Het was meer het surprise effect na het plassenquote:Op donderdag 4 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Lekker een ontspannende warme douche nemen ontspant
Niet alleen je appquote:Op donderdag 4 april 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was meer het surprise effect na het plassenverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
O datquote:Op donderdag 4 april 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was meer het surprise effect na het plassenverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 4 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
ik reset voor mezelf beetje wat ik allemaal hoorde, maar moet toch zeggen, gister was de discussie ok
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogenquote:
discussie ff terug, maar maakt niet uit het is liefde nu...quote:
mwhaaaaa niet teveel overdrijven he, harde mening wel iddquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogen
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
mwhaaaaa niet teveel overdrijven he, harde mening wel idd
vond je dat ik te hard was dan? ik heb de feiten genoemd vooral zoals ik ze meemaakte en hoe het is. als dat hard is gelijk, tjaaaaa?quote:
Nee je liet geen ruimte over voor een andere mening en deed nogal wat annamesquote:Op donderdag 4 april 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
vond je dat ik te hard was dan? ik heb de feiten genoemd vooral zoals ik ze meemaakte en hoe het is. als dat hard is gelijk, tjaaaaa?
jawel hoor maar die `zei je dan niet?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee je liet geen ruimte over voor een andere mening en deed nogal wat annames
Hey Notquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogen
Ik zeg ook niet dat er lelijk werd gedaan, maar je bleef maar door hameren op je stand[unten en stond niet open voor wat een ander zei.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:04 schreef kree het volgende:
maar stap er dus heel makkelijk overheen, voor mij was dit ff discussie die we hadden. eng daarmee is het ok tot ie weer komt natuurlijk. hahaha
verder ik vond t niet lelijk doen naar elkaar en dat maakt dat ok. niet eens zijn kan nl.
Omdat ik al snel door had wat andere zeiden als gezeik werd afgedaan, maar deze discussie stopt hier nu voor mequote:
ok ik ook, maar het ding is ik hoor heel veel dus van mensen die dan dus niet weten. en dan verdedig ik wel mijn punt met hoe de werkelijk is. dat dat niet geloofd wordt. tja daar moet ik toch hard tegen ingaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er lelijk werd gedaan, maar je bleef maar door hameren op je stand[unten en stond niet open voor wat een ander zei.
Verder vindt ik het wel best
Hahaha, heb ik wel gedaan. Soms weet je dat je sommige dingen beter niet kan doen en dit was er een.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Notwas niet van plan om hier terug te lezen
gaat niet om andere mening, het ging om dat ik wist hoe het ging. en dat daar toch ongeloof over was.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Omdat ik al snel door had wat andere zeiden als gezeik werd afgedaan, maar deze discussie stopt hier nu voor me
Mensen hoeven toch niet te niet te vinden dat jou punt het juiste punt is?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ook, maar het ding is ik hoor heel veel dus van mensen die dan dus niet weten. en dan verdedig ik wel mijn punt met hoe de werkelijk is. dat dat niet geloofd wordt. tja daar moet ik toch hard tegen ingaan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl straks
Ik doe dat zelden hier terug lezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha, heb ik wel gedaan. Soms weet je dat je sommige dingen beter niet kan doen en dit was er een.
Tot strakkiesquote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Foei een discussie over een discussie ik duik nog wel even in bed het is toch stom weer. Om 9 uur naar de kringloop kijken of ze bepaalde boeken hebben en even naar de Lidl straks
Ja man, heb gisteren al kwijldoekjes gekochtquote:Op donderdag 4 april 2024 07:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]straks kotst iedereen ons uit door de zoetsappigheid
hahaha je weet ik hou van je dot. en mag je. maar het ging om een waarheid punt wat er dus is en die ik concludeer. en die dan. niet begrepen werd. over vis ergens kopen. dat was het punt. niet over dat ik het er eens mee was dat dat zo ging, wel over dat niemand de waarheid ervan onder ogen wil zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen hoeven toch niet te niet te vinden dat jou punt het juiste punt is?
Het is misschien wel jou werkelijkheid maar niet die van een ander
Je bent een geschikte vent, maar als je eenmaal losgaat hou je niet meer op en volgens mij ( denk ik dan) type je maar door zonder te kijken wat ander vinden. In een discussie met jou zie ik vaak dat jij mening de enige echte is.
Dat is niet echt discuserern.
Maar goed die van vannacht heb ik dan niet gelezen daar kan ik niets over zeggen
Morguh alleenquote:
Dan zal ik volgende keer ff een mention doen, speciaal voor jouquote:Op donderdag 4 april 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat zelden hier terug lezen.
Ofik moet een mention hebben gehad of gequote zijn.
In het hele begin deed ik het wel, maar al snel afgeleerd
Als je mij maar niet uitkotstquote:Op donderdag 4 april 2024 07:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]straks kotst iedereen ons uit door de zoetsappigheid
Nee, Kree, daar ging het helemaal niet over.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet om andere mening, het ging om dat ik wist hoe het ging. en dat daar toch ongeloof over was.
O oke, geen idee heb ook geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha je weet ik hou van je dot. en mag je. maar het ging om een waarheid punt wat er dus is en die ik concludeer. en die dan. niet begrepen werd. over vis ergens kopen. dat was het punt. niet over dat ik het er eens mee was dat dat zo ging, wel over dat niemand de waarheid ervan onder ogen wil zien.
Euhhh je bent een schatje maar doe maar nietquote:Op donderdag 4 april 2024 07:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zal ik volgende keer ff een mention doen, speciaal voor jou
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen een beetje gaggen soms toch?
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh je bent een schatje maar doe maar niet
Wat is gaggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen een beetje gaggen soms toch?
O nooit van gehoordquote:
Soms boeit het mensen niet Kree, daar moet je ook respect voor hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:26 schreef kree het volgende:
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.
Hoe is het trouwens met die vrouw afgelopen die ooit je ex was en jou weer belde laatst?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:27 schreef kree het volgende:
er is niks mis mee want zo gaat het met alles en doe ik ook, maar het is goed om alles erachter te weten wel.
Zie je, precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:26 schreef kree het volgende:
Jullie willen gewoon niet zien wat er aa vooraf gaat, maar en dan zeg ik het he echt zoals het gaat. En laat het zien zelfs met filmpje en nog geloven jullie me niet.
hmmmmmmmm slecht......quote:Op donderdag 4 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die vrouw afgelopen die ooit je ex was en jou weer belde laatst?
Heb je er nog meer van gehoord of inmiddels al iets afgesproken?
NIEMAND zegt dat je ongelijk hebt, kap nou eens met die aannames man.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:28 schreef kree het volgende:
het boeit niemand niet hoe dat gaat, maar ga dan niet zeggen dat ik ongelijk heb.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht isquote:Op donderdag 4 april 2024 07:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
NIEMAND zegt dat je ongelijk hebt, kap nou eens met die aannames man.
Je zegt zelf ook die vis te kopen, zodat je kan blijven rokenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht is
Echt Kree, lees je wel wat andere mensen zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je het zelf koopt, mag je er geen mening over hebben om nee zeggen dat iets slecht is
dooddoener is dat dan weer? Ik. vond het zelf nl niet slecht. maar het hele idee erover dat zoiets slecht is gelijk wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Je zegt zelf ook die vis te kopen, zodat je kan blijven roken
Laat maar gaan Schoteltjequote:Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat helemaal niet over de omstandigheden van de visindustrie, het gaat erom dat mensen niet met JOU in discussie willen gaan omdat je de mening van anderen niet respecteert.
Het zal wel. Alleen jouw keiharde waarheid teltquote:Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
dooddoener is dat dan weer? Ik. vond het zelf nl niet slecht. maar het hele idee erover dat zoiets slecht is gelijk wel.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek om te zeggen dat iedereen zich irriteert aan jouw manier van 'discussiėren'.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:35 schreef kree het volgende:
jullie vinden dit weer allemaal veel te leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |