snap wel dat heb ik ook, maar uiteindelijk denk ik, moet mss gewoon kant opgaan die ik zelf wil. zweden is btw ook nog een optie. of Finland.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou wat meer tijd willen doorbrengen met bepaalde mensen waar ik veel om geef, maar afstand en drukke levens staan dat in de weg.
Pitcairn lijkt me wel wat voor jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
snap wel dat heb ik ook, maar uiteindelijk denk ik, moet mss gewoon kant opgaan die ik zelf wil. zweden is btw ook nog een optie. of Finland.
quote:Pitcairn undoubtedly needs more people, especially (but not only) fit and able younger people and couples with children who are keen to rise to the challenges Pitcairn offers, and who are resourceful, adaptable and culturally sensitive. Life on Pitcairn will not be for everyone. The island’s isolation and small size at times make life on Pitcairn physically demanding and challenging. Residents need to be able to turn their hand to a wide range of tasks, and handle difficulties with pragmatism and creativity.
Dus je hebt een partner nodig om gelukkig te zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:58 schreef kree het volgende:
wat maakt mij het ook uit, ik heb me geluk nooit afgehangen in veel geld hebben.
Wel in geluk hebben gewoon met iemand, en dat is ding. niet dat geld eigenlijk.
ja? denk dat dat de essentie is? niet hoeveel geld je hebt enzo om geluk te maken?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus je hebt een partner nodig om gelukkig te zijn?
Vind je dat je nu ongelukkig bent?quote:Op donderdag 4 april 2024 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja? denk dat dat de essentie is? niet hoeveel geld je hebt enzo om geluk te maken?
das moeilijke vraag, ik ben niet gelijk ongelukkig, maar voel me wel soms eenzaam en zou graag partner hebben... want vind t alleen ook niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 april 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vind je dat je nu ongelukkig bent?
Het overgrote deel van de mensen hoeft zich hier nooit zorgen over te maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 05:02 schreef kree het volgende:
echt zou zo teleurgesteld zijn als iemand mij leuk zou vinden om hoeveel geld ik heb.......
gehehe het was ook maar grapje, tuurlihik ik heb ik ook geen vermogens. hahahaha genoeg allemaal wel opm me rond te houden zo, maar zie vorige, daar ging het mij om?quote:Op donderdag 4 april 2024 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de mensen hoeft zich hier nooit zorgen over te maken.
Je moet er wel iets voor doen. Hier in DTS ga je haar niet vinden.quote:Op donderdag 4 april 2024 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe het was ook maar grapje, tuurlihik ik heb ik ook geen vermogens. hahahaha genoeg allemaal wel opm me rond te houden zo, maar zie vorige, daar ging het mij om?
Niet echt. Had wel graag kinderen willen hebben, maar dat zit er niet meer in.quote:
hmmm eerlijke mening. Ja ik ook wel, maar zou het ook niet meer gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet echt. Had wel graag kinderen willen hebben, maar dat zit er niet meer in.
zeg nooit nooit, kan ook nog adoptie kinderen zijn he van iemand als je echt ff helemaal verliefd word. eigen kinderen, kleine kans.quote:
Dus jij wordt wakker, en gelijk op internet?quote:Op donderdag 4 april 2024 06:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hoofd moet wel nog even wakker worden
Mwa 6 uur was ik al wakker. Toen ging ik nog even woelen. En net dacht ik ff buienradar checkenquote:Op donderdag 4 april 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus jij wordt wakker, en gelijk op internet?
Ik doe dat eigenlijk nooit. Ga eerst dingen doen
Heb vanmorgen eerste de notulen van de vergadering van gisterenavond gemaakt
Gedoucht en wat opgeruimd
ff woelen deed ik al vanaf 02.10 ben er om 3.30 maar uitgegaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 06:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa 6 uur was ik al wakker. Toen ging ik nog even woelen. En net dacht ik ff buienradar checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |