jawel hoor maar die `zei je dan niet?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee je liet geen ruimte over voor een andere mening en deed nogal wat annames
Hey Notquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogen
Ik zeg ook niet dat er lelijk werd gedaan, maar je bleef maar door hameren op je stand[unten en stond niet open voor wat een ander zei.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:04 schreef kree het volgende:
maar stap er dus heel makkelijk overheen, voor mij was dit ff discussie die we hadden. eng daarmee is het ok tot ie weer komt natuurlijk. hahaha
verder ik vond t niet lelijk doen naar elkaar en dat maakt dat ok. niet eens zijn kan nl.
Omdat ik al snel door had wat andere zeiden als gezeik werd afgedaan, maar deze discussie stopt hier nu voor mequote:
ok ik ook, maar het ding is ik hoor heel veel dus van mensen die dan dus niet weten. en dan verdedig ik wel mijn punt met hoe de werkelijk is. dat dat niet geloofd wordt. tja daar moet ik toch hard tegen ingaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er lelijk werd gedaan, maar je bleef maar door hameren op je stand[unten en stond niet open voor wat een ander zei.
Verder vindt ik het wel best
Hahaha, heb ik wel gedaan. Soms weet je dat je sommige dingen beter niet kan doen en dit was er een.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Notwas niet van plan om hier terug te lezen
gaat niet om andere mening, het ging om dat ik wist hoe het ging. en dat daar toch ongeloof over was.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Omdat ik al snel door had wat andere zeiden als gezeik werd afgedaan, maar deze discussie stopt hier nu voor me
Mensen hoeven toch niet te niet te vinden dat jou punt het juiste punt is?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ook, maar het ding is ik hoor heel veel dus van mensen die dan dus niet weten. en dan verdedig ik wel mijn punt met hoe de werkelijk is. dat dat niet geloofd wordt. tja daar moet ik toch hard tegen ingaan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl straks
Ik doe dat zelden hier terug lezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha, heb ik wel gedaan. Soms weet je dat je sommige dingen beter niet kan doen en dit was er een.
Tot strakkiesquote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl straks
Ja man, heb gisteren al kwijldoekjes gekochtquote:Op donderdag 4 april 2024 07:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]straks kotst iedereen ons uit door de zoetsappigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |