Soms boeit het mensen niet Kree, daar moet je ook respect voor hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:26 schreef kree het volgende:
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.
Hoe is het trouwens met die vrouw afgelopen die ooit je ex was en jou weer belde laatst?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:27 schreef kree het volgende:
er is niks mis mee want zo gaat het met alles en doe ik ook, maar het is goed om alles erachter te weten wel.
Zie je, precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:26 schreef kree het volgende:
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.
hmmmmmmmm slecht......quote:Op donderdag 4 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die vrouw afgelopen die ooit je ex was en jou weer belde laatst?
Heb je er nog meer van gehoord of inmiddels al iets afgesproken?
NIEMAND zegt dat je ongelijk hebt, kap nou eens met die aannames man.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:28 schreef kree het volgende:
het boeit niemand niet hoe dat gaat, maar ga dan niet zeggen dat ik ongelijk heb.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht isquote:Op donderdag 4 april 2024 07:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
NIEMAND zegt dat je ongelijk hebt, kap nou eens met die aannames man.
Je zegt zelf ook die vis te kopen, zodat je kan blijven rokenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht is
Echt Kree, lees je wel wat andere mensen zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht is
dooddoener is dat dan weer? Ik. vond het zelf nl niet slecht. maar het hele idee erover dat zoiets slecht is gelijk wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Je zegt zelf ook die vis te kopen, zodat je kan blijven roken
Laat maar gaan Schoteltjequote:Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat helemaal niet over de omstandigheden van de visindustrie, het gaat erom dat mensen niet met JOU in discussie willen gaan omdat je de mening van anderen niet respecteert.
Het zal wel. Alleen jouw keiharde waarheid teltquote:Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
dooddoener is dat dan weer? Ik. vond het zelf nl niet slecht. maar het hele idee erover dat zoiets slecht is gelijk wel.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek om te zeggen dat iedereen zich irriteert aan jouw manier van 'discussiëren'.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:35 schreef kree het volgende:
jullie vinden dit weer allemaal veel te leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |