Het was meer het surprise effect na het plassenquote:Op donderdag 4 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Lekker een ontspannende warme douche nemen ontspant
Niet alleen je appquote:Op donderdag 4 april 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was meer het surprise effect na het plassenverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
O datquote:Op donderdag 4 april 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was meer het surprise effect na het plassenverder merk ik niet zo veel. Maar het is altijd zo’n gedoe man. Wel precies optijd de app is weer trots op mij
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 4 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
ik reset voor mezelf beetje wat ik allemaal hoorde, maar moet toch zeggen, gister was de discussie ok
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogenquote:
discussie ff terug, maar maakt niet uit het is liefde nu...quote:
mwhaaaaa niet teveel overdrijven he, harde mening wel iddquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen, want dan krijg je een hele preek onder ogen
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 4 april 2024 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
mwhaaaaa niet teveel overdrijven he, harde mening wel idd
vond je dat ik te hard was dan? ik heb de feiten genoemd vooral zoals ik ze meemaakte en hoe het is. als dat hard is gelijk, tjaaaaa?quote:
Nee je liet geen ruimte over voor een andere mening en deed nogal wat annamesquote:Op donderdag 4 april 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
vond je dat ik te hard was dan? ik heb de feiten genoemd vooral zoals ik ze meemaakte en hoe het is. als dat hard is gelijk, tjaaaaa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |