap3000 / 25 / +5 / +0 / 245 / 259
20. MizzezAmy / 25 / +14 / +0 / 89 / 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je dringt je en jouw heilige mening op aan anderen, kap daar gerust mee.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 07:30:44 ]![]()
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht isquote:Op donderdag 4 april 2024 07:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
NIEMAND zegt dat je ongelijk hebt, kap nou eens met die aannames man.Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt zelf ook die vis te kopen, zodat je kan blijven rokenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht isHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Echt Kree, lees je wel wat andere mensen zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht is
Nee he? Je hebt nu eenmaal een aanname gemaakt over andere mensen, en daar weiger je vanaf te stappen.![]()
Het gaat helemaal niet over de omstandigheden van de visindustrie, het gaat erom dat mensen niet met JOU in discussie willen gaan omdat je de mening van anderen niet respecteert.![]()
dooddoener is dat dan weer? Ik. vond het zelf nl niet slecht. maar het hele idee erover dat zoiets slecht is gelijk wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Je zegt zelf ook die vis te kopen, zodat je kan blijven rokenDo what you love, love what you do!![]()
Laat maar gaan Schoteltjequote:Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat helemaal niet over de omstandigheden van de visindustrie, het gaat erom dat mensen niet met JOU in discussie willen gaan omdat je de mening van anderen niet respecteert.![]()
![]()
Het zal wel. Alleen jouw keiharde waarheid teltquote:Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
dooddoener is dat dan weer? Ik. vond het zelf nl niet slecht. maar het hele idee erover dat zoiets slecht is gelijk wel.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
en verder ja ik heb er gewoon me geld in verdiend, niet omdat ik voor was Perce, maar wel omdat ik in die industrie dingen maakte.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat ik namens iedereen spreek om te zeggen dat iedereen zich irriteert aan jouw manier van 'discussiėren'.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:35 schreef kree het volgende:
jullie vinden dit weer allemaal veel te leuk.![]()
ja helaas leef er maar van, want zo ben ik nou eenmaal. en was ik al 10 jaar, dus tja.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek om te zeggen dat iedereen zich irriteert aan jouw manier van 'discussiėren'.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh KWquote:lekker geslapen?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: