hahaha je weet ik hou van je dot. en mag je. maar het ging om een waarheid punt wat er dus is en die ik concludeer. en die dan. niet begrepen werd. over vis ergens kopen. dat was het punt. niet over dat ik het er eens mee was dat dat zo ging, wel over dat niemand de waarheid ervan onder ogen wil zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen hoeven toch niet te niet te vinden dat jou punt het juiste punt is?
Het is misschien wel jou werkelijkheid maar niet die van een ander
Je bent een geschikte vent, maar als je eenmaal losgaat hou je niet meer op en volgens mij ( denk ik dan) type je maar door zonder te kijken wat ander vinden. In een discussie met jou zie ik vaak dat jij mening de enige echte is.
Dat is niet echt discuserern.
Maar goed die van vannacht heb ik dan niet gelezen daar kan ik niets over zeggen
Morguh alleenquote:
Dan zal ik volgende keer ff een mention doen, speciaal voor jouquote:Op donderdag 4 april 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat zelden hier terug lezen.
Ofik moet een mention hebben gehad of gequote zijn.
In het hele begin deed ik het wel, maar al snel afgeleerd
Als je mij maar niet uitkotstquote:Op donderdag 4 april 2024 07:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]straks kotst iedereen ons uit door de zoetsappigheid
Nee, Kree, daar ging het helemaal niet over.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet om andere mening, het ging om dat ik wist hoe het ging. en dat daar toch ongeloof over was.
O oke, geen idee heb ook geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha je weet ik hou van je dot. en mag je. maar het ging om een waarheid punt wat er dus is en die ik concludeer. en die dan. niet begrepen werd. over vis ergens kopen. dat was het punt. niet over dat ik het er eens mee was dat dat zo ging, wel over dat niemand de waarheid ervan onder ogen wil zien.
Euhhh je bent een schatje maar doe maar nietquote:Op donderdag 4 april 2024 07:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zal ik volgende keer ff een mention doen, speciaal voor jou
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen een beetje gaggen soms toch?
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh je bent een schatje maar doe maar niet
Wat is gaggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen een beetje gaggen soms toch?
O nooit van gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |